Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітор комп’ютерний
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001888-b 90ab0d794ae747d6ae4a9884a61e6d49
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

school sidur

+380502845302 schoolsidur@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛА СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ ІМ. ВАДИМА СІДУРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42587109
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Контактна особа: school sidur
+380502845302
schoolsidur@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 21:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 21:05
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:19
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Монітор комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30231000-7 — Екрани комп’ютерних моніторів та консолі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання накладної Покупцем. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:53
Дата відповіді: 12 листопада 2019 09:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо вам за запитання та надаємо наступну інформацію. Щодо допуску ФОП до участі у закупівлі. Звісно, ми розглядаємо пропозиції усіх Учасників, які подадуть пропозиції, У тому числі ФОП. У Додатку 2 ви можете вибрати варіант тендерної пропозиції, з врахуванням вашого юридичного та податкового статусу. Щодо критерію оцінки: у п.5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі вказано: крітерій оцінки-ціна. Таким чином, остаточна найменша ціна, з ПДВ, або без ПДВ, і буде визнана найкращою. Щодо марки та характеристик товару. У Додатку 1 надано технічні і якісні характеристики товару, який ми плануємо закупити. Ви маєте точно дотриматись цих характеристик або надати пропозицію аналогу, не гіршого за характеристиками, у іншому випадку, попереджаємо, що пропозиція може бути відхилена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 15 900,00
UAH з ПДВ
15 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 15 999,00
UAH з ПДВ
15 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:47
Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2019 16:47
Документы Компаком 2000_1.rar
14 листопада 2019 16:47
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФУРТУНЕ Д.В.
#3558900510
Відхилено 15 900,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:59
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 15 999,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 19:20

Документи

21 листопада 2019 17:59
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:55
Витяг_Протокол.PDF

Документи

22 листопада 2019 19:20
Електронний підпис
21 листопада 2019 18:03
Витяг_Протокол.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій