Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
10 700,00 UAH
UA-2019-11-08-002111-b d762f55d4a23426dbf4c1217512c2ba0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Скибіна

+380662336472 1217utszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03192313
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води,, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 24
Контактна особа: Наталія Скибіна
+380662336472
1217utszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 14:24
Очікувана вартість: 10 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Комп'ютерне обладнання (матричний принтер, блок живлення, жорсткий диск, комплект "миша та клавіатура")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52210, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті води, вул.Першотравнева,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 14:27
Технічні характеристики.doc
08 листопада 2019 14:27
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 12 листопада 2019 08:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми допускаємо на торги товари, які відрізняються від названої торгової марки у документації, але запропонований товар має бути еквівалентом бажаного товару, тобто рівноцінний, рівнозначний, рівносильний; те, що повністю відповідає зазначеній торговій марці та може його замінювати. - Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінюватимемо пропозицію ФО-П неплатника ПДВ на рівні з іншими пропозиціями. Будемо розглядати його ціну як остаточну, для додавання до його ціни суми ПДВ 20% відсутні законодавчі підстави. Порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ не будемо. Договір буде укладатися на суму, яка перемогла в аукціоні.
Запитання
Дата подання: 11 листопада 2019 13:55
Дата відповіді: 12 листопада 2019 08:57
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, бо це являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (розділ II п.5.6) що регулює допорогові Закупівлі. 2) Ми будемо дискваліфіковувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження перераховані у п.3.6. оголошення Замовника. Технічні характеристики бажаного товару наведені у додатку 3.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ 9 100,00
UAH з ПДВ
8 993,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 10 500,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 9 680,00
UAH з ПДВ
9 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2019 16:04
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
14 листопада 2019 18:06
Довідки для кваліфікації.zip

Публічні документи

13 листопада 2019 10:47
Витяг з реэстру.jpg
13 листопада 2019 10:47
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
Переможець 8 993,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 14:14

Документи

18 листопада 2019 14:12
Рішення від 18.11.2019.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
8 993,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 14:12
Рішення від 18.11.2019.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір№200.PDF укладений
04 грудня 2019 15:39