Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (мат.резерв) (скретч-карти (талони) номіналом 10, 20 л.)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003327-b 3aebb70f7b124c85a051faf68871d197
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондарук

+380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052198
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3
Контактна особа: Наталя Бондарук
+380664388411
nata_bondaruk1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 17:55
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 17:55
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:01
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 літр
Дизельне паливо (мат.резерв) (скретч-карти (талони) номіналом 10, 20 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів після приймання товару Покупцем шляхом підписання видаткової накладної та на підставі рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 12:01
ТД (в новій редакції згідно протоколу від 14.11.2019 р. № 142).doc
15 листопада 2019 12:01
Перелік змін згідно протоколу від 14.11.2019 № 142.docx
08 листопада 2019 18:02
Додаток № 7 до ТД Проект Договору.doc
08 листопада 2019 18:02
ТД .doc
08 листопада 2019 18:02
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx
15 листопада 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 12:01
ТД (в новій редакції згідно протоколу від 14.11.2019 р. № 142).doc
15 листопада 2019 12:01
Перелік змін згідно протоколу від 14.11.2019 № 142.docx
08 листопада 2019 18:02
Додаток № 7 до ТД Проект Договору.doc
08 листопада 2019 18:02
ТД .doc
08 листопада 2019 18:02
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тендерної документації
Дата подання: 13 листопада 2019 11:17
Дата відповіді: 14 листопада 2019 18:52
Керуючись інформацією, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-11-08-003327-b по предмету закупівлі Дизельне паливо (мат.резерв) (скретч-карти (талони) номіналом 10, 20 л.) ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти в Тендерній документації Замовника Виконавчий комітет Нікопольської міської ради зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: 1. ТЕРМІН ДІЇ скретч-карт (талонів) номіналом 10, 20 л. – НЕ ОБМЕЖЕНИЙ 2. Кожен учасник має надати документи (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), які підтверджують право власності Учасника на АЗС, на яких Учасником буде здійснюватися забезпечення заправки транспорту або договір оренди АЗС (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), з усіма додатками. Строк дії таких договорів оренди АЗС – не менше 31.12.2020 року. При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС випускає талони з необмеженим терміном дії. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. Важливо зазначити, що Україна являється енергозалежною країною, АМКУ не раз повідомляли, що близько 80% нафтопродуктів від загального обсягу імпорту ввозиться на територію України з Білорусі. Тому ресурсне наповнення ринку і цінова ситуація на ньому безпосередньо залежить від стабільності поставок палива з цих країн. Варто зазначити, що ціна на паливо прямо залежить від курсу долара та курсу на нафтопродукти, який встановлюється іноземними державами. З огляду на вищеописане, можна зробити висновок, що при формуванні цінової пропозиції учасники не можуть передбачити всі витрати, враховуючи необмеженість терміну дії талонів, оскільки ринок нафтопродуктів не є стійким. Варто зазначити, що вимога щодо наявності в учасника власних або орендованих АЗС дискримінує постачальників, які працюють за партнерським договорами та можуть в повному обсязі виконати вимоги Замовника щодо поставки товару. Окрім того дана вимога значно звужує коло потенційних учасників, що суперечить принципам здійснення закупівель, які визначенні ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, а саме, викласти пункт щодо талонів в наступній редакції: ТЕРМІН ДІЇ скретч-карт (талонів) номіналом 10, 20 л. – один рік. 2. Викласти п. 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації, в наступній редакції: Документи (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), які підтверджують право власності Учасника на АЗС, на яких Учасником буде здійснюватися забезпечення заправки транспорту або договір оренди АЗС/партнерський договір (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), з усіма додатками. Строк дії таких договорів оренди АЗС /партнерських договорів– не менше 31.12.2020 року
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Залишити без змін редакцію Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про обсяги, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (стор. 18 ТД), в т.ч. і стосовно вимоги Замовника про не обмежений термін дії скретч-карт (талонів) номіналом 10, 20 л.
