Офісні меблі (столи, тумби, шафи)
Очікувана вартість
416 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001808-b fdbe207648eb424784e64d981cf59a67
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Ростислав Скицький
+380965822128
rostikpfu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 17:42
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 17:42
Очікувана вартість: 416 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
287 штука
Офісні меблі (столи, тумби, шафи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 13 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:20
просимо уточнити строк поставки, оскільки в розділі 1 Загальних положень п.4 пп5 - 30 кал.днів, а в Додатку 2 до ТД в кінці написано термін постачання 20 кал. днів, то який термін постачання?
Відповідь: Доброго дня 20 календарних днів
прошу уточнити
Дата подання: 13 листопада 2019 12:18
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:44
1. Замовником зазначена в Додатку 3 - в Технічній характеристиці Столів офісних кутових вимога використовувати профіль С гнучкий . Так як зазначений профіль на даний час майже не використовується виробниками меблів через його незручність в експлуатації (оскільки його верхній та нижній краї заводяться на край стільниці), тобто він не є сучасним оздоблювальним матеріалом. Чи дозволить Замовник Учаснику провести заміну профіля С гнучкого на крайку ПВХ товщиною 2 мм, яка набагато краще цього профіля в експлуатації або ні? 2. В технічних характеристиках кольори матеріалів зазначені не коректно. Прошу чітко визначити для Учасників з інших міст, в якому порядку відбувається погодження кольорів, відтінків кольорів по зразках ДСП перед початком виготовлення, враховуючи 20-денний термін на поставку? Чи необхідно Учаснику (переможцю) приїхати із зразками (коли) до Замовника або в телефонному режимі це відбувається?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічні вимоги та характеристики предмету закупівлі описані в додатку 3 до тендерної документації, і повинні бути дотримані.
уточнення
Дата подання: 13 листопада 2019 12:48
Дата відповіді: 26 листопада 2019 17:53
прошу відповісти на друге питання щодо погодження кольорів
Відповідь: Доброго дня. Технічні вимоги та характеристики предмету закупівлі описані в додатку 3 до тендерної документації, і повинні бути дотримані.Термін поставки згідно змін в тендерній документації до 25.12.2019
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 17:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Дизайн-МК 408 770,00
UAH з ПДВ
408 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 09:45
sign.p7s
03 грудня 2019 20:57
Установчі документи.pdf
03 грудня 2019 20:57
тендерна пропозиція (1).pdf
03 грудня 2019 20:57
проект договору.pdf
03 грудня 2019 20:57
довідка по ст.17.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2019 17:42
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку