Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійний інтерактивний комплекс
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-11-08-002089-b ● a5a5c5913bfd412eb9b06335cb923553
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Турківської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02144648 |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., Турка, Січових Стрільців, 23 |
Контактна особа: |
Манюх Оксана Михайлівна +380326931454 tur-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 14:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 14:29 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Мультимедійний інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82500, Україна, Львівська область, місто Турка, вул.Січових Стрільців 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів (при наявності бюджетного фінансування) з дня отримання товару відповідно до акту приймання-передачі складеного на підставі товаро-супровідних накладних. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 16:04 |
Оголошення інтерактивний комплекс.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 11 листопада 2019 09:39
Дата відповіді: 11 листопада 2019 09:52
Доброго дня!
Згідно з п. 2.4. тендерної документації учасник повинен надати: 2.4. Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів, виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника).
Чи будете Ви розглядати пропозицію учасника, який надасть Авторизаційний лист на кожну складову окрему (інтерактивна дошка, проектор, ноутбук тощо)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так, будуть розглядатися за умови, якщо Учасником будуть надані авторизаційні листи на кожен з товарів, що виступають предметом закупівлі.
Так, будуть розглядатися за умови, якщо Учасником будуть надані авторизаційні листи на кожен з товарів, що виступають предметом закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 11 листопада 2019 12:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет опрацювавши детально Ваше питання повідомляє наступне.
1) ,2)Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання присутнє або є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку, та містити вираз "або еквівалент". Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо даної закупівлі мають право запропонувати замовнику товар будь-якої моделі або торгової марки, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 1 до тендерної документації. У разі якщо тендерна пропозиція Учасника щодо технічних характеристик предмета закупівлі буде відрізнятися від вимог що встановлені Замовником у тендерній документації така пропозиція буде відхилена на підставі не відповідності умовам тендерної документації.
3) Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки у даній закупівлі згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку,встановлення, гарантійне обслуговування тощо. Відповідно у випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах. До участі у відкритих торгах допускаються пропозиції всіх учасників та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі учасників залежно від їх податкового статусу та відповідно не встановлено ніяких додаткових нарахувань.
1) ,2)Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання присутнє або є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку, та містити вираз "або еквівалент". Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо даної закупівлі мають право запропонувати замовнику товар будь-якої моделі або торгової марки, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 1 до тендерної документації. У разі якщо тендерна пропозиція Учасника щодо технічних характеристик предмета закупівлі буде відрізнятися від вимог що встановлені Замовником у тендерній документації така пропозиція буде відхилена на підставі не відповідності умовам тендерної документації.
3) Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки у даній закупівлі згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку,встановлення, гарантійне обслуговування тощо. Відповідно у випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах. До участі у відкритих торгах допускаються пропозиції всіх учасників та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі учасників залежно від їх податкового статусу та відповідно не встановлено ніяких додаткових нарахувань.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-08-002089-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 12 листопада 2019 08:23
Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам
Шановний тендерний комітет!
Згідно з Додатком 1 тендерної документації:
2.6. Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Просимо Вас видалити вимогу щодо надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс або поставити позначку "за наявності". Дана вимога є дискримінаційною та звужує коло учасників.
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».
Отже, умова щодо надання Свідоцтва педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова.
Просимо тендерний комітет видалити вимогу надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Додатком 1 тендерної документації:
2.6. Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Просимо Вас видалити вимогу щодо надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс або поставити позначку "за наявності". Дана вимога є дискримінаційною та звужує коло учасників.
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».
Отже, умова щодо надання Свідоцтва педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова.
Просимо тендерний комітет видалити вимогу надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 11:45
Доброго дня. Повідомляємо, що згідно ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, відповідності предмета закупівлі технічним, якісним характеристикам. Так як інтерактивний комплекс буде використовуватися безпосередньо в навчальному процесі Замовник бачить необхідність надання даного документу від потенційних Учасників. Ви можете подати свою тендерну пропозицію згідно вимог закупівлі. Тендерний комітет розгляне її в установленому порядку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
85 350,00
UAH з ПДВ
|
85 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БІ-ПРО.ЮА |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
89 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС" |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
85 350,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 15:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ БІ-ПРО.ЮА #43080587 |
Переможець |
89 100,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
28 листопада 2019 16:00
|