Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт корпусів №4 (фасад, покрівля), корпус №2 та критого басейну (Павільой П-74) позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с.Пилиповичі
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001572-a ● fea5e9eb4662461bb2460b26e1d3ee24
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна" |
Код ЄДРПОУ: | 20578818 |
Місцезнаходження: | 07840, Україна , Київська обл., Бородянський район с. Пилиповичі, будинок №1 |
Контактна особа: |
Слуцький Валерій Олегович 380633969316,380503101649 murashko.anya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 22:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 13:56 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 55000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строк виконання робіт: протягом 19 (дев`ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту про початок виконання робіт, але не пізніше 31 грудня 2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт корпусів №4 (фасад, покрівля), корпус №2 та критого басейну (Павільой П-74) позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с.Пилиповичі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07840, Україна, Київська область, Бородянський район, с. Пилиповичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за Договором здійснюються після виконання робіт, платежами за виконані роботи по об’єкту у цілому, в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) мають бути погоджені (підпис та печатка) спеціалістом з технічного нагляду/організацією, що здійснює технічний нагляд. Спеціаліст з технічного нагляду/організація, що здійснює технічний нагляд, визначається Замовником. Розрахунки за виконані роботи здійснються на підставі п. 1 ст. 23 та ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 днів після отримання Замовником виконаних робіт. Кошти місцевого бюджету. КЕКВ 3210 | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 20:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 18:00 |
Перелік Змін ТД_капремонт 22.11.19.docx | |
22 листопада 2019 17:59 |
3. Додаток 3 _22.11.19.docx | |
22 листопада 2019 17:59 |
0. Зміни ТД Кап ремонт 4_2_й басейн 22.11.2019.pdf | |
13 листопада 2019 19:17 |
Перелік Змін ТД_капремонт 13.11.19.docx | |
13 листопада 2019 19:16 |
2. Додаток 2_13.11.19.docx | |
08 листопада 2019 22:27 |
4. Додаток 4.docx | |
08 листопада 2019 22:27 |
1. Додаток 1.docx |
22 листопада 2019 20:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
22 листопада 2019 18:00 |
Перелік Змін ТД_капремонт 22.11.19.docx
|
||||||||||||
22 листопада 2019 17:59 |
3. Додаток 3 _22.11.19.docx
|
||||||||||||
22 листопада 2019 17:59 |
0. Зміни ТД Кап ремонт 4_2_й басейн 22.11.2019.pdf
|
||||||||||||
13 листопада 2019 19:17 |
Перелік Змін ТД_капремонт 13.11.19.docx
|
||||||||||||
13 листопада 2019 19:16 |
2. Додаток 2_13.11.19.docx
|
||||||||||||
08 листопада 2019 22:27 |
4. Додаток 4.docx
|
||||||||||||
08 листопада 2019 22:27 |
1. Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Срок виполнения!
Дата подання: 09 листопада 2019 12:09
Дата відповіді: 13 листопада 2019 01:18
Было бы смешно, если бы не так печально! 19 - дней ето ж надо так дефектный акт 115 страниц!
Відповідь: Закупівля проводиться з урахування строків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». З урахуванням мінімально необхідного строку відведеного на подання пропозицій, їх розгляду та укладення договору, а також необхідності виконання робіт у 2019 році (закупівля проводиться за рахунок фінансування на 2019 рік), строк виконання робіт в 19 календарних днів вважаємо виправданим.
З урахуванням зазначеного вище, роботи мають бути виконані протягом 19 календарних днів.
З урахуванням зазначеного вище, роботи мають бути виконані протягом 19 календарних днів.
