Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (ЛОТ1 Код НК 024:2019 - 31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний, 31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний, ЛОТ2 Код НК 024:2019 – 10943 Контейнер для збирання проб мокротиння IVD, ЛОТ3 Код НК 024:2019 – 35429 Ємність для збору колючо-ріжучих медичних відходів) 
Очікувана вартість
14 660,00 UAH
UA-2019-11-08-002097-b 3a42b174d9734c009572778247d53862
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боровська Олена Іванівна

+380612862805 pklinikadzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЗАПОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5"
Код ЄДРПОУ: 38969547
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, 25
Контактна особа: Боровська Олена Іванівна
+380612862805
pklinikadzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 14:30
Очікувана вартість: 14 660,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


ЛОТ1 – калоприймач однокомпонентний – 30 шт пластина – 40 шт. мішок – 120 шт.(За рахунок коштів місцевого бюджету). ЛОТ2 – контейнер –500 шт. ЛОТ3 – ємність – 160 шт.( ЛОТ2 та ЛОТ3 За рахунок надходжень (доходів) відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров'я України)

Тендерна документація

08 листопада 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 14:26
Додаток 3.doc
08 листопада 2019 14:26
Додаток 1.doc
08 листопада 2019 14:26
ТЕНД ДОК.doc
08 листопада 2019 14:26
Додаток 9.doc
08 листопада 2019 14:26
Додаток 8.doc
08 листопада 2019 14:26
Додаток 7.doc
08 листопада 2019 14:26
Додаток 6.doc
08 листопада 2019 14:26
Додаток 5.doc
08 листопада 2019 14:26
Додаток 4.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ1 Код НК 024:2019 - 31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний, 31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний
Опис предмету закупівлі:
ЛОТ1 – калоприймач однокомпонентний – 30 шт пластина – 40 шт. мішок – 120 шт.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 6 660,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 33,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт
Калоприймач однокомпонентний відкритий
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Дата доставки: 31 грудня 2019
40 шт
Пластина для двокомпонентного калоприймача
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Дата доставки: 31 грудня 2019
120 шт
Мішок для двокомпонентного калоприймача
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відстрочка платежу на термін 10 банківських днів з дня виписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 14:26
Додаток 2 Лот1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 6 659,80
UAH з ПДВ
6 659,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 12:29
Електронний підпис
25 листопада 2019 12:22
Наказ на директора.PDF
25 листопада 2019 12:22
Довідка ст 17.PDF
25 листопада 2019 12:22
СТАТУТ ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД.PDF
25 листопада 2019 12:22
Гарант.лист про доставку.PDF
25 листопада 2019 12:22
Тендерна пропозиція.PDF
25 листопада 2019 12:22
Протокол.PDF
25 листопада 2019 12:22
Медико-технічні вимоги.PDF
25 листопада 2019 12:22
Інструкції калоприймачи.PDF
25 листопада 2019 12:22
Відомості про ТОВ.PDF
25 листопада 2019 12:22
Аналогічний договір.PDF
25 листопада 2019 12:22
Рішення.PDF
25 листопада 2019 12:22
Гарант.лист про поставку.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 листопада 2019 14:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій