Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4
Очікувана вартість
24 106 579,20 UAH
UA-2019-11-08-003061-b f15cca19f2e14e668fbc3180b96b7a20
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфімова Олена Сергіївна

+380617214248 airport.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Контактна особа: Єфімова Олена Сергіївна
+380617214248
airport.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо зміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 16:40
Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Додаткові роботи з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69013, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Блакитна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

08 листопада 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:34
Обгрунтування.pdf
08 листопада 2019 16:34
протокол 111.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000071 ● 7c30a0e54a964eeab35c42b5b4775824
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.01.2020 № 14

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-11-08-003061-b 08.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-05 12:45:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, очікуваною вартістю
24 106 579,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-08-003061-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, просимо надати обгрунтування наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, щодо неможливості зміни постачальника (виконавця робіт) з посиланням на відповідні експертні висновки, надати перелік робіт (локальні кошториси) і перелік обладнання з сертифікатами, які передбачені для закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-11 16:58:36

Про надання пояснень

Запитувані документи будуть підкріплені після повернення головного енергетика з відрядження 13.02.2020

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно Вашого запиту надаємо обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експетний висновок, локальні кошториси, перелік обладнання з сертифікатами, які передбачені для закупівлі.

2020-02-20 15:58:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006"
#38279107
Переможець 24 106 579,20
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 16:40

Документи

08 листопада 2019 16:40
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:40
протокол 113.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 16:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006"
#38279107
24 106 579,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 16:40
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:40
протокол 113.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 10:49
Додаткова угода №4 до Договору №60 від 29.11.2020р (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 16:28
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
07 липня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:27
ду 2 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:27
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 15:24
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 14:54
Договір 60.pdf укладений
29 листопада 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт та плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 106 579,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 017 763,20 UAH)