Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; конверти)
Очікувана вартість
1 314 100,00 UAH
UA-2019-11-08-003248-b 75c93e53833d4ccdb97209daea6c89b8
Відкриті торги    Завершена    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 314 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

08 листопада 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 17:23
Оголошення 30190000-7. ..pdf
08 листопада 2019 17:23
Протокол 247.pdf
08 листопада 2019 17:23
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 12 листопада 2019 08:55
Дата відповіді: 13 листопада 2019 18:03
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником у Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено технічні характеристики товару «папір Ф А-4/80». Характеристики товару зазначено з урахуванням специфіки техніки, що здійснює друк, а також фактичної потреби Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-003248-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 02 грудня 2019 18:18
щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Пропозицією ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» (Далі- Учасник) дотримано всіх вимог тендерної документації, що стосуються надання інформації про технічні характеристики запропонованого товару та підтвердження його відповідності вимогам тендерної документації. В складі пропозиції надано інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію в Додатку 3 тендерної документації, Сертифікат відповідності ( якості), довідку про відповідність, Висновок СЕС, всі перелічені документи у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Також наголошуємо, що тендерна документація не містить чітко прописаної вимоги у якому вигляді необхідно надавати інформацію щодо запропонованої учасником продукції, саме в тендерній документації відсутня вимога про те, що учасник в складі пропозиції повинен надати інформацію про технічні характеристики запропонованого товару із зазначенням чітких параметрів. Учасник підтвердив відповідність пропозиції вимогам Замовника у повній мірі, як того вимагалось тендерною документацією, тому вважаємо, що відхилення пропозиції ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» є неправомірним. Звертаємось до ТК з вимогою об'єктивно та неупереджено здійснити оцінку тендерної пропозиції Учасника та скасувати рішенення про відхилення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 12:19
Відповідно до вимог, встановлених у додатку 3 до тендерної документації на закупівлю, передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції заповнений за встановленою формою додаток, підписаний власноручно уповноваженою особою та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
В цьому ж додатку до тендерної документації в технічних вимогах Міністерством юстиції України передбачені параметри до кожної одиниці закуповуваного товару, зокрема щільність паперу з приписом «не менше», розміри конвертів із приписом «або еквівалент» з метою надання учасникам можливості запропонувати товари відповідних варіантів щільності паперу, не менших, ніж зазначені, але з можливими збільшення щільності паперу, а також еквівалентом за розмірами. Скаржнику з урахуванням вказаних вище вимог було необхідно заповнити додаток 3 до тендерної документації закупівлі за предметом: ««Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; конверти) за лотом № 2 – конверти», та вказати чіткі параметри товару згідно вказівок в технічних вимогах, а саме вказати щільність паперу в конвертах та визначити їх розміри. Натомість, скаржником у додатку 3 до тендерної пропозиції, всупереч вимог тендерної документації, форму із технічними вимогами не заповнено.
В результаті чого в параметрах до товару де мають бути чіткі характеристики щільності паперу, розмірів конвертів, скаржником вказано щільність з приписом «не менше», та розміри з приписом «або еквівалент», що унеможливлює ідентифікацію конкретних параметрів продукції керуючись Додатком 3 до тендерної документації та не відповідає формі заповнення документів відповідно до вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-003248-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30609417
Дата подання: 28 листопада 2019 17:22
Несправедлива дискваліфікація
ТОВ "Куверт-Україна" в складі документації подало 2 декларації відповідності, де чітко сформульовані всі технічні характеристики товару, який пропонується до закупівлі по даній процедурі. Тому твердження про те, що в документі Технічні характеристики просто скопійований текст і неможливо визначити технічні характеристики товару не є коректним. Детальні технічні характеристики прописані у декларації відповідності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 17:06
Відповідно до вимог, встановлених у додатку 3 до тендерної документації на закупівлю за вищевказаним предметом закупівлі передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції заповнений за встановленою формою додаток, підписаний власноручно уповноваженою особою та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
В цьому ж додатку до тендерної документації в технічних вимогах Міністерством юстиції України передбачені параметри до кожної одиниці закуповуваного товару, зокрема щільність паперу з приписом «не менше», розміри конвертів із приписом «або еквівалент» з метою надання Учасникам можливості запропонувати товари відповідних варіантів щільності паперу, не менших ніж зазначені, але з можливим збільшенням щільності паперу, а також еквівалентом за розмірами. Скаржнику з урахуванням вказаних вище вимог було необхідно заповнити додаток 3 до тендерної документації закупівлі за предметом офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; конверти): лот № 2 – конверти, та вказати чіткі параметри товару згідно вказівок в технічних вимогах, а саме вказати щільність паперу в конвертах та визначити їх розміри. Натомість, Скаржником у додатку 3 до тендерної пропозиції, всупереч вимог тендерної документації, форму із технічними вимогами не заповнено. В результаті чого в параметрах до товару де мають бути чіткі характеристики щільності паперу Скаржником вказано щільність з приписом «не менше», та розміри з приписом «або еквівалент», що унеможливлює ідентифікацію конкретних параметрів продукції керуючись додатком 3 до тендерної документації та не відповідає формі заповнення документів відповідно до вимог тендерної документації зазначеної закупівлі.

