Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (водовідведення)
Очікувана вартість
85 996,08 UAH
UA-2019-11-08-002062-b 0016d88416f24ae08c76bd00f26cfad5
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) є є відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника: Водопровідні і каналізаційні мережі, які забезпечують комунальний заклад «Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4» Дніпропетровської обласної ради» централізовано питним водопостачанням та водовідведенням знаходяться на балансі КП «Дніпроводоканал» Дніпропетровської міської ради (Розпорядження голови Дніпропетровського територіального відділення Антимонопольного комітету України №14/9 від 10.02.1995р.)
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Розпорядження голови Дніпропетровського територіального відділення Антимонопольного комітету України №14/9 від 10.02.1995р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:23
Оскарження наміру укласти договір: 14 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11543 метр кубічний
водовідведення (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

08 листопада 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради»
#03341305
Переможець 85 996,08
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 14:23

Документи

08 листопада 2019 14:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 14:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради»
#03341305
85 996,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 14:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:15
дод уг 3 від 23 12 дог 2444 С.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 16:14
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 16:12
дод.угода №2 від 17.12.19.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 10:24
дод. угода №1 від 27.11.19с.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 10:23
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 10:01
договір № 2444с від 27.11.19.PDF укладений
27 листопада 2019 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зобов"язання по додаткам №1-8 залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 2444с
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): реорганізація підприємства та приведення у відповідність договірних зобов"язань
Номер договору про закупівлю: 2444с
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2444с
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 85 996,08
UAH (в тому числі ПДВ 14 332,68 UAH)