Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір, дрібне канцелярське приладдя.
Очікувана вартість
16 200,00 UAH
UA-2019-11-08-003331-b ● 7f019e860ea548db8fe270e2966d07d4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01991820 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13 |
Контактна особа: |
Максим Черпіта +380630219610 novogradtmotender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 16 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1145 штука
Папір, дрібне канцелярське приладдя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2019
—
20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 12:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 12:42 |
Тендерна документація Папір, дрібне канцелярське приладдя. листопад зі змінами.doc |
11 листопада 2019 12:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2019 12:42 |
Тендерна документація Папір, дрібне канцелярське приладдя. листопад зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:01
Дата відповіді: 11 листопада 2019 12:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть розглядатись аналогічні моделі інших виробників. Додаток №3 містить вимогу згідно якої, учасники, подаючи свою пропозицію, мають вказати назву, торгову марку, модель, та виробника запропоновного товару. Учасники закупівлі, які не являються платниками ПДВ, подають свою пропозицію з зазначенням без ПДВ, основний критерій оцінки – ціна, та відповідність заявлених вимог до товару. В даній закупівлі замовник розглядатиме пропозиції учасників як ФОП так і Юридичних осіб. До тендерної документації були внесені зміни. Просимо ознайомитись.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
13 817,64
UAH з ПДВ
|
13 655,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Транзит-С" |
13 933,20
UAH з ПДВ
|
13 770,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
16 182,00
UAH з ПДВ
|
16 182,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
13 655,64
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №1080 від 25.11.2019 р..pdf | укладений |
25 листопада 2019 10:40
|