Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Грозненська, 18, під'їзди 1, 2 у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
3 775 164,40 UAH
UA-2019-11-08-001489-a bb4fd2aeb898455187288b9f51d034e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 19:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 12:50
Очікувана вартість: 3 775 164,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 775,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Грозненська, 18, під'їзди 1, 2 у Шевченківському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Грозненська, 18, під'їзди 1, 2 у Шевченківському районі м. Києва (Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, місто Київ, Київ, вул. Грозненська, 18, під'їзди 1, 2 у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник має право надати аванс у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання) не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 18:50
Тендерна документацiя по лiфтам вул. Грозненська, 18 у новій редакції від 25.11.2019.pdf
20 листопада 2019 15:01
Тендерна документацiя по лiфтам вул. Грозненська, 18 у новій редакції від 19.11.2019.pdf
08 листопада 2019 19:20
Тендерна документацiя по лiфтам вул. Грозненська, 18.pdf
25 листопада 2019 18:49
Тендерна документацiя по лiфтам вул. Грозненська, 18 викреслена від 25.11.2019.pdf
20 листопада 2019 15:00
Тендерна документацiя по лiфтам вул. Грозненська, 18 викреслена від 19.11.2019.pdf
25 листопада 2019 18:49
Зміни ві 25.11.2019 вул. Грозненська, 18, п. 1, 2.pdf
20 листопада 2019 14:58
Перелік змін від 19.11.2019, вул. Грозненська, 18, п. 1.pdf
08 листопада 2019 19:19
Оголошення про проведення відкритих торгів вул. Грозненська, 18.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Ноосфера" 3 711 186,95
UAH з ПДВ
3 711 186,95
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 3 749 899,20
UAH з ПДВ
3 749 899,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 15:26
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:40
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:39
Інші документи.pdf
29 листопада 2019 18:39
Реєстр.pdf
29 листопада 2019 18:39
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Ноосфера"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Ноосфера"
#31985520
3 711 186,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:56
Додаткова угода № 3 від 30.12.2020 до дог. № 68_19-КТ вул. Грозненська, 18.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:55
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 12:17
Додаткова угода № 2 від 21.04.2020 до дог. № 68-19-КТ від 17.12.2019, вул. Грозненська, 18, п. 1,2.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 18:35
Додаткова угода № 1 від 17.12.2019 до дог. № 68-19-КТ від 17.12.2019, вул. Грозненська, 18, п. 1, 2.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 16:19
Договір № 68-19-КТ від 17.12.2019, вул. Грозненська, 18, п. 1, 2.pdf укладений
17 грудня 2019 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 1 «Предмет Договору» Договору, у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 17.12.2019 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 68/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 21.04.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 68/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. У зв’язку з завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 68/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 620 571,75
UAH (в тому числі ПДВ 603 428,62 UAH)