Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Архівні стелажі
Очікувана вартість
323 500,00 UAH
UA-2019-11-08-003112-b ● 854f234985924e2693ad1781a3e70114
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052198 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3 |
Контактна особа: |
Наталя Бондарук +380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2019 16:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2019 16:41 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 13:25 |
Очікувана вартість: | 323 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 970,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 одиниця
Архівні стелажі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр. Трубників, 87а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів після приймання товару Покупцем шляхом підписання видаткової накладної та на підставі рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 16:43 |
Додаток № 7 до ТД Проект Договору.doc | |
08 листопада 2019 16:43 |
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx | |
08 листопада 2019 16:43 |
ТД .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу розтлумачити надані технічні характеристики
Дата подання: 11 листопада 2019 16:51
Дата відповіді: 13 листопада 2019 09:47
Прошу надати роз'яснення , що шановник Замовник має наувазі під цією дуже розпливчастою фразою: також полиця повинна мати трапецієподібну подовжню жорсткість.
Відповідь: Трапецієподібна подовжня жорсткість - це повздовжній підсилювач, який має трапецієвидну форму, розміщується на нижній площині полиці. Виконує функцію підсилювача, попереджає провисання полиці та збільшує допустиме навантаження на неї.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-08-003112-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТУР-"РЕНТ", Код ЄДРПОУ:35772401
Дата подання: 06 грудня 2019 16:40
Вимога
Шановний замовник . Учасник закупівлі UA-2019-11-08-003112-b ТОВ Контур Рент висловлює свою незгоду рішенням Замовника про визнання переможцем ТОВ Евомет . Ми заперечуємо проти цього рішення
Учасник закупівлю ТОВ Евомет не надав у складі пропозиції документи:
1) Відносно документів що підтверджують повноваження учасника на підписання тендерної пропозиції., документів тендерної пропозиції, договорів і тд. В Протоколі Учасника ТОВ Евомет чітко прописано п5, що особа яка має вчиняти юридичні дії від імені товариства є Максимов Дмитро Володимирович. Замість нього підписав всі документи Кривопуск С.І. Який є директором Товариства, на якого не покладено таку змогу від імені ТОВ Евомет. ЩО ПРЯМО ПРОТИРІЧИТЬ УМОВАМ ТД стр 6 . Відносно чого ТОВ Контур Рент вважає такі дії неправомочними зі сторони директора ТОВ Евомет
2) Звертаємо Вашу увагу, що Учасник ТОВ Евомет на відміну від вимог Законодавства України а саме вимог Закону Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю, не переєстрували свій статут у відповідність до вимог цього Закону. Відповідно до чого здійснюють свою діяльність позастатутно.
3)Учасником ТОВ Евомет не надано довідки щодо чинного дозволу або ліцензії на впровадження певного виду господарської діяльності
4) Сертифікат відповідності виданий ПП Виробничо-Господарська фірма «ДОН», до якої незрозуміло яке відношення має ТОВ Евомет(жодних підтверджуючих документів учасником надано не було)
5) Інструкція з монтажу(рос ИНСТРУКЦИЯ ПО СБОРКЕ) додана учасником ТОВ Евомет не дозволяє зрозуміти якому виробнику належать запропоновані стелажі. Доречи також ця інструкція порушує п7розділу 1 ТД оскільки викладена Російською мовою
6)Учасником ТОВ Евомет не надано Довідки про наявність матеріально-технічної бази , що э прямим порушенням Кваліфікаційних критеріїв стор 9 ТД.
Ці пункти які ми перерахували вище є частковими з безлічі інших порушень допущених учасником ТОВ Евомет . Тому , ми як учасник даних торгів дуже здивовані вибірковістю зауважень шановного Замовника, який знайшов низку порушень в нашій документації , та не побачив всього перерахованого вище в документації ТОВ Евомет
ТОВ Контур Рент ВИМАГАЄ анулювати рішення стосовно визнання переможцем ТОВ Евомет, і в разі якщо Замовника влаштовує невідповідність документів наданих Учасниками закупівлі, вимогам Тендерної документації(а як ми вже довели, це так і є), визнати переможцем Учасника за найменшою ціною пропозиції, оскільки як ми бачимо в ТД Розділ 5 п1. Єдиним критерієм оцінки є ціна.
