Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна металопластикові
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-11-08-002480-b ● ad1c9d331b7d45be89412d1676e969aa
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор культури, туризму і релігій Прилуцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02231821 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 220, 4 пов. |
Контактна особа: |
Лариса Іванівна +380463753173 prvk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:02 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Вікна металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17534, Україна, Чернігівська область, с. Манжосівка, Героїв війни,98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2019
—
11 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 15:13 |
оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про розміри вікон
Дата подання: 11 листопада 2019 10:14
Просимо вказати точні розміри вікон, бо в оглошенні вказано 3 вікна розміром 2,2*5,3 ( по 2 склопакети на вікно розміром 2,2* 2,65), на малюнку зображено вікно з 3 склопакетами і висота не вказана.
Відповідь відсутня
Укоси
Дата подання: 11 листопада 2019 12:30
Доброго дня. З якого матеріалу повинні бути укоси: гіпсокартон чи штукатурка?
Відповідь відсутня
уточнення
Дата подання: 13 листопада 2019 11:32
Добрий день. Огляд об"єкту обов"язковий перед подачею пропозиції чи на етапі кваліфікації переможця?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-08-002480-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК", Код ЄДРПОУ:30925118
Дата подання: 21 листопада 2019 10:22
оскарження рішення Замовника
Проаналізувавши Рішення засідання відповідальних осіб Замовника про анулювання переможця № 13 від 19 листопада 2019 року , ТОВ «ІБК» не погоджується з його результатом та вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено наші права та законні інтереси.
Перш за все, наголошуємо, що ТОВ «ІБК» було виконано всі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо надання пропозиції, яка відповідає заявленим вимогам закупівлі.
Частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік можливостей відхилення тендерних пропозицій, інших підстав Закон не передбачає.
Пунктом 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Вимога Замовника щодо обстеження об’єкта учасником та підписання акту обстеження перед подачею пропозиції є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: відповідно до п. 35 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, до подання Тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону та умов Документації, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи, не являються Учасниками, та відповідно не мають можливості підписати вищевказаний Акт в якості Учасника та Замовника.
Таким чином, вимоги Замовника про обов’язковий огляд об’єкта є прямим порушенням принципу недискримінації учасників, визначеного статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі». За наявності такої умови учасники, які прибули для обстеження об’єкту, отримують перевагу під час проведення закупівлі, що суперечить суті проведення публічних закупівель.
Також Законом визначено, що будь-яка інформація про учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку аукціону для всіх осіб, крім учасника, який подав пропозицію. Здійснення спілкування між учасниками та замовником до проведення аукціону суперечить принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель і принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також створює можливість для вчинення корупційних дій і зловживань.
Незрозумілою вимога Замовника щодо надання Учасником акту обстеження об’єкта, оскільки відповідно до п.5 розділу 1 «Загальні положення» Інструкції затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10 – через електронну систему закупівель в електронному вигляді подаються усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі. А відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. На виконання вимог зазначеної статті ТОВ «ІБК» належним чином виконані всі умови щодо тендерної документації. Тобто, Тендерна документація містить усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, в тому числі про предмет та об’єкт закупівлі, а підписання Учасником та Замовником акту обстеження об’єкта є незаконним та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, просимо переглянути Рішення засідання відповідальних осіб Замовника про анулювання переможця № 13 від 19 листопада 2019 року, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та прийняти нове рішення, яким оголосити дійсного Переможця – ТОВ «ІБК».
Розгорнути
Згорнути
Перш за все, наголошуємо, що ТОВ «ІБК» було виконано всі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо надання пропозиції, яка відповідає заявленим вимогам закупівлі.
Частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік можливостей відхилення тендерних пропозицій, інших підстав Закон не передбачає.
Пунктом 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Вимога Замовника щодо обстеження об’єкта учасником та підписання акту обстеження перед подачею пропозиції є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: відповідно до п. 35 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, до подання Тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону та умов Документації, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи, не являються Учасниками, та відповідно не мають можливості підписати вищевказаний Акт в якості Учасника та Замовника.
Таким чином, вимоги Замовника про обов’язковий огляд об’єкта є прямим порушенням принципу недискримінації учасників, визначеного статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі». За наявності такої умови учасники, які прибули для обстеження об’єкту, отримують перевагу під час проведення закупівлі, що суперечить суті проведення публічних закупівель.
Також Законом визначено, що будь-яка інформація про учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку аукціону для всіх осіб, крім учасника, який подав пропозицію. Здійснення спілкування між учасниками та замовником до проведення аукціону суперечить принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель і принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також створює можливість для вчинення корупційних дій і зловживань.
Незрозумілою вимога Замовника щодо надання Учасником акту обстеження об’єкта, оскільки відповідно до п.5 розділу 1 «Загальні положення» Інструкції затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10 – через електронну систему закупівель в електронному вигляді подаються усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі. А відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. На виконання вимог зазначеної статті ТОВ «ІБК» належним чином виконані всі умови щодо тендерної документації. Тобто, Тендерна документація містить усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, в тому числі про предмет та об’єкт закупівлі, а підписання Учасником та Замовником акту обстеження об’єкта є незаконним та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, просимо переглянути Рішення засідання відповідальних осіб Замовника про анулювання переможця № 13 від 19 листопада 2019 року, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та прийняти нове рішення, яким оголосити дійсного Переможця – ТОВ «ІБК».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК" |
67 000,00
UAH з ПДВ
|
66 025,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕН ГРУП" |
74 600,00
UAH з ПДВ
|
66 125,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СКВОРЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
69 750,00
UAH з ПДВ
|
69 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК" #30925118 |
Відхилено |
66 025,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕН ГРУП" #43286776 |
Відхилено |
66 125,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 16:52
|
ФОП "СКВОРЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2778420292 |
Переможець |
69 750,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Scan_20191205_150024.pdf | укладений |
02 грудня 2019 14:56
|