Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3D принтер FDM (Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-11-08-002660-b ● 0415919750fd4aca95d20fa103702cea
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика |
Код ЄДРПОУ: | 01896702 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9 |
Контактна особа: |
Авер'янова Юлія +380442054824 nmaposhupik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:54 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
ІНШІ ПОДІБНІ ТОВАРИ, АНАЛОГИ, ЕКВІВАЛЕНТИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
3D принтер FDM KLEMA 250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 15:34 |
Документація - 3D принтер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 11 листопада 2019 10:32
Дата відповіді: 11 листопада 2019 16:29
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Бажаємо успіхів!
Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Бажаємо успіхів!
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 листопада 2019 14:53 |
Коментар щодо відміни: | Відпала потреба в закупівлі товару відповідної моделі |
Документи:
15 листопада 2019 14:53
|
Протокол №120-11 від 15.11.2019.pdf |