Изменение сроков выполнения работ
Дата подання: 12 листопада 2019 19:29
Дата відповіді: 14 листопада 2019 17:47
Уважаемый заказчик, просим дать ответ по поводу возможного продления срока производства работ, с учетом производства работ в зимний период. Также хотелось бы узнать, как выполнить работы за 19 дней, подписать акт работ и получить плату спустя 20 дней на 11 млн. грн ?? Вы хотите, чтоб подрядчик выполнил работы на 11 млн. своими силами ??? Просим поставить реальные сроки производства работ в тендерной документации, техническом задании и проекте договора или дать ответ в возможности продления сроков производства работ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться з урахування строків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». З урахуванням мінімально необхідного строку відведеного на подання пропозицій, їх розгляду та укладення договору, а також необхідності виконання робіт у 2019 році (закупівля проводиться за рахунок фінансування на 2019 рік), строк виконання робіт в 19 календарних днів вважаємо виправданим. На сьогоднішній день продовження строку виконання робіт, не заплановане.
Замовник не обмежує можливості залучення субпідрядників для виконання робіт. Можливість виконання робіт, визначених в умовах тендерної документації, залежить від наявності обладнання та матеріально технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації.
З урахуванням зазначеного вище, роботи мають бути виконані протягом 19 календарних днів.
Замовник не обмежує можливості залучення субпідрядників для виконання робіт. Можливість виконання робіт, визначених в умовах тендерної документації, залежить від наявності обладнання та матеріально технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації.
З урахуванням зазначеного вище, роботи мають бути виконані протягом 19 календарних днів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001572-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МІЖНАРОДНА АРХІТЕКТУРНА ГРУПА, Код ЄДРПОУ:34569792
Дата подання: 09 листопада 2019 08:11
Строк виконання робіт???
Шановний замовник, вимагаємо Вас прибрати з договору: строк виконання робіт 19 днів!!! В такий термін ТЕХНІЧНО НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ ТАКИЙ ОБ'ЄМ РОБІТ! Вважаємо що ТД прописана під конкретного виконавця... .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 01:19
Закупівля проводиться з урахування строків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». З урахуванням мінімально необхідного строку відведеного на подання пропозицій, їх розгляду та укладення договору, а також необхідності виконання робіт у 2019 році (закупівля проводиться за рахунок фінансування на 2019 рік), строк виконання робіт в 19 календарних днів вважаємо виправданим.
З урахуванням зазначеного вище, роботи мають бути виконані протягом 19 календарних днів.
З урахуванням зазначеного вище, роботи мають бути виконані протягом 19 календарних днів.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001572-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТОП ФАСАД", Код ЄДРПОУ:41307813
Изменение сроков выполнения работ
Уважаемый заказчик, просим дать ответ по поводу возможного продления срока производства работ, с учетом производства работ в зимний период. Также хотелось бы узнать, как выполнить работы за 19 дней, подписать акт работ и получить плату спустя 20 дней на 11 млн. грн?? Вы хотите, чтобы подрядчик выполнил работы на 11 млн. своими силами???
Требуем поставить реальные сроки производства работ в Тендерной документации, техническом задании и Проекте договора или дать ответ о возможности продления сроков производства работ
Розгорнути
Згорнути
Требуем поставить реальные сроки производства работ в Тендерной документации, техническом задании и Проекте договора или дать ответ о возможности продления сроков производства работ
Скасована
Дата: 12 листопада 2019 18:39
Причина: Задам как вопрос
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ" |
10 901 119,86
UAH з ПДВ
|
10 846 119,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтбуд" |
10 920 123,05
UAH з ПДВ
|
10 920 123,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЮДЕР-XXІ" #35000046 |
Переможець |
10 846 119,86
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 21:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 19:08
|
Дод. угода 3 від 20.12.2019.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 19:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 19:02
|
Додаткова угода 2 зменшення.rar | зміни до договору |
20 грудня 2019 19:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 13:47
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 13:38
|
Договір 16122019-КР.rar | укладений |
18 грудня 2019 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни. В доданому файлі |
Номер договору про закупівлю: | 16122019-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни. Більш детально в доданому файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 16122019-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни. Більш детально в доданому файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 16122019-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |