Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; конверти)
Очікувана вартість
1 314 100,00 UAH
UA-2019-11-08-003248-b ● 75c93e53833d4ccdb97209daea6c89b8
Відкриті торги
Завершена
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 314 100,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
08 листопада 2019 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 17:23 |
Оголошення 30190000-7. ..pdf | |
08 листопада 2019 17:23 |
Протокол 247.pdf | |
08 листопада 2019 17:23 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 12 листопада 2019 08:55
Дата відповіді: 13 листопада 2019 18:03
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником у Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено технічні характеристики товару «папір Ф А-4/80». Характеристики товару зазначено з урахуванням специфіки техніки, що здійснює друк, а також фактичної потреби Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-08-003248-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 02 грудня 2019 18:18
щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Пропозицією ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» (Далі- Учасник) дотримано всіх вимог тендерної документації, що стосуються надання інформації про технічні характеристики запропонованого товару та підтвердження його відповідності вимогам тендерної документації. В складі пропозиції надано інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію в Додатку 3 тендерної документації, Сертифікат відповідності ( якості), довідку про відповідність, Висновок СЕС, всі перелічені документи у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Також наголошуємо, що тендерна документація не містить чітко прописаної вимоги у якому вигляді необхідно надавати інформацію щодо запропонованої учасником продукції, саме в тендерній документації відсутня вимога про те, що учасник в складі пропозиції повинен надати інформацію про технічні характеристики запропонованого товару із зазначенням чітких параметрів. Учасник підтвердив відповідність пропозиції вимогам Замовника у повній мірі, як того вимагалось тендерною документацією, тому вважаємо, що відхилення пропозиції ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» є неправомірним. Звертаємось до ТК з вимогою об'єктивно та неупереджено здійснити оцінку тендерної пропозиції Учасника та скасувати рішенення про відхилення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 12:19
Відповідно до вимог, встановлених у додатку 3 до тендерної документації на закупівлю, передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції заповнений за встановленою формою додаток, підписаний власноручно уповноваженою особою та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
В цьому ж додатку до тендерної документації в технічних вимогах Міністерством юстиції України передбачені параметри до кожної одиниці закуповуваного товару, зокрема щільність паперу з приписом «не менше», розміри конвертів із приписом «або еквівалент» з метою надання учасникам можливості запропонувати товари відповідних варіантів щільності паперу, не менших, ніж зазначені, але з можливими збільшення щільності паперу, а також еквівалентом за розмірами. Скаржнику з урахуванням вказаних вище вимог було необхідно заповнити додаток 3 до тендерної документації закупівлі за предметом: ««Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; конверти) за лотом № 2 – конверти», та вказати чіткі параметри товару згідно вказівок в технічних вимогах, а саме вказати щільність паперу в конвертах та визначити їх розміри. Натомість, скаржником у додатку 3 до тендерної пропозиції, всупереч вимог тендерної документації, форму із технічними вимогами не заповнено.
В результаті чого в параметрах до товару де мають бути чіткі характеристики щільності паперу, розмірів конвертів, скаржником вказано щільність з приписом «не менше», та розміри з приписом «або еквівалент», що унеможливлює ідентифікацію конкретних параметрів продукції керуючись Додатком 3 до тендерної документації та не відповідає формі заповнення документів відповідно до вимог тендерної документації.
В цьому ж додатку до тендерної документації в технічних вимогах Міністерством юстиції України передбачені параметри до кожної одиниці закуповуваного товару, зокрема щільність паперу з приписом «не менше», розміри конвертів із приписом «або еквівалент» з метою надання учасникам можливості запропонувати товари відповідних варіантів щільності паперу, не менших, ніж зазначені, але з можливими збільшення щільності паперу, а також еквівалентом за розмірами. Скаржнику з урахуванням вказаних вище вимог було необхідно заповнити додаток 3 до тендерної документації закупівлі за предметом: ««Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; конверти) за лотом № 2 – конверти», та вказати чіткі параметри товару згідно вказівок в технічних вимогах, а саме вказати щільність паперу в конвертах та визначити їх розміри. Натомість, скаржником у додатку 3 до тендерної пропозиції, всупереч вимог тендерної документації, форму із технічними вимогами не заповнено.
В результаті чого в параметрах до товару де мають бути чіткі характеристики щільності паперу, розмірів конвертів, скаржником вказано щільність з приписом «не менше», та розміри з приписом «або еквівалент», що унеможливлює ідентифікацію конкретних параметрів продукції керуючись Додатком 3 до тендерної документації та не відповідає формі заповнення документів відповідно до вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-003248-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30609417
Дата подання: 28 листопада 2019 17:22
Несправедлива дискваліфікація
ТОВ "Куверт-Україна" в складі документації подало 2 декларації відповідності, де чітко сформульовані всі технічні характеристики товару, який пропонується до закупівлі по даній процедурі. Тому твердження про те, що в документі Технічні характеристики просто скопійований текст і неможливо визначити технічні характеристики товару не є коректним. Детальні технічні характеристики прописані у декларації відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 17:06
Відповідно до вимог, встановлених у додатку 3 до тендерної документації на закупівлю за вищевказаним предметом закупівлі передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції заповнений за встановленою формою додаток, підписаний власноручно уповноваженою особою та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
В цьому ж додатку до тендерної документації в технічних вимогах Міністерством юстиції України передбачені параметри до кожної одиниці закуповуваного товару, зокрема щільність паперу з приписом «не менше», розміри конвертів із приписом «або еквівалент» з метою надання Учасникам можливості запропонувати товари відповідних варіантів щільності паперу, не менших ніж зазначені, але з можливим збільшенням щільності паперу, а також еквівалентом за розмірами. Скаржнику з урахуванням вказаних вище вимог було необхідно заповнити додаток 3 до тендерної документації закупівлі за предметом офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; конверти): лот № 2 – конверти, та вказати чіткі параметри товару згідно вказівок в технічних вимогах, а саме вказати щільність паперу в конвертах та визначити їх розміри. Натомість, Скаржником у додатку 3 до тендерної пропозиції, всупереч вимог тендерної документації, форму із технічними вимогами не заповнено. В результаті чого в параметрах до товару де мають бути чіткі характеристики щільності паперу Скаржником вказано щільність з приписом «не менше», та розміри з приписом «або еквівалент», що унеможливлює ідентифікацію конкретних параметрів продукції керуючись додатком 3 до тендерної документації та не відповідає формі заповнення документів відповідно до вимог тендерної документації зазначеної закупівлі.
В цьому ж додатку до тендерної документації в технічних вимогах Міністерством юстиції України передбачені параметри до кожної одиниці закуповуваного товару, зокрема щільність паперу з приписом «не менше», розміри конвертів із приписом «або еквівалент» з метою надання Учасникам можливості запропонувати товари відповідних варіантів щільності паперу, не менших ніж зазначені, але з можливим збільшенням щільності паперу, а також еквівалентом за розмірами. Скаржнику з урахуванням вказаних вище вимог було необхідно заповнити додаток 3 до тендерної документації закупівлі за предметом офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; конверти): лот № 2 – конверти, та вказати чіткі параметри товару згідно вказівок в технічних вимогах, а саме вказати щільність паперу в конвертах та визначити їх розміри. Натомість, Скаржником у додатку 3 до тендерної пропозиції, всупереч вимог тендерної документації, форму із технічними вимогами не заповнено. В результаті чого в параметрах до товару де мають бути чіткі характеристики щільності паперу Скаржником вказано щільність з приписом «не менше», та розміри з приписом «або еквівалент», що унеможливлює ідентифікацію конкретних параметрів продукції керуючись додатком 3 до тендерної документації та не відповідає формі заповнення документів відповідно до вимог тендерної документації зазначеної закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-08-003248-b.c3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 07 грудня 2019 22:49
Дата подання: 07 грудня 2019 22:49
Скарга на дії Замовника при проведенні відкритих торгів
За рультатом аукціону у ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» найменша ціна. Однак Замовник, незважаючи на принципи державних закупівель викладених в статті 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» з формальних причин. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме – відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, але не відхиливши пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ТВМ», яка не відповідала в повній мірі умовам тендерної документації. Скаржник звертається до Антимонопольного комітету України з проханням визнати дії Замовника протиправними та зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2019 01:27
Рішення від 10.12.2019 № 18305 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2019 № 19344.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 17:24
рішення від 26.12.2019 № 19344.pdf
Дата публікації: 02 січня 2020 17:12
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Аукціон
Позиції
10000 стоп.пап
Папір Ф А-4/80
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Дата доставки:
20 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
669 600,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 16:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:45
|
Звіт про виконання договору.docx | укладений |
03 січня 2020 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 16:59
|
Договір - ТОВ УКРПАПІР (ПАПІР лот № 1).pdf | укладений |
13 грудня 2019 16:58
|