Внести зміни до п.п. 1.2. п. 1 Додатку № 3 до Тендерної документації «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником відповідно до ст. 16 Закону» (стор. 19 ТД) та викласти його у наступній редакції:
«1.2. Документи (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), які підтверджують право власності Учасника на АЗС, на яких Учасником буде здійснюватися забезпечення заправки транспорту; або договір оренди АЗС (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), з усіма додатками; або партнерський договір (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), з усіма додатками. Строк дії таких договорів оренди АЗС або партнерських договорів – не менше 31.12.2020 року.».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-003327-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015", Код ЄДРПОУ:39618388
Дата подання: 14 листопада 2019 10:43
Зміни в тендерній документації
Добрий день! Додаток 3 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ,
визначеним Замовником відповідно до ст. 16 Закону, а саме таблиця 1 "Наявність матеріально-технічної бази" розділ 1.2. Документи (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), які підтверджують право власності Учасника на АЗС, на яких Учасником буде здійснюватися забезпечення заправки транспорту або договор оренди АЗС (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), з усіма додатками. Строк дії таких договорів оренди АЗС – не менше 31.12.2020 року. ., порушує принципи публічних закупівель, встановлені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки звужує конкурентне середовище, обмежує участь потенційних учасників даного тендеру та є дискримінаційної умовою. Враховуючи вищезазначене, просимо змінити Додаток 3 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ,
визначеним Замовником відповідно до ст. 16 Закону, а саме таблиця 1 "Наявність матеріально-технічної бази" розділ 1.2. Документи (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), які підтверджують право власності Учасника на АЗС, на яких Учасником буде здійснюватися забезпечення заправки транспорту або договор оренди АЗС (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), з усіма додатками. Строк дії таких договорів оренди АЗС – не менше 31.12.2020 року. , а саме додати умову партнерськіх АЗС для отримання палива Замовнику. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2019 11:57
Внести зміни до п.п. 1.2. п. 1 Додатку № 3 до Тендерної документації «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником відповідно до ст. 16 Закону» (стор. 19 ТД) та викласти його у наступній редакції:
«1.2. Документи (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), які підтверджують право власності Учасника на АЗС, на яких Учасником буде здійснюватися забезпечення заправки транспорту; або договір оренди АЗС (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), з усіма додатками; або партнерський договір (або їх копії, завірені відповідно до вимог цієї документації), з усіма додатками. Строк дії таких договорів оренди АЗС або партнерських договорів – не менше 31.12.2020 року.».

Документи

15 листопада 2019 11:57
Протокол 142.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ" 77 550,00
UAH з ПДВ
76 426,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015" 78 408,00
UAH з ПДВ
76 428,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" 80 190,00
UAH з ПДВ
78 011,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 92 070,00
UAH з ПДВ
78 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 87 780,00
UAH з ПДВ
87 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 10:40
Тендерна пропозиція ред.pdf
20 листопада 2019 12:53
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:29
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 12:29
Статут.pdf
20 листопада 2019 12:29
Ліцензія ІЕТ.pdf
20 листопада 2019 12:29
Лист-гарантія про санкції.pdf
20 листопада 2019 12:29
Довідка ст. 17.pdf
20 листопада 2019 12:29
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 листопада 2019 12:29
Витяг з ЄДР.pdf
20 листопада 2019 12:29
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 17:36
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:30
Тех вимоги.pdf
21 листопада 2019 17:30
СТАТУТ.pdf
21 листопада 2019 17:30
Статут ТОВ ВІКО (завірений).pdf
21 листопада 2019 17:30
Протокол №1-1 (завірений).pdf
21 листопада 2019 17:30
Протокол №1 (завірений).pdf
21 листопада 2019 17:30
Протокол 1.pdf
21 листопада 2019 17:30
проткол Закупівлі.pdf
21 листопада 2019 17:30
Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 17:30
Проект договору.pdf
21 листопада 2019 17:30
Опис к Статуту.pdf
21 листопада 2019 17:30
Наявність працівників.pdf
21 листопада 2019 17:30
Наказ Директор(завірений).pdf
21 листопада 2019 17:30
Наказ Директор.pdf
21 листопада 2019 17:30
Матер.техн. база.pdf
21 листопада 2019 17:30
