Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення ДК 021:2015 38580000-4 (рентгенівський порошковий дифрактометр)
Очікувана вартість
3 550 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003446-b 3890c95543074750b8fcf1e5f7222245
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 21:08
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:07
Очікувана вартість: 3 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38580000-4: Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення ДК 021:2015 38580000-4 (рентгенівський порошковий дифрактометр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару чи накладної. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо товарів, що поставляються відповідно до фактичних надходжень до фонду бюджету Університету. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 21:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 21:08
ТД_Рентгенівський порошковий дифрактометр_2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-08-000018 ● cb2c41ee48394d5f98c747059cd4a1d4
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 травня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 08:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.01.2020 № 3

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.01.2020 № 3

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-08-003446-b 08.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

порушення усунено (відміна торгів)

2020-05-20 11:11:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАТІРІАЛЗ ЛАБ" 3 406 998,00
UAH з ПДВ
2 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
УП "АДАНИ" 3 504 924,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елватех" 3 549 000,00
UAH з ПДВ
3 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 18:16
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:47
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 11:17
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:07
36_Проект Договору. .pdf
22 листопада 2019 11:07
37_Відгук.pdf
22 листопада 2019 11:07
35_Додаток 2.pdf
22 листопада 2019 11:07
34_ІСО Сертифікат.pdf
22 листопада 2019 11:07
32_Лист відповідно до ст.17.pdf
22 листопада 2019 11:07
24_Витрати на ліцензії.pdf
22 листопада 2019 11:07
21_Додаток 5.pdf
22 листопада 2019 11:07
20_Додаток 4..pdf
22 листопада 2019 11:07
19_Інструкція AXRD.pdf
22 листопада 2019 11:07
18_EC Declaration of Conformity..pdf
22 листопада 2019 11:07
16_Витягу з ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2019 11:07
9_Паспорт Волошинський О.М..pdf
22 листопада 2019 11:07
5_Додаток 1..pdf
22 листопада 2019 11:07
3_Авторизаційний лист.pdf
22 листопада 2019 11:07
Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

23 листопада 2019 20:22
_копiя паспорт_.pdf
22 листопада 2019 16:06
_проект договору додаток 3.pdf
22 листопада 2019 16:06
_гарант лист серв центр.pdf
22 листопада 2019 16:06
_серт ISO.pdf
22 листопада 2019 16:06
_ПЗ оператора.pdf
22 листопада 2019 16:06
_ПЗ Алмаз.pdf
22 листопада 2019 16:06
_тех пропозиц.pdf
22 листопада 2019 16:06
_статут.pdf
22 листопада 2019 16:06
_серт обуч Доронiн.pdf
22 листопада 2019 16:06
_серт обуч Буганов.pdf
22 листопада 2019 16:06
_свiдоцтво реестрацii.pdf
22 листопада 2019 16:06
_реестр.pdf
22 листопада 2019 16:06
_переклад серт обуч.pdf
22 листопада 2019 16:06
_Лицензiя.pdf
22 листопада 2019 16:06
_лист-вiдгук РБТ.pdf
22 листопада 2019 16:06
_копiя паспорт.pdf
22 листопада 2019 16:06
_додаток 5.pdf
22 листопада 2019 16:06
_додаток 4.pdf
22 листопада 2019 16:06
_додаток 2.pdf
22 листопада 2019 16:06
_довiренiсть.pdf
22 листопада 2019 16:06
_довiдка що товар е новим.pdf
22 листопада 2019 16:06
_довiдка про працiвникiв.pdf
22 листопада 2019 16:06
_довiдка про мат_тех базу.pdf
22 листопада 2019 16:06
_довiдка про кошти.pdf
22 листопада 2019 16:06
_довiдка з банку.pdf
22 листопада 2019 16:06
_гарант лист усi витрати.pdf
22 листопада 2019 16:06
_iнструкц експлуат.pdf
22 листопада 2019 16:06
_ лист-вiдгук SKAT.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 17:20
Форма тендерна пропозицsz.pdf
22 листопада 2019 17:20
відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 17:20
аналогічні договори.pdf
22 листопада 2019 17:20
про наявність маттех бази.pdf
22 листопада 2019 17:20
Проект договору.pdf
22 листопада 2019 17:20
40. відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 17:20
наявність працівників.pdf
22 листопада 2019 17:20
54-61. Проект договору.pdf
22 листопада 2019 17:20
62. Авторизаційний лист GNR.pdf
22 листопада 2019 17:20
2. Сертификат ISO9001_2015_до_2021.pdf
22 листопада 2019 17:20
специфікація.pdf
22 листопада 2019 17:20
20-38. Статут (редакція 21.06.2019).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАТІРІАЛЗ ЛАБ

УП "АДАНИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Елватех"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 20:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАТІРІАЛЗ ЛАБ"
#38262067
2 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 січня 2020 20:23
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг визнати торги такими, які не відбулися.
Документи:
09 січня 2020 20:23
Електронний підпис
09 січня 2020 20:23
ПРОТОКОЛ_cкасування торгів.docx