Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Южноукраїнська міська лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 33850812 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3 |
Контактна особа: |
Гуменна Яна Валеріївна +380513656171 kz-yuml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 16:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 16:48 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 12:24 |
Очікувана вартість: | 381 512,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 815,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перрахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 16:43 |
Додаток 4 -МТВ.docx | |
08 листопада 2019 16:43 |
Додаток 3 - ПД.docx | |
08 листопада 2019 16:43 |
Додаток 2 - ТП.docx | |
08 листопада 2019 16:43 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
08 листопада 2019 16:43 |
Тендерна документація М_ясо.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-08-000008 ● 915ea59a66db451fb583e27d13607bf5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2020 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.01.2020 № 1
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-08-003111-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 08 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-08 16:54:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (Яловичина та відруби курячі)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чи укладався договір з Малим приватним підприємством «Ритм» за результатами проведення відкритих торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-09 11:37:16
Пояснення на запит
Договір на закупівлю не був заключений, через неможливість усунення порушень відміняються торги
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення будить усунутіі, торги відмінено.
2020-01-10 15:01:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2020-01-10 15:29:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Мале Приватне Підприємство "Ритм" |
331 335,84
UAH з ПДВ
|
323 401,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" |
333 310,00
UAH з ПДВ
|
325 642,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Драгомірова Вікторія Володимирівна |
371 872,00
UAH з ПДВ
|
371 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мале Приватне Підприємство "Ритм" #24756872 |
Переможець |
323 401,14
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 січня 2020 15:09 |
Коментар щодо відміни: | Порушення щодо закупівлі |
10 січня 2020 15:09
|
Протокол 4.pdf |