Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування комунальної власності вул. Крута в с. Оселівка Кельменецького району Чернівецької області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 843 250,00 UAH
UA-2019-11-08-003071-b b369308ffd354aceac5178a10bdbfcc6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником, відповідно до покладених на нього обов’язків двічі було оголошено закупівлю послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування комунальної власності вул. Крута в с. Оселівка Кельменецького району Чернівецької області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (перша спроба - оголошення в ЦБД: UA-2019-09-16-001444-a ● f086fd4e23e049c6b809178eebe2cf91; друга спроба - оголошення в ЦБД: UAUA-2019-10-03-000122-b ● d486eeeef0b74c829da9d877a4746262), але щоразу тендер відмінявся, у зв’язку із тим, що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи, що ПП «Кронос БМ» щоразу подавало тендерну пропозицію при оголошенні процедури закупівлі по даному об’єкту, а також беручи до увагу, що у зв’язку із відміною торгів втрачено значний період часу для надання послуг по об’єкту виникла необхідність у невідкладному проведенні процедури закупівлі.
З метою дотримання вимог чинного законодавства, зважаючи на нагальну потребу проведення процедури закупівлі, цільове використання виділених коштів за сприятливих погодних умов, необхідно здійснити закупівлю згідно вимог чинного законодавства.
Вважаємо за доцільне та необхідне здійснити закупівлю по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування комунальної власності вул. Крута в с. Оселівка Кельменецького району Чернівецької області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ПП «Кронос БМ», відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 16:41
Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування комунальної власності вул. Крута в с. Оселівка Кельменецького району Чернівецької області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, Кельменецький р-н, с. Оселівка, вул. Крута
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично надані послуги протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

08 листопада 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОНОС БМ"
#40655695
Переможець 1 565 939,85
UAH
08 листопада 2019 16:41

Документи

08 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:40
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 16:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОНОС БМ"
#40655695
1 565 939,85
UAH
Документи

Документи

08 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:40
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 16:12
136-ДГ.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 16:10
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 09:36
136-ДГ.pdf укладений
20 листопада 2019 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з технічною помилкою повторно завантажено текст Договору.
Номер договору про закупівлю: 136-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 136-ДГ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 565 939,85
UAH