Оригінал цього листа разом з рішеннями Замовника буде направлений Замовнику торгів, та В ДАСУ(Держаудитслужбу України)
Розгорнути
Згорнути
Учасник закупівлю ТОВ Евомет не надав у складі пропозиції документи:
1) Відносно документів що підтверджують повноваження учасника на підписання тендерної пропозиції., документів тендерної пропозиції, договорів і тд. В Протоколі Учасника ТОВ Евомет чітко прописано п5, що особа яка має вчиняти юридичні дії від імені товариства є Максимов Дмитро Володимирович. Замість нього підписав всі документи Кривопуск С.І. Який є директором Товариства, на якого не покладено таку змогу від імені ТОВ Евомет. ЩО ПРЯМО ПРОТИРІЧИТЬ УМОВАМ ТД стр 6 . Відносно чого ТОВ Контур Рент вважає такі дії неправомочними зі сторони директора ТОВ Евомет
2) Звертаємо Вашу увагу, що Учасник ТОВ Евомет на відміну від вимог Законодавства України а саме вимог Закону Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю, не переєстрували свій статут у відповідність до вимог цього Закону. Відповідно до чого здійснюють свою діяльність позастатутно.
3)Учасником ТОВ Евомет не надано довідки щодо чинного дозволу або ліцензії на впровадження певного виду господарської діяльності
4) Сертифікат відповідності виданий ПП Виробничо-Господарська фірма «ДОН», до якої незрозуміло яке відношення має ТОВ Евомет(жодних підтверджуючих документів учасником надано не було)
5) Інструкція з монтажу(рос ИНСТРУКЦИЯ ПО СБОРКЕ) додана учасником ТОВ Евомет не дозволяє зрозуміти якому виробнику належать запропоновані стелажі. Доречи також ця інструкція порушує п7розділу 1 ТД оскільки викладена Російською мовою
6)Учасником ТОВ Евомет не надано Довідки про наявність матеріально-технічної бази , що э прямим порушенням Кваліфікаційних критеріїв стор 9 ТД.
Ці пункти які ми перерахували вище є частковими з безлічі інших порушень допущених учасником ТОВ Евомет . Тому , ми як учасник даних торгів дуже здивовані вибірковістю зауважень шановного Замовника, який знайшов низку порушень в нашій документації , та не побачив всього перерахованого вище в документації ТОВ Евомет
ТОВ Контур Рент ВИМАГАЄ анулювати рішення стосовно визнання переможцем ТОВ Евомет, і в разі якщо Замовника влаштовує невідповідність документів наданих Учасниками закупівлі, вимогам Тендерної документації(а як ми вже довели, це так і є), визнати переможцем Учасника за найменшою ціною пропозиції, оскільки як ми бачимо в ТД Розділ 5 п1. Єдиним критерієм оцінки є ціна.
Оригінал цього листа разом з рішеннями Замовника буде направлений Замовнику торгів, та В ДАСУ(Держаудитслужбу України)
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТУР-"РЕНТ" |
316 730,40
UAH з ПДВ
|
314 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ" |
320 864,88
UAH з ПДВ
|
314 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕВОМЕТ" |
322 560,00
UAH з ПДВ
|
314 796,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКА ФІРМА "ДОН" |
323 400,00
UAH з ПДВ
|
323 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТУР-"РЕНТ" #35772401 |
Відхилено |
314 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 14:06
|
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ" #25485792 |
Відхилено |
314 780,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 14:10
|
ТОВ "ЕВОМЕТ" #42248517 |
Переможець |
314 796,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:09
|
ДУ 01.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 11:09
|
Договор 17.12.2019.pdf | укладений |
17 грудня 2019 11:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Розділу 1 Договору, а саме: додати пункт 1.5. та викласти його в наступній редакції: "1.5. Строк поставки за Договором: до 20 грудня 2019 року". |
Номер договору про закупівлю: | 151 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |