Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шківи
Очікувана вартість
1 073 730,46 UAH
UA-2019-11-08-002026-b ca1c35a381ad4a828f6396065389520e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 13:13
Очікувана вартість: 1 073 730,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 734,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32202 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Шків ведомий (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
60 шт
Шків ведучий ТК 2(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
75 шт
шків ведучий (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:40
ТД_839-19_нова редакція.doc
18 листопада 2019 16:40
Перелік змін.docx
18 листопада 2019 16:40
ТД_839-19_з закресленими данними.doc
08 листопада 2019 14:16
оголошення.doc
08 листопада 2019 14:16
договір.docx
18 листопада 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:40
ТД_839-19_нова редакція.doc
18 листопада 2019 16:40
Перелік змін.docx
18 листопада 2019 16:40
ТД_839-19_з закресленими данними.doc
08 листопада 2019 14:16
ТД_839-19_Шківи.doc
08 листопада 2019 14:16
оголошення.doc
08 листопада 2019 14:16
договір.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-002026-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМПОСТАЧ-ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:38866371
Дата подання: 14 листопада 2019 13:19
Інформація щодо вимог до креслеників відсутня.
Наше підприємство являється виробником продукції, яку планує закупити Замовник. Але в тендерній документації в частині "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі", указані вимоги до продукції в п.2.3., тільки якщо вона виробляється за Технічними умовами (далі ТУ). Будь-які інші варіанти відсутні. Наше підприємство завжди виробляє цю продукцію за креслениками. Просимо Вас передивитись цю інформацію та додати до Тендерної документації інші варіанти до частини "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 16:48
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-11-08-002026-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 14 листопада 2019 22:29
Щодо підтвердження умовного номеру виробника
Відповідно до вимог рішення 61 засідання ради по залізничному транспорту держав - учасниць Співдружності від 21-22.10.2014 р. просимо прописати в умовах тендерної документації надання документів підтверджуючих використання виробником умовного номеру на продукцію яка зазначена у додатку 1, а саме шків ведомий, шків ведучий ТК 2 та шків ведучий. Оскільки вищезазначена продукція підпадає під обов`язкове нанесення виробником умовного номеру. Це в свою чергу надасть можливість ідентифікувати виробника, оскільки умовний номер присвоюється підприємству в цілях його ідентифікації та обліку при здійсненні ним функцій по виготовленню, модернізації або ремонту Продукції. Для реалізації зазначеної вимоги присвоєний Умовний номер вноситься до відповідних інформаційних баз, а також при необхідності до національних баз даних. Умовний номер призначений для клеймування залізничного рухомого складу і його складових частин відповідно до технічної документації на їх виготовлення, модернізацію або ремонт. Нанесення конкретного Умовного номера проводиться тільки Підприємством, якому даний Умовний номер присвоєний. Нанесення умовного номера іншими Підприємствами заборонено. Тому замовник має виконувати вимоги рішення 61 засідання ради по залізничному транспорту держав - учасниць Співдружності від 21-22.10.2014 р. та зазначити у тендерній документації підтвердження використання умовного номеру виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 16:48
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-11-08-002026-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 15 листопада 2019 15:42
Вимога
Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин та комплектуючих, в тому числі для рухомого складу залізничного транспорту. В тендерній документації до процедури закупівлі UA-2019-11-08-002026-b вказано наступне найменування продукції: Шків ведомий 81.26.007; Шків ведучий ТК 2 81.30.151-1; шків ведучий. 81.26.325. Вказання креслення одного виробника є дискримінуючим фактором, що суттєво зменшує число потенційних учасників процедури закупівлі. З метою визначення оптимальної ціни та можливості виготовлення вказаної продукції просимо викласти для ознайомлення креслення: Шків ведомий 81.26.007; Шків ведучий ТК 2 81.30.151-1; шків ведучий. 81.26.325. Це дозволить виключити можливість дискримінаційного фактору та збільшить число потенційних учасників торгів, що, в свою чергу дозволить провести замовнику закупівлю продукції за більш низькою ціною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 16:49
Вважаємо за не доцільне вносити зміни в цій частині, щодо креслень учасник може звернутися до відповідних департаментів АТ «Українська залізниця.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-002026-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 15 листопада 2019 15:43
Вимога замовнику
Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин та комплектуючих, в тому числі для рухомого складу залізничного транспорту. У додатку №1 тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» п. 2.3 з нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукціія вказані лише Технічні умови, що є дискримінуючим фактором, так як суттєво зменшує число потенційних учасників процедури закупівлі, зокрема таких, що виготовляють дану продукцію згідно креслеників. Просимо доповнити Пункт 2 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» наступним: «…Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять в комплект конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати: скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 16:49
В тендерну документацію будуть внесені зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" 1 051 200,00
UAH з ПДВ
1 051 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТГРУПГБ" 1 073 730,46
UAH з ПДВ
1 073 730,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 15:15
2019-12-02 (3).pdf
26 листопада 2019 16:00
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:55
18.Порівняльна таблиця.pdf
26 листопада 2019 15:45
5.Зразок сертифікату.pdf
26 листопада 2019 15:43
3.Дикларація.pdf
26 листопада 2019 15:41
1.Додаток 3.pdf
26 листопада 2019 15:32
Платіжне доручення.pdf
26 листопада 2019 15:13
Страхова Гарантія 100-181-000359.rar
26 листопада 2019 15:13
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
26 листопада 2019 15:10
18.Порівняльна таблиця.pdf
26 листопада 2019 15:10
17.Договір.pdf
26 листопада 2019 15:10
16.Лист про представництво.pdf
26 листопада 2019 15:10
15.Додаток 7.pdf
26 листопада 2019 15:10
14.Договір та відгук.zip
26 листопада 2019 15:10
12.Додаток 4.pdf
26 листопада 2019 15:10
11.Додаток 9.pdf
26 листопада 2019 15:10
10.Установчі.zip
26 листопада 2019 15:10
9.Довідка про учасника.pdf
26 листопада 2019 15:10
8.Данні на товар.pdf
26 листопада 2019 15:10
7.Лист щодо екології.pdf
26 листопада 2019 15:10
5.Зразок сертифікату.pdf
26 листопада 2019 15:10
4.Креслення.pdf
26 листопада 2019 15:10
3.Дикларація.pdf
26 листопада 2019 15:10
2.Додаток 1.pdf
26 листопада 2019 15:10
1.Додаток 3.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (9).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (8).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (7).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (6).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (5).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (4).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (3).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (2).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (12).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (11).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (10).tiff
26 листопада 2019 17:13
Статут МГБ (1).tiff
26 листопада 2019 17:13
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТГРУПГБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
Переможець 1 051 200,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 08:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 08:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
1 051 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 18:41
ЗВІТ по ( Шківи ) 191013.docx укладений
14 січня 2020 18:41
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:58
договір УЗ-ЦЛ- 191013Ю від 23.12.2019.pdf укладений
26 грудня 2019 17:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: без розірвання договору (по закінченню строку договору, виконання 0,00грн.)