Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф)
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003168-b ● 781ef0061bc94a01a7a7f5624b4ec42c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 14:26 |
Очікувана вартість: | 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 штука
Сейф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 16:57 |
Протокол 255.pdf | |
08 листопада 2019 16:57 |
ТД.docx | |
08 листопада 2019 16:57 |
Оголошення 44420000-0.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Теххарактеристики
Дата подання: 11 листопада 2019 14:57
Дата відповіді: 13 листопада 2019 18:32
Доброго дня! Чи комплектується сейф трейзером? Також прошу додати фото сейфа для більш точного підбору товара.Дякую!
Відповідь: Замовником у Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено технічні характеристики товару «сейф». Відповідно до технічних характеристик вимоги щодо наявності у сейфах трейзера відсутні. Також повідомляємо, що у замовника відсутня можливість надати фотографію сейфу, оскільки процедура закупівлі ще не відбулася, відповідно товар переможцем не поставлений.
Тендерна документація
Дата подання: 15 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:25
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно з п.4 Таблиці 2 "Перелік додаткових документів, що має надати Учасник" Додатку № 2 до Тендерної документації Вами вимагається від Учасника надати: "Довідка видана з банківської/их установ/и, що обслуговують Учасника закупівлі про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Документ повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника власноручно та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису." Вказана довідка видається банківською установою. Правом підпису такої довідки наділені виключно посадові особи цієї установи. Уточніть, будь-ласка, яким чином уповноважена особа учасника може підписати власноручно документ (оригінал), до складання якого учасник не має ніякого відношення та повноважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника за предметом закупівлі: «Будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф)», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки.
Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку (за наявності). До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути завізовані уповноваженою особою, бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
Відповідно до частини четвертої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Згідно частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Зокрема, згідно додатку № 2 до тендерної документації Замовника «Кваліфікаційна частина» таблиці 2 визначений перелік додаткових документів, що має надати Учасник, серед яких довідка видана з банківської/их установ/и, що обслуговують Учасника закупівлі про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Документ повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника власноручно та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
Отже, Замовником в тендерній документації чітко визначена вимога щодо порядку підписання та засвідчення зазначеної довідки.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника за предметом закупівлі: «Будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф)», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки.
Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку (за наявності). До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути завізовані уповноваженою особою, бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
Відповідно до частини четвертої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Згідно частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Зокрема, згідно додатку № 2 до тендерної документації Замовника «Кваліфікаційна частина» таблиці 2 визначений перелік додаткових документів, що має надати Учасник, серед яких довідка видана з банківської/их установ/и, що обслуговують Учасника закупівлі про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Документ повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника власноручно та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
Отже, Замовником в тендерній документації чітко визначена вимога щодо порядку підписання та засвідчення зазначеної довідки.
Тендерна документація
Дата подання: 15 листопада 2019 17:42
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:51
Уточніть, будь-ласка, з урахуванням попередньої Вашої відповіді чи достатньо буде електронного цифрового підпису посадової особи учасника на довідці банка про відсутність заборгованості за кредитами, позиками, без накладання на документ власноручного підпису та печатки? Прохання для чіткого розуміння Вашого роз'яснення у відповіді вказати "Так достатньо", або "Ні, тому що..."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потрібен власноручний підпис уповноваженої особи учасника, печатка та засвідчення документу кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "IP COM" |
344 400,00
UAH з ПДВ
|
344 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВ-ПРОМ" |
354 240,00
UAH з ПДВ
|
354 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" |
408 360,00
UAH з ПДВ
|
408 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Господар КМ |
409 836,00
UAH з ПДВ
|
409 836,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "IP COM" #32338465 |
Переможець |
344 400,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:07
|
Звіт про виконання договору 4442 ТОВ ІР СОМ.doc | укладений |
02 січня 2020 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 17:56
|
Договір ТОВ ІР СОМ (СЕЙФИ).pdf | укладений |
19 грудня 2019 17:54
|