Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (моноблок, ноутбук)
Очікувана вартість
883 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003413-b c8f181e22a7a4e428664feaab447cf06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Богдан

+380675846353
+380577255976
komitet.nii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український науково-дослідний інститут протезування, протезобудування та відновлення працездатності
Код ЄДРПОУ: 03191680
Місцезнаходження: 61051, Україна , Харківська обл., м.Харків, вул.Клочківська, 339
Контактна особа: Руслан Богдан
+380675846353,+380577255976
komitet.nii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:41
Очікувана вартість: 883 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 207,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штука
Моноблок, ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Клочківська, 339
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На підставі п.1 та п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями) від 23.04.2014 року № 117 Замовник здійснює попередню оплату товару в розмірі 100% (сто відсотків) вартості товару протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури. Джерело фінансування - кошти Державного бюджету України. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:14
Додаток 4_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_18.11.rtf
18 листопада 2019 19:14
Перелік змін до ТД__ _моноблоки_ноутбуки_18.11.docx
18 листопада 2019 19:14
ТД__ _моноблоки_ноутбуки_18.11.docx
18 листопада 2019 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 19:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:14
Додаток 4_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_18.11.rtf
08 листопада 2019 19:54
Додаток 4_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_08.11.rtf
18 листопада 2019 19:14
Перелік змін до ТД__ _моноблоки_ноутбуки_18.11.docx
18 листопада 2019 19:14
ТД__ _моноблоки_ноутбуки_18.11.docx
08 листопада 2019 19:54
ТД__ _моноблоки_ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 11 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 16 листопада 2019 09:57
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання не включається до ціни пропозиції учасника та не входить до предмету закупівлі. Тобто Учасник-переможець має здійснити лише поставку товару
Документація
Дата подання: 11 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 16 листопада 2019 10:04
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що в Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлені відповідні вимоги до програмного забезпечення, що має бути складовою у предметі закупівлі. Тобто Замовником виконані вимоги щодо придбання програмного забезпечення без порушення авторського права та з урахуванням запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro. Враховуючи те, що предметом закупівлі є моноблоки та ноутбуки, а не програмне забезпечення встановлювати окрему вимогу щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро, вважаємо не доцільним

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 877 452,00
UAH з ПДВ
877 452,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 882 000,00
UAH з ПДВ
882 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 09:28
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:28
Кваліфікаційні документи.pdf
25 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:46
Свідоцтво.rar
25 листопада 2019 15:46
Проект договору.pdf.p7s
25 листопада 2019 15:46
Проект договору.pdf
25 листопада 2019 15:46
Правила.rar
25 листопада 2019 15:46
Платіжне доручення №1707.pdf.p7s
25 листопада 2019 15:46
Платіжне доручення №1707.pdf
25 листопада 2019 15:45
Ліцензія.rar
25 листопада 2019 15:45
Договір_1081.rar
25 листопада 2019 15:45
Гарантія_1081.rar

Публічні документи

21 листопада 2019 10:12
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 877 452,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
877 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:43
Повідом про зміни до Дог ТОВ Альтаір і К.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:39
Додаткова угода_3_24.12.2019 року.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 17:39
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 19:09
Додаткова угода по комп.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 19:09
Повідомлення_ комп.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 19:09
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 19:52
повідомлення про внес змін_Договір У 34_09.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 19:51
Додаток 1 Дог У 34_09 Альтаір і К від 09 12 2019.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 19:51
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 19:28
Договір У 34_09 Альтаір і К від 09 12 2019.pdf укладений
09 грудня 2019 19:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Більш детально у Додатковій угоді № 1 від 09.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: У-34-09/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: розширення (збільшення) гарантійних зобов"язань щодо товарів, які є предметом договору без зміни суми договору. Детально у Додатковій угоді № 2 від 20.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: У-34-09/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди внести зміни в договір на підставі п.1, п.4 та п.5 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" . Більш детально у додатковій угоді № 3 від 24.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: У-34-09/12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 759 536,40
UAH (в тому числі ПДВ 126 589,40 UAH)