Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пікнометри ДК 021:2015 38425600-6
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003458-b 958aff1c13044bebae5c6de119cf20a3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 21:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:54
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Пікнометри ДК 021:2015 38425600-6 (пікнометр в комплекті: набір калібрувальних сфер (1 шт.), набір вимірювальних комірок (вставок) (1 шт.), комплект для підключення джерела газу (гелій, азот) (1 шт.), газовий редуктор з манометрами (1 шт.), вакуумний насос масляний із ловушкою, для забезпечення вакууму не гірше 50 мТорр (6.7 Па), абсолютного тиску (1 шт.), термостат-циркулятор з діапазоном не вужче -20...+150°С, роздільна здатність та точність не гірше 0,1°C, потужність нагрівача не менше 2 кВт, потужність охолодження при 0С не менше 170 Вт, комп’ютер із специфікацією, принтер сумісний з пікнометром і з компьютером (1 шт.))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 38425600-6 — Пікнометри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання договору у розмірі 100%. Здійснюється передоплата товару у розмірі 100 % відповідно до Постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), яка освоюється протягом шести місяців з моменту укладення договору. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до бюджету. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 21:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 21:42
ТД_Пікнометри_2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-08-000019 ● 7b791c001fb44d00a32d7c053aa7cfd5
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 травня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 08:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.01.2020 № 3

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.01.2020 № 3

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-08-003458-b 08.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

порушення усунено (відміна торгів)

2020-05-20 11:14:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОНАУ ЛАБ УКРАЇНА" 709 999,20
UAH з ПДВ
709 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інкос лайн" 799 800,00
UAH з ПДВ
799 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАЙДО ПЛЮС" 799 992,00
UAH з ПДВ
799 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 15:24
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:08
Довідка з МВС.pdf
13 грудня 2019 15:08
public_doc (1).pdf
13 грудня 2019 15:08
public_doc (1).p7s
25 листопада 2019 19:59
Електронний підпис
25 листопада 2019 19:54
оновлена цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2019 15:06
Електронний підпис
24 листопада 2019 15:02
Цінова пропозиція (003).pdf
24 листопада 2019 15:02
Таблиця відповідності.pdf
24 листопада 2019 15:02
Реєстр наданих документів.pdf
24 листопада 2019 15:02
Проект договору.pdf
24 листопада 2019 15:02
Згода з проектом договору.pdf
24 листопада 2019 15:02
Довідка що прилад новий.pdf
24 листопада 2019 15:02
Довідка про особу.pdf
24 листопада 2019 10:36
протокол № 1 .pdf
24 листопада 2019 10:36
Лист-відгук Тек Інжиніринг.pdf
24 листопада 2019 10:36
ІНН Пашко В.В. завірений.PDF
24 листопада 2019 10:36
Довідка МТБ від 11.11.2019.pdf
24 листопада 2019 10:36
Авторизація Anton Paar.pdf
24 листопада 2019 10:36
Declaration_of_Conformity_UltraPyc_103118.pdf

Публічні документи

24 листопада 2019 17:05
Електронний підпис
24 листопада 2019 17:04
25. Наказ на директора.PDF
24 листопада 2019 17:04
25. Наказ на директора.PDF
24 листопада 2019 17:02
24. Модельний статут.pdf
24 листопада 2019 17:02
22. Проект Договору.pdf
24 листопада 2019 17:02
26. Положення про директора.PDF
24 листопада 2019 17:02
23. Авторизаційний Лист.pdf
24 листопада 2019 17:02
30 Витяг ЄДРПОУ.pdf
24 листопада 2019 17:02
27. Протокол 71 Директор.pdf
24 листопада 2019 17:02
20. Протокол № 80.pdf
24 листопада 2019 17:02
Реєстр наданих документів.pdf
24 листопада 2019 17:02
19. Лист відгук.pdf
24 листопада 2019 17:02
5. Довідка мат тех база.pdf
24 листопада 2019 17:02
14. Довідка захист довкілля.pdf
24 листопада 2019 17:02
2. Технічні характеристики.pdf
24 листопада 2019 17:02
31. Витяг ПДВ.pdf
24 листопада 2019 17:02
13. Гарантійний лист витрати.pdf
24 листопада 2019 17:02
3. Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2019 17:02
6. Довідка працівники.pdf
24 листопада 2019 17:02
15. Довідка підпис договору.pdf
24 листопада 2019 17:02
1. Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2019 17:02
4. Лист – згода.pdf

Публічні документи

24 листопада 2019 17:25
Цінова Райдо.pdf
24 листопада 2019 17:25
Технічні вимоги Райдо.pdf
24 листопада 2019 17:25
Лист згода Райдо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОНАУ ЛАБ УКРАЇНА"

ТОВ "Інкос лайн"

ТОВ "РАЙДО ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНАУ ЛАБ УКРАЇНА"
#38804493
Переможець 709 999,20
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 20:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 20:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОНАУ ЛАБ УКРАЇНА"
#38804493
709 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 січня 2020 20:07
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг визнати торги такими, які не відбулися.
Документи:
09 січня 2020 20:07
Електронний підпис
09 січня 2020 20:06
ПРОТОКОЛ_скасування_Пікнометри.docx