Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби металопластикові
Очікувана вартість
429 627,68 UAH
UA-2019-11-08-002457-b 35fdea5ad56b485a8baf99e3a2a47964
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 14:33
Очікувана вартість: 429 627,68 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 296,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, Тихого, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
1 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, Тихого, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
85 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, Тихого, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
4 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, Тихого, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
2 шт
Вікно металопластикове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, Тихого, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:09
9873882532 ТД (Вироби металопластикові).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж вікон
Дата подання: 11 листопада 2019 18:50
Дата відповіді: 13 листопада 2019 13:16
дана закупівля передбачає монтаж вікон?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що дана закупівля передбачає монтаж вікон, про що вказано в Додатку 4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ». Дякуємо за звернення!
Уточнення
Дата подання: 13 листопада 2019 10:56
Дата відповіді: 18 листопада 2019 08:11
Доброго дня. Скільки планується поставок товару???
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що поставка буде здійснюватись згідно заявок на поставку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-002457-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЮ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43042232
Дата подання: 02 грудня 2019 13:31
Вимога щодо неправомірних дій Замовника
Відповідно до п.30 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна
пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник
подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Дотримуючись вимог п.2.4. Додатку №6 до Тендерної документації на закупівлю
«Виробів металопластикових» згідно ДК 021:2015:44210000-5 (Конструкції та їх частини)
(ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-08-002457-b), який передбачав надання учасниками у
тендерній пропозиції «зразка сертифікату якості або зразка паспорту виробника. Якщо
виробників декілька, то зазначені документи повинні бути надані на кожного виробника
продукції» нами було подано «Зразок паспорту», який містить інформацію про виробника,
технічний опис та характеристику виробу. Крім того, у складі нашої тендерної пропозиції
також надано «Технічну специфікацію» (яка, зокрема, містить інформацію 1.«Рік
виготовлення: 2019., 2. Гарантійний термін експлуатації: не менше ніж 60 місяців з дня
введення в експлуатацію у відповідності до вимог Додатку №5 до Тендерної документації) та
Довідку «Дані про товар» ( в якій зазначено «Рік виготовлення – 2019, гарантійний термін
експлуатації - 60 місяців з дня введення товару в експлуатацію» у відповідності до вимог
Додатку №8 до Тендерної документації). Таким чином наша тендерна пропозиція містить
інформацію, яка повністю відповідає вимогам Замовника щодо року виготовлення
товару та терміну експлуатації товару.
Замовник у п.2.4. Додатку №6 до Тендерної документації передбачив надання
учасниками закупівлі саме зразка сертифікату якості або зразка паспорту виробника.
Чинне законодавство України не передбачає наявності саме такого документа як «паспорт
виробника» та не встановлює жодних вимог до форми, змісту такого документа. Крім того
Замовник не наводить чітких, конкретних і однозначних відомостей, які мають бути
зазначені у паспорті виробника, а відтак будуть прийнятними для Замовника при
кваліфікації учасників.
Паспорт виробу – це технічний документ, офіційне посвідчення виробника якісних
характеристик своєї продукції, призначений насамперед для споживача відповідної
продукції, також в ньому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики
продукції, отримані в підсумку лабораторних випробувань. Таким чином, паспорт дає
детальний опис продукції, а також підтверджує факт її відповідності встановленим
стандартам. Підприємство-виробник зобов'язане супроводжувати реалізований виріб
документом встановленої форми, що засвідчує якість. Таким є паспорт якості, який містить
наступну інформацію: - найменування підприємства-виробника та його адресу; - дата
розробки паспорта якості з реєстраційним номером; - найменування, дата випуску продукції;
- показники відповідно до виробничої документації, їх нормативні та фактичні значення; -

термін придатності (експлуатації) продукції; - нормативно-технічна документація, яка
використовується при виробництві виробу; - інформація, що містить дані про дозвільні
документи на продукцію (декларація / сертифікат відповідності); - інформація про санітарно-
гігієнічні властивості виробів (свідоцтво про державну безпеку, експертний висновок) тощо.
З метою захисту своєї продукції від контрафакту виробники надають паспорти якості на
кожну партію продукції.
Водночас, згідно п.10 Протоколу розгляду тендерної пропозиції №23 від 28.11.2019 р.
Замовник вказує, що «Документами, поданими у складі пропозиції відповідно до умов п.2.4
додатку 6 тендерної документації, учасником не підтверджено відповідність технічній
специфікації замовника в повному обсязі.». Вбачаємо дане формулювання некоректним та
таким, що не відповідає дійсності, адже у складі нашої тендерної пропозиції поданий
саме зразок паспорту, оскільки Замовник згідно умов тендерної документації не
встановлював вимогу надати паспорт, виданий саме на ту партію товару, що є
предметом закупівлі UA-2019-11-08-002457-b.
Згідно аргументації Замовника, зазначеної у п.10 Протоколу розгляду тендерної
пропозиції №23 від 28.11.2019 р. «Гарантійний термін зазначений в «Довідці про товар» не
відповідає гарантійному терміні зазначеному у сертифікаті якості». Замовником не було
проведено детальний, неупереджений та об΄єктивний розгляд поданої нами тендерної
пропозиції, адже факт невідповідності гарантійного терміну, вказаного в «Довідці про
товар» та сертифікаті якості є надуманим та таким, що не відповідає дійсності,
оскільки жодного сертифікату якості у складі нашої тендерної пропозиції не було
подано.
Підсумовуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної
пропозиції ТОВ «МАЮ ПЛЮС» (згідно Протоколу №23 від 28.11.2019 р.), оскільки дії
Тендерного комітету Регіональної філії «Львівська залізниця» Акціонерного товариства
«Українська залізниця» щодо відхилення пропозиції ТОВ «МАЮ ПЛЮС» та визначення
переможцем закупівлі UA-2019-11-08-002457-b ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АЛТЕХ" (тендерна пропозиція якого на 95 031,6 грн.
є вищою від учасника – переможця за результатами аукціону !!!) є необґрунтованими та
такими, що порушують наші законні права та інтереси, основоположні принципи здійснення
закупівель, а саме недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки
тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності. У разі відсутності будь-якої
реакції на дану Вимогу, будемо змушені звернутись до контролюючих органів та органів
оскарження за захистом порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 16:57
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що згідно п.2.3 додатку 6 учасником не підтверджено якісних характеристик згідно технічної специфікації замовника.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
тов "МАЮ ПЛЮС" 400 885,84
UAH
325 999,00
UAH
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 372 468,90
UAH
347 999,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АЛТЕХ" 421 030,60
UAH
421 030,60
UAH
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 17:06
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:57
Електронний підпис
25 листопада 2019 16:59
Електронний підпис
25 листопада 2019 16:52
Статут 14 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 7 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 8 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 4 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 10 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 9 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 11 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 13 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 12 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 5 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 3 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 2 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 6 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
Статут 1 стор.pdf
25 листопада 2019 16:52
profili_epsilon_19.jpg
25 листопада 2019 16:51
YYYYYYYYYY_YYYYY-001.jpg
25 листопада 2019 16:51
склоп.jpg
25 листопада 2019 16:51
bloku_vikonni_19.jpg
25 листопада 2019 16:51
Довідка.pdf
25 листопада 2019 16:51
Довідка.pdf.p7s
25 листопада 2019 16:51
Технічна специфікація.PDF
25 листопада 2019 16:51
Тендерна пропозиція.PDF
25 листопада 2019 16:51
ДСТУ Б В 2.6-15 2011.PDF
25 листопада 2019 16:51
ДСТУ Б В 2.6-23 2009.PDF
25 листопада 2019 16:51
ДБН В 2.6-31 2016.PDF
25 листопада 2019 16:51
Гарантійний лист-згода.PDF
25 листопада 2019 16:51
Дані про товар.PDF
25 листопада 2019 16:51
Договір 406 _ТОВ Акорд-С.PDF
25 листопада 2019 16:51
Довідка_ст.17.PDF
25 листопада 2019 16:51
Зразок паспорту.pdf
25 листопада 2019 16:51
наказ на призначення.jpg
25 листопада 2019 16:51
Лист-пояснення форма 4-ОПП.PDF
25 листопада 2019 16:51
Довідка_захист довкілля.PDF
25 листопада 2019 16:51
Довідка_працівники.PDF
25 листопада 2019 16:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 листопада 2019 16:51
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 17:42
Протокол випробувань.pdf
21 листопада 2019 17:42
Сертифікати відповідності.pdf
21 листопада 2019 17:42
ДСТУ.pdf
21 листопада 2019 17:42
Дані про товар.pdf
21 листопада 2019 17:42
Технічні вимоги.pdf
21 листопада 2019 17:42
Паспорта виробника.pdf
21 листопада 2019 17:42
Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 17:42
Лист виробника.pdf
21 листопада 2019 17:42
Ст.17 Закону.pdf
21 листопада 2019 17:42
Відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 17:42
Гарантійний лист_довкілля.pdf
21 листопада 2019 17:42
Довідка_банк.pdf
21 листопада 2019 17:42
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 15:31
Остаточна с.2.jpg
05 грудня 2019 15:31
Остаточна с.1.jpg
02 грудня 2019 18:27
Податкова Алтех.jpg
02 грудня 2019 13:37
МВС Клименко М.О..pdf
29 листопада 2019 17:04
Довідка корупція.jpg
25 листопада 2019 10:46
Дані про товар 2.jpg
25 листопада 2019 10:45
Дані про товар 1.jpg
21 листопада 2019 19:57
Сертифікат відповідності.PDF
21 листопада 2019 19:57
Св_доцтво платника ПДВ.jpg
21 листопада 2019 19:57
Реквізити ІВАN.pdf
21 листопада 2019 19:57
Р_шення засновника.pdf
21 листопада 2019 19:57
Оригінал Статуту.pdf
21 листопада 2019 19:57
Наказ про вступ на посаду.jpg
21 листопада 2019 18:33
ТС.pdf
21 листопада 2019 18:33
стаття 17.pdf
21 листопада 2019 18:33
Санкції.pdf
21 листопада 2019 18:33
Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 18:33
Працівники.pdf
21 листопада 2019 18:33
Паспорта якості.pdf
21 листопада 2019 18:33
ДСТУ Б В 2 6-23 2009.pdf
21 листопада 2019 18:33
ДСТУ Б В 2 6-15 2011.pdf
21 листопада 2019 18:33
Довкілля.pdf
21 листопада 2019 18:33
ДБН В.2.6-31 2016.pdf
21 листопада 2019 18:33
Дані про підприємство.pdf
21 листопада 2019 18:33
Витяг 20 11 19р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

тов "МАЮ ПЛЮС"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АЛТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
тов "МАЮ ПЛЮС"
#43042232
Відхилено 325 999,00
UAH
29 листопада 2019 13:50
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 347 999,00
UAH
29 листопада 2019 13:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АЛТЕХ"
#38763913
Переможець 421 030,60
UAH
29 листопада 2019 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АЛТЕХ"
#38763913
421 030,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 08:54
Договір.pdf укладений
19 грудня 2019 08:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 421 030,00
UAH