Документи

03 грудня 2019 17:06
Протокол 247-5.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-08-003248-b.c3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ Укрбланковидав, Код ЄДРПОУ:36002620
Дата подання: 07 грудня 2019 22:49
Скарга на дії Замовника при проведенні відкритих торгів
За рультатом аукціону у ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» найменша ціна. Однак Замовник, незважаючи на принципи державних закупівель викладених в статті 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРБЛАНКОВИДАВ» з формальних причин. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме – відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, але не відхиливши пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ТВМ», яка не відповідала в повній мірі умовам тендерної документації. Скаржник звертається до Антимонопольного комітету України з проханням визнати дії Замовника протиправними та зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2019 01:27
Рішення від 10.12.2019 № 18305 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:27
рішення від 26.12.2019 № 19344.pdf
Дата публікації: 02 січня 2020 17:12

Документи подані скаржником

07 грудня 2019 22:49
Скарга
07 грудня 2019 22:49
Платіжне

Документи подані замовником

13 грудня 2019 17:32
Лист 1155.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Аукціон

Початок: 26 листопада 2019 11:24
Закінчення: 26 листопада 2019 11:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 стоп.пап
Папір Ф А-4/80
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Парус Плюс" 732 000,00
UAH з ПДВ
670 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 690 000,00
UAH з ПДВ
669 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 09:55
Тех вимоги.pdf
25 листопада 2019 09:55
Статут.pdf
25 листопада 2019 09:55
Сертифікат якості.pdf
25 листопада 2019 09:55
Протокол№38_гранич_сума.pdf
25 листопада 2019 09:55
Протокол_правочину.pdf
25 листопада 2019 09:55
Проект договору.pdf
25 листопада 2019 09:55
Лист-года на обробку даних.pdf
25 листопада 2019 09:55
Лист НБУ по ліцензії.pdf
25 листопада 2019 09:55
Істотні умови договору.pdf
25 листопада 2019 09:55
Договір+вид.н+довір.+відгук.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка ч2 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка про фіз осіб.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка про керівництво.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.6 чч ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.4 ч1 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.3 ч1 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.2 ч1 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка МТБ.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка з банку.pdf
25 листопада 2019 09:55
Висновок СЕС.PDF
25 листопада 2019 09:55
Баланс_9міс_2019.pdf
25 листопада 2019 09:55
Тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2019 09:55
Статут.pdf
25 листопада 2019 09:55
Протокол№38_гранич_сума.pdf
25 листопада 2019 09:55
Протокол_правочину.pdf
25 листопада 2019 09:55
Лист-года на обробку даних.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка ч2 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка про фіз осіб.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка про керівництво.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.6 чч ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.4 ч1 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.3 ч1 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка п.2 ч1 ст.17.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка МТБ.pdf
25 листопада 2019 09:55
Довідка з банку.pdf
25 листопада 2019 09:55
Баланс_9міс_2019.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:39
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:39
ДПС 2.rar
03 грудня 2019 09:10
Електронний підпис
03 грудня 2019 09:10
МВС 12.rar
03 грудня 2019 09:10
ДПС.rar
26 листопада 2019 15:40
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:40
ЦП 2.rar
24 листопада 2019 13:11
Електронний підпис
24 листопада 2019 13:11
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
24 листопада 2019 13:11
Dovirenist_Savchenko.zip
24 листопада 2019 13:11
Dovirenist Savchenko Nova.zip
24 листопада 2019 13:11
Dovidka pro nazvu.zip
24 листопада 2019 13:11
Bankivska Litsenziia.zip
24 листопада 2019 13:10
Bankivska Licenzia (1).zip
24 листопада 2019 13:10
частина 5.rar
24 листопада 2019 13:10
частина 4.rar
24 листопада 2019 13:10
частина 3.rar
24 листопада 2019 13:10
частина 2.rar
24 листопада 2019 13:10
частина 1.rar
24 листопада 2019 13:10
202203_19_66_40_30 000 (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 669 600,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 16:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
669 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:45
Звіт про виконання договору.docx укладений
03 січня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 16:59
Договір - ТОВ УКРПАПІР (ПАПІР лот № 1).pdf укладений
13 грудня 2019 16:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 669 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 111 600,00 UAH)