Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-11-08-003066-b 884366efd89a48bf8d07cbbdf156fdb3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліля Стефанків

+380342790266 gunptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40108798
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15
Контактна особа: Ліля Стефанків
+380342790266
gunptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:34
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1786 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:36
Тендерна документація (Папір А-4) листопад 2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 11 листопада 2019 09:07
Дата відповіді: 11 листопада 2019 09:43
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель п.1.2 : Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозиції для участі в Закупівлях, оголошених Замовником відповідно до цього Порядку.
- Товар повинен відповідати ДСТУ та іншим діючим державним стандартам, та підтверджуватись паспортом якості або сертифікатом відповідності
- Товар повинен супроводжуватись документом, завіреним мокрою печаткою ( в разі її використання) та підписом відповідальної особи, який підтверджує якість товару та його походження (сертифікатом що підтверджує відсутність шкідливих речовин понад допустимі норми згідно національних стандартів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-003066-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 листопада 2019 16:56
Технічні вимоги
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-11-08-003066-b на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Головне управління Нацональної поліції в Івано-Франківській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник паперу для друку А4: яскравість згідно ISO 2470, % не менше 102, Товщина паперу, мікрон ISO 534 106+/-3. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити коригування до паперу А4, а саме показники паперу: яскравість згідно ISO 2470, % не менше 97, Товщина паперу, мікрон ISO 534 не менше 104+/-3 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 18:47
За результатами розгляду повідомляємо наступне. Ураховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України. При формуванні технічних вимог до паперу А-4 були вказані такі параметри якості, які необхідні для забезпечення меншого зносу картриджів та друкувальної техніки і мінімізації витрат на її технічне обслуговування та ремонт. Твердження про те, що технічні вимоги були встановлені для конкретної марки паперу, не відповідає дійсності, так як для паперу А-4 із заявленими технічними вимогами відповідає папір різних торгових марок.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-08-003066-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 листопада 2019 16:01
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 18.11.2019 № 265/юр/19.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено

Документи подані скаржником

18 листопада 2019 16:00
Скарга 18.11.19.pdf
18 листопада 2019 16:00
Платіжне доручення.pdf
18 листопада 2019 16:01
Ballet Premier.pdf
18 листопада 2019 16:01
Berga Focus.pdf
18 листопада 2019 16:01
Xerox premier.pdf
18 листопада 2019 16:01
Ксерокс Exclusive.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 листопада 2019 15:37
Коментар щодо відміни: Відповідно до ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі.
Документи:
21 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
21 листопада 2019 15:36
Протокол №176 від 21.11.2019 Папір.pdf