ЛИЦЕНЗИЯ ВИКО.pdf
21 листопада 2019 17:30
Лист відгук Шанс.pdf
21 листопада 2019 17:30
Інформація учасника.pdf
21 листопада 2019 17:30
Згода на обробПерсДаних.pdf
21 листопада 2019 17:30
Згода з умовами договору.pdf
21 листопада 2019 17:30
Завірена копія Паспорту.pdf
21 листопада 2019 17:30
ДС ВІКО-МК.pdf
21 листопада 2019 17:30
Договір бухгалтерія.pdf
21 листопада 2019 17:30
Дог. аналог. ШАНС (А-92).pdf
21 листопада 2019 17:29
Дог 2622 12.pdf
21 листопада 2019 17:29
дов тех вимоги.pdf
21 листопада 2019 17:29
дов талони.pdf
21 листопада 2019 17:29
дов ст.17.pdf
21 листопада 2019 17:29
дов ст.17 повна.pdf
21 листопада 2019 17:29
дов санкції.pdf
21 листопада 2019 17:29
дов про предмет закупівлі.pdf
21 листопада 2019 17:29
дов партерський договір.pdf
21 листопада 2019 17:29
Дов захист довкілля.pdf
21 листопада 2019 17:29
Дов аналогічні договора.pdf
21 листопада 2019 17:29
Дислокація АЗС.pdf
21 листопада 2019 17:29
Диплом Комаров.pdf
21 листопада 2019 17:29
гарантия від Мотто Кард.pdf
21 листопада 2019 17:29
Гарант лист товар.pdf
21 листопада 2019 17:29
Гарант лист поставка.pdf
21 листопада 2019 17:29
ВН Подольская Киев.pdf
21 листопада 2019 17:29
Відомості ЄДРПОУ 28.08.2019.pdf
21 листопада 2019 17:29
ВИТЯГ ПДВ.pdf
21 листопада 2019 17:29
Витяг НДС(завірений).pdf
21 листопада 2019 17:29
Витяг ЄДПОУ(завірений).pdf
21 листопада 2019 17:29
ВИПІСКА.pdf
21 листопада 2019 17:29
Виписка(завірена).pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 10:30
SKM_22719121010390.jpg
10 грудня 2019 09:58
SKM_22719121010050.jpg
10 грудня 2019 09:58
SKM_22719121010041.jpg
10 грудня 2019 09:58
SKM_22719121010040.jpg
22 листопада 2019 10:38
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:37
SKM_22719112210380.pdf
22 листопада 2019 10:07
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210113.pdf
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210112.pdf
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210111.pdf
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210110.pdf
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210103.pdf
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210102.pdf
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210101.pdf
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210100.pdf
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210091.pdf
22 листопада 2019 10:06
SKM_22719112210090.pdf
22 листопада 2019 10:06
1.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 09:06
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:05
оригінал 35-д-869.7z
22 листопада 2019 09:05
ориг 785.7z
22 листопада 2019 09:05
аналогічний договір.7z
22 листопада 2019 09:05
щодо поставки.pdf
22 листопада 2019 09:05
цінова.pdf
22 листопада 2019 09:05
стаття 17.pdf
22 листопада 2019 09:05
Сертиф, Паспорта ДП.pdf
22 листопада 2019 09:05
про товар.pdf
22 листопада 2019 09:05
про санкції.pdf
22 листопада 2019 09:05
про аналог договір.pdf
22 листопада 2019 09:05
працівники.pdf
22 листопада 2019 09:05
лицензия ГКУ.pdf
22 листопада 2019 09:05
згода з договором.pdf
22 листопада 2019 09:05
захист довкілля.pdf
22 листопада 2019 09:05
додаток 6.pdf
22 листопада 2019 09:05
додаток 2.pdf
22 листопада 2019 09:05
відповідність тех.харак.pdf
22 листопада 2019 09:05
витяг от 09,10.pdf
22 листопада 2019 09:05
витяг Єдрпоу.pdf
22 листопада 2019 09:05
АЗС.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 15:03
Електронний підпис
21 листопада 2019 15:02
Статут.PDF
21 листопада 2019 15:02
Пропозиція згідно Додатку 1.PDF
21 листопада 2019 15:02
Ліцензія.pdf
21 листопада 2019 15:02
Лист-підтвердження.PDF
21 листопада 2019 15:02
Лист-згода згідно Додатку 6.PDF
21 листопада 2019 15:02
Лист-гарантія.PDF
21 листопада 2019 15:02
Лист_Про Санкції_.PDF
21 листопада 2019 15:02
Документи до ст.16.PDF
21 листопада 2019 15:02
Договір до ТД.PDF
21 листопада 2019 15:02
Гарантійний лист.PDF
21 листопада 2019 15:02
Відомості_ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 15:02
Відомості про підприємство.PDF
21 листопада 2019 15:02
Витяг ПДВ.PDF
21 листопада 2019 15:02
Витя_ЄДРПОУ.PDF
21 листопада 2019 15:02
АЗС у межах м.Нікополь.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015"

ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ"
#39456828
Відхилено 76 426,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015"
#39618388
Відхилено 76 428,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:25
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД"
#40878412
Переможець 78 011,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД"
#40878412
78 011,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:28
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:42
Договір Протокол.pdf укладений
20 грудня 2019 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 78 011,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 001,83 UAH)