Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф)
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003168-b 781ef0061bc94a01a7a7f5624b4ec42c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 14:26
Очікувана вартість: 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 штука
Сейф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:57
Протокол 255.pdf
08 листопада 2019 16:57
ТД.docx
08 листопада 2019 16:57
Оголошення 44420000-0.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Теххарактеристики
Дата подання: 11 листопада 2019 14:57
Дата відповіді: 13 листопада 2019 18:32
Доброго дня! Чи комплектується сейф трейзером? Також прошу додати фото сейфа для більш точного підбору товара.Дякую!
Відповідь: Замовником у Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено технічні характеристики товару «сейф». Відповідно до технічних характеристик вимоги щодо наявності у сейфах трейзера відсутні. Також повідомляємо, що у замовника відсутня можливість надати фотографію сейфу, оскільки процедура закупівлі ще не відбулася, відповідно товар переможцем не поставлений.
Тендерна документація
Дата подання: 15 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:25
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно з п.4 Таблиці 2 "Перелік додаткових документів, що має надати Учасник" Додатку № 2 до Тендерної документації Вами вимагається від Учасника надати: "Довідка видана з банківської/их установ/и, що обслуговують Учасника закупівлі про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Документ повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника власноручно та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису." Вказана довідка видається банківською установою. Правом підпису такої довідки наділені виключно посадові особи цієї установи. Уточніть, будь-ласка, яким чином уповноважена особа учасника може підписати власноручно документ (оригінал), до складання якого учасник не має ніякого відношення та повноважень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника за предметом закупівлі: «Будівельні товари код ДК 021:2015:44420000-0 (сейф)», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки.
Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку (за наявності). До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути завізовані уповноваженою особою, бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
Відповідно до частини четвертої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Згідно частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Зокрема, згідно додатку № 2 до тендерної документації Замовника «Кваліфікаційна частина» таблиці 2 визначений перелік додаткових документів, що має надати Учасник, серед яких довідка видана з банківської/их установ/и, що обслуговують Учасника закупівлі про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Документ повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника власноручно та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
Отже, Замовником в тендерній документації чітко визначена вимога щодо порядку підписання та засвідчення зазначеної довідки.
Тендерна документація
Дата подання: 15 листопада 2019 17:42
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:51
Уточніть, будь-ласка, з урахуванням попередньої Вашої відповіді чи достатньо буде електронного цифрового підпису посадової особи учасника на довідці банка про відсутність заборгованості за кредитами, позиками, без накладання на документ власноручного підпису та печатки? Прохання для чіткого розуміння Вашого роз'яснення у відповіді вказати "Так достатньо", або "Ні, тому що..."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потрібен власноручний підпис уповноваженої особи учасника, печатка та засвідчення документу кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "IP COM" 344 400,00
UAH з ПДВ
344 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВ-ПРОМ" 354 240,00
UAH з ПДВ
354 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" 408 360,00
UAH з ПДВ
408 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Господар КМ 409 836,00
UAH з ПДВ
409 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 16:38
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:34
public_doc (1).pdf
02 грудня 2019 16:34
public_doc (1).p7s
02 грудня 2019 16:34
Довідка МВС Волощук.pdf
26 листопада 2019 09:03
Електронний підпис
25 листопада 2019 18:11
Доверенность.pdf
25 листопада 2019 18:11
лист тендерної гара_[202.49031].pdf
25 листопада 2019 18:11
Доверенность.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2019 18:11
гарантія 202.49031.7z
25 листопада 2019 18:11
Статут.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 13:31
Електронний підпис
25 листопада 2019 13:23
Vidom pro sluzhb osoba ne sudima.pdf
25 листопада 2019 13:23
Vidom pro neprit sluzh osobi do krim vidpov.pdf
25 листопада 2019 13:23
Vidom po TOV pro vids zaborg po podat.pdf
25 листопада 2019 13:23
Vidom po TOV pro bankrutstvo.pdf
25 листопада 2019 13:23
Vidom po TOV ne vnos v EDR korupc.pdf
25 листопада 2019 13:23
Vidom po TOV ne prityag po st50.pdf
25 листопада 2019 13:23
Tenderna propoziciya.pdf
25 листопада 2019 13:23
Tekhnichna specifikaciya.pdf
25 листопада 2019 13:23
Statut.pdf
25 листопада 2019 13:23
Protokol zboriv.pdf
25 листопада 2019 13:23
Protokol 22112019.pdf
25 листопада 2019 13:23
Proekt dogovoru.pdf
25 листопада 2019 13:23
Pasport seyf SO 110 11K.pdf
25 листопада 2019 13:23
Nakaz pro priznachennya direktora.pdf
25 листопада 2019 13:23
List zgoda.pdf
25 листопада 2019 13:23
List po tovaru.pdf
25 листопада 2019 13:23
List nesertif.pdf
25 листопада 2019 13:23
List ne zastos sankciy.pdf
25 листопада 2019 13:23
List garantiya mozhlivist_ postavki.pdf
25 листопада 2019 13:23
Kopiya dogovoru ta nakladnoi.pdf
25 листопада 2019 13:23
Istotni umovi dogovoru.pdf
25 листопада 2019 13:23
Garantiyniy list na postavku.pdf
25 листопада 2019 13:23
Dovidka po mtb.pdf
25 листопада 2019 13:23
Dovidka analog dogovor.pdf
25 листопада 2019 13:23
dogovor arendi transportu.pdf
25 листопада 2019 13:23
dogovor arendi primischen_.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 14:27
Статут ч.3.pdf
22 листопада 2019 14:27
Статут ч.2.pdf
22 листопада 2019 14:27
Статут ч.1.pdf
22 листопада 2019 14:27
протокол.pdf
22 листопада 2019 14:27
Наказ.pdf
22 листопада 2019 14:27
Інформація про учасника.pdf
22 листопада 2019 14:27
Витяг плат. подат.pdf
22 листопада 2019 14:27
Витяг з Єдиного.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "IP COM"

ТОВ "АВ-ПРОМ"

ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"

ТОВ Господар КМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "IP COM"
#32338465
Переможець 344 400,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "IP COM"
#32338465
344 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:07
Звіт про виконання договору 4442 ТОВ ІР СОМ.doc укладений
02 січня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 17:56
Договір ТОВ ІР СОМ (СЕЙФИ).pdf укладений
19 грудня 2019 17:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 344 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 400,00 UAH)