Ноутбуки та сканери (0851010 здійснення правосуддя Вищим антикорупційним судом)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003425-b dd60022c9dde433c8d330383c700fba3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВИЩИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42836259
Вебсайт замовника: https://hcac.court.gov.ua
Місцезнаходження замовника: Україна ,
Контактна особа замовника: Грищенко В.А.
380445852475
V.HRYSHCHENKO@VAKS.GOV.UA
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:28
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од.
Ноутбуки та сканери (0851010 здійснення правосуддя Вищим антикорупційним судом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару впродовж 15 банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 листопада 2019 20:18
Електронний цифровий підпис
08 листопада 2019 20:18
Додаток 4 проект договора ВАКС.docx
08 листопада 2019 20:18
ТД Ноотбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 12 листопада 2019 17:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі.
Стосовно першого вашого запитання повідомляємо, що тендерна документація містить наступну примітку: «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
Стосовно другого запитання повідомляємо, що тендерна документація передбачає обов’язок учасника зазначити повну назву (марка, модель, тощо) серверного обладнання, що пропонується.
Стосовно третього питання повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних обмежень щодо участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 156 426,00
UAH з ПДВ
143 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 157 592,40
UAH з ПДВ
143 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 14:14
sign.p7s
22 листопада 2019 14:11
Технічна частина.pdf
22 листопада 2019 14:11
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 14:11
Кваліфікаційна частина.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Уліс Сістемс"
#20049451
Переможець 143 856,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 19:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 19:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Уліс Сістемс"
#20049451
143 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 грудня 2019 15:58
Договір 178-19 Ноотбуки.pdf укладений
18 грудня 2019 15:54
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 11:36
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2019 16:11
ДУ 1 до договору 178-19 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651-654 ЦКУ, п.5 частини четвертої статті 36 Закону України"Про публічні закупівлі" та п.12.2.5 договору №178/19 від 18 грудня 2019 року Вищий антикорупційний суд та Товариство з обмеженою відповідальністю "УЛІС Сістемс" вирішили змінити ціну в бік зменшення та викласти специфікацію в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 178/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 143 855,88
UAH (в тому числі ПДВ 23 975,98 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку