Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт будівлі гаражів по ст. Київ-Пасажирський, м. Київ, вул. Льва Толстого, 61
Очікувана вартість
1 201 488,33 UAH
UA-2019-11-08-002176-b 0fd02ea1c2124c03ad65cfdd6a14592b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 14:52
Очікувана вартість: 1 201 488,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 014,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6007 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт будівлі гаражів по ст. Київ-Пасажирський, м. Київ, вул. Льва Толстого, 61
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київ, м. Київ, вул. Л. Толстого,61, виробничий підрозділ Київська дистанція сигналізації та зв’язку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться з Підрядником в національній валюті України протягом 20-ти банківських днів після підписання акту приймання виконаних підрядних робіт, але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за виконані роботи за цим Договором проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:19
ТД_Ремонт_будівлі_гаражів_зі_змінами_від_13_11.docx
13 листопада 2019 16:19
Повідомлення про зміни_від_13_11.doc
12 листопада 2019 17:11
Повідомлення про зміни_від_12_11.doc
13 листопада 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:19
ТД_Ремонт_будівлі_гаражів_зі_змінами_від_13_11.docx
12 листопада 2019 17:11
ТД_Ремонт_будівлі_гаражів_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx
08 листопада 2019 14:35
ТД_Ремонт_будівлі_гаражів.doc
13 листопада 2019 16:19
Повідомлення про зміни_від_13_11.doc
12 листопада 2019 17:11
Повідомлення про зміни_від_12_11.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо додатка №2
Дата подання: 11 листопада 2019 16:33
Дата відповіді: 13 листопада 2019 10:47
Пунктом 2.3 додатка №2 до тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати сторінок трудових книжок працівників (першої та з відміткою про працевлаштування на підприємстві Учасника на посаді, зазначеної у п.2.1) та пункт 2.2. для підтвердження інформації зазначеної у п.2.1 учасник надає копію документів підтверджуючих кваліфікацію та /або фах монтажників систем утеплення будівель, або штукатурів, або малярів (сертифікат, свідоцтво, диплом або інший документ) що підтверджує кваліфікацію даних працівників. Вважаємо, що зазначена вимога є протизаконною та порушує права учасників закупівлі виходячи з наступного Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику надано право вимагати від учасників виключно інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, та не надано право встановлювати додаткові вимоги, як – то надання копій документів про освіту, копії трудових книжок. Документами про освіту, на нашу думку є відповідні дипломи. Дипломи співробітників, як і трудові книжки, містять персональні дані, розповсюдження яких заборонено чинним законодавством України. Таким чином, вимога про надання документів про освіту та трудових книжок, є порушенням норм законодавства з боку Замовника. А розголошення персональних даних є грубим порушенням законодавства України з боку учасника. Виходячи з вищевикладеного, просимо надати пояснення на наступні питання: Чи має право учасник відмовитись в наданні у складі тендерної пропозиції копій трудових книжок та копії дипломів, мотивуючи це незаконністю відповідної вимоги? Які пояснення чи документи повинен надати учасник у складі своєї пропозиції, у випадку відмови надання копій дипломів та трудових книжок? Чи буде законна відмова учасника в наданні копій дипломів та трудових книжок підставою для відхилення його тендерної пропозиції? Чи будуть внесені зміни до тендерної документації після вищевикладеної аргументації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитанная до всієї закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Відповідні зміни до умов тендерної документації будуть внесені найближчим часом!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП БК Піраміда 1 200 000,00
UAH
1 200 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 1 201 488,00
UAH
1 201 488,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 15:46
Довідка з МВС
10 грудня 2019 15:46
Довідка з податкової
25 листопада 2019 13:55
Статут завірений.pdf
25 листопада 2019 13:55
проект договір завізований.pdf
25 листопада 2019 13:55
про проєкт та кошторис.pdf
25 листопада 2019 13:55
Ліцензія здодатком.pdf
25 листопада 2019 13:55
Лист щодо матеріалів.pdf
25 листопада 2019 13:55
Лист про представництво.pdf
25 листопада 2019 13:55
Лист згода з умовами ТД.pdf
25 листопада 2019 13:55
Лист згода з печаткою.pdf
25 листопада 2019 13:55
Лист з підписом.jpg
25 листопада 2019 13:55
Лист гарантія терміни.pdf
25 листопада 2019 13:55
Довідка щодо субпідрядника.pdf
25 листопада 2019 13:55
Довідка щодо довкілля.pdf
25 листопада 2019 13:55
Довідка ст.17 табличка.pdf
25 листопада 2019 13:55
Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2019 13:55
Довідка про охорону праці.pdf
25 листопада 2019 13:55
Довідка про не подачу док.pdf
25 листопада 2019 13:55
Довідка про не подачу док. 3.pdf
25 листопада 2019 13:55
Довідка про не подачу док. 2.pdf
25 листопада 2019 13:55
Довідка мат-тех базу.pdf
25 листопада 2019 13:55
ГІП Дубина Назар.pdf
25 листопада 2019 13:55
ГІП Дубина головний серт.pdf
25 листопада 2019 13:55
відгук.jpg

Публічні документи

25 листопада 2019 10:42
Електронний підпис
25 листопада 2019 10:42
Довідка мат-тех база.pdf
25 листопада 2019 10:42
техніка безпеки.pdf
25 листопада 2019 10:42
субпідряд.pdf
25 листопада 2019 10:41
Строительная лицензия.pdf
25 листопада 2019 10:41
Статут.pdf
25 листопада 2019 10:41
ст.17.pdf
25 листопада 2019 10:41
Приказ_Масло В.Т.pdf
25 листопада 2019 10:41
охорона праці.pdf
25 листопада 2019 10:41
охорона довкілля.pdf
25 листопада 2019 10:41
Опис Статут.pdf
25 листопада 2019 10:41
Лист згода.pdf
25 листопада 2019 10:41
Лист згода з умовами ТД.pdf
25 листопада 2019 10:41
довідка щодо терміну.pdf
25 листопада 2019 10:41
довідка про комплектуючі.pdf
25 листопада 2019 10:41
Довідка про матеріали.pdf
25 листопада 2019 10:41
довідка працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП БК Піраміда

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП БК Піраміда
#34548044
Переможець 1 200 000,00
UAH
06 грудня 2019 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП БК Піраміда
#34548044
1 200 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 16:34
Договір утеплення.pdf укладений
21 грудня 2019 16:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 200 000,00
UAH