Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна металопластикові
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-11-08-002480-b ad1c9d331b7d45be89412d1676e969aa
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лариса Іванівна

+380463753173 prvk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор культури, туризму і релігій Прилуцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02231821
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 220, 4 пов.
Контактна особа: Лариса Іванівна
+380463753173
prvk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 11:02
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Вікна металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17534, Україна, Чернігівська область, с. Манжосівка, Героїв війни,98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  11 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 15:13
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про розміри вікон
Дата подання: 11 листопада 2019 10:14
Просимо вказати точні розміри вікон, бо в оглошенні вказано 3 вікна розміром 2,2*5,3 ( по 2 склопакети на вікно розміром 2,2* 2,65), на малюнку зображено вікно з 3 склопакетами і висота не вказана.
Відповідь відсутня
Укоси
Дата подання: 11 листопада 2019 12:30
Доброго дня. З якого матеріалу повинні бути укоси: гіпсокартон чи штукатурка?
Відповідь відсутня
уточнення
Дата подання: 13 листопада 2019 11:32
Добрий день. Огляд об"єкту обов"язковий перед подачею пропозиції чи на етапі кваліфікації переможця?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-002480-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК", Код ЄДРПОУ:30925118
Дата подання: 21 листопада 2019 10:22
оскарження рішення Замовника
Проаналізувавши Рішення засідання відповідальних осіб Замовника про анулювання переможця № 13 від 19 листопада 2019 року , ТОВ «ІБК» не погоджується з його результатом та вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено наші права та законні інтереси.
Перш за все, наголошуємо, що ТОВ «ІБК» було виконано всі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо надання пропозиції, яка відповідає заявленим вимогам закупівлі.
Частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік можливостей відхилення тендерних пропозицій, інших підстав Закон не передбачає.
Пунктом 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Вимога Замовника щодо обстеження об’єкта учасником та підписання акту обстеження перед подачею пропозиції є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: відповідно до п. 35 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, до подання Тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону та умов Документації, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи, не являються Учасниками, та відповідно не мають можливості підписати вищевказаний Акт в якості Учасника та Замовника.
Таким чином, вимоги Замовника про обов’язковий огляд об’єкта є прямим порушенням принципу недискримінації учасників, визначеного статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі». За наявності такої умови учасники, які прибули для обстеження об’єкту, отримують перевагу під час проведення закупівлі, що суперечить суті проведення публічних закупівель.
Також Законом визначено, що будь-яка інформація про учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку аукціону для всіх осіб, крім учасника, який подав пропозицію. Здійснення спілкування між учасниками та замовником до проведення аукціону суперечить принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель і принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також створює можливість для вчинення корупційних дій і зловживань.
Незрозумілою вимога Замовника щодо надання Учасником акту обстеження об’єкта, оскільки відповідно до п.5 розділу 1 «Загальні положення» Інструкції затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10 – через електронну систему закупівель в електронному вигляді подаються усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі. А відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. На виконання вимог зазначеної статті ТОВ «ІБК» належним чином виконані всі умови щодо тендерної документації. Тобто, Тендерна документація містить усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, в тому числі про предмет та об’єкт закупівлі, а підписання Учасником та Замовником акту обстеження об’єкта є незаконним та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, просимо переглянути Рішення засідання відповідальних осіб Замовника про анулювання переможця № 13 від 19 листопада 2019 року, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та прийняти нове рішення, яким оголосити дійсного Переможця – ТОВ «ІБК».
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

21 листопада 2019 10:19
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК" 67 000,00
UAH з ПДВ
66 025,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕН ГРУП" 74 600,00
UAH з ПДВ
66 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СКВОРЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 69 750,00
UAH з ПДВ
69 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:16
тех .характеристика.pdf
14 листопада 2019 16:16
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 16:16
Лист згода з матеріалами.pdf
14 листопада 2019 16:16
Витяг з ЄДР.pdf
14 листопада 2019 16:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 листопада 2019 16:16
Сертифікат ділера.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 15:03
img079.jpg
15 листопада 2019 15:03
img109.jpg
15 листопада 2019 15:03
img111.jpg
15 листопада 2019 15:03
img110.jpg
15 листопада 2019 15:03
img112.jpg

Публічні документи

15 листопада 2019 13:09
Тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕН ГРУП"

ФОП "СКВОРЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК"
#30925118
Відхилено 66 025,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕН ГРУП"
#43286776
Відхилено 66 125,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 16:52
ФОП "СКВОРЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2778420292
Переможець 69 750,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:28

Документи

19 листопада 2019 16:26
Scan_20191119_162937.pdf

Документи

21 листопада 2019 16:34
Scan_20191121_155135.pdf

Документи

28 листопада 2019 11:21
Scan_20191128_111000.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СКВОРЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2778420292
69 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 11:21
Scan_20191128_111000.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan_20191205_150024.pdf укладений
02 грудня 2019 14:56