Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Ноутбук)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001483-a 7b89194052b2422a952b7482f5e38dee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 19:12
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:24
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 19:09
1. Форма ТП (4).doc
08 листопада 2019 19:09
2. Кваліфікаційні та інші вимоги (4).doc
08 листопада 2019 19:09
4. Лис-гарантія ст. 17 Закону (4).doc
08 листопада 2019 19:09
3. Технічні вимоги (4).doc
08 листопада 2019 19:09
5. Проєкт договору.doc
08 листопада 2019 19:09
Тендерна документація (6).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 09:47
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: Добрий день!
- Додатком 3 до тендерної документації за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Ноутбук) визначено, що у разі якщо ця тендерна документація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація за вищевказаним предметом закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 22 цього Закону. Вимога щодо зазначення учасником закупівлі назви виробника та моделі пропонованого товару зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації.
- Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахування податку на додану вартість (ПДВ). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без урахування ПДВ.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-001483-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", Код ЄДРПОУ:40954000
Дата подання: 04 грудня 2019 07:07
Невідповідність тендерної пропозиції переможця умовам тендерної документації
ПРОПОЗИЦІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСАП ДЕМО» НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товариство з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» в особі директора Нефедової Юлії Ігорівни, провело детальну оцінку тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» та повідомляє, що тендерна пропозиція ТОВ «АСАП ДЕМО»не відповіднає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ » Технічною специфікацією ноутбука вимагається наявність Дискової підсистеми із характеристиками: Не менше SSD 512 ГБ Або Не менше HDD 1ТБ + SSD 128 ГБ (комплектація виробника пропонованого ноутбука).
ТОВ «АСАП ДЕМО» у складі тендерної пропозиції пропонує ноутбук ASUS X507UF-EJ104, ЯКИЙ НЕ МІСТИТЬ SSD.
Для підтвердження зазначеної інформації надаємо наступні посилання:

https://erc.ua/ware/302818-asus-vivobook-x507uf-x507uf-ej104/

Крім того, за цим посиланням на відео під час розборки ноутбуку ASUS X507UF-EJ104 ( 4 хв.4 сек) також підтверджується відсутність SSD на цій моделі https://ek.ua/ASUS-X507UF-EJ104.htm
Таким чином пропозиція ТОВ «АСАП ДЕМО не може бути визнана, як така, що відповідає вимогам тендерної документації.
Вами порушується такі основні принципи здійснення закупівель, як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення тендерного комітету про обрання переможцем процедури ТОВ «АСАП ДЕМО та прийняття рішення про намір укласти з ними (протокол розгляду тендерних пропозицій № 610 від 29.11.2019р.) та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АСАП ДЕМО.
У випадку ігнорування цієї вимоги, Ми будемо змушені звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 16:19
Добрий день!
Додатком 3 до тендерної документації визначено, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію (довідка складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару із обов’язковим зазначенням назви виробника та моделі пропонованого товару, гарантійного строку, строку поставки товару, характеристик та інших вимог, які зазначені у додатку 3 до тендерної документації.
Так, на виконання зазначеної вимоги ТОВ «АСАП ДЕМО» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, зокрема про дискову підсистему пропонованого товару, яка складається з HDD 1ТБ + SSD 128 ГБ.
На підставі зазначеного, тендерна пропозиція ТОВ «АСАП ДЕМО» відповідає вимогам тендерної документації.
Принагідно зауважуємо, що після укладання відповідного договору під час прийняття-передання товару Національне антикорупційне бюро України здійснить усі необхідні та достатні заходи для перевірки якості товару та його відповідності тендерній пропозиції та умовам договору. У разі невідповідності товару, який передається постачальником, за асортиментом, кількістю або якістю, Національне антикорупційне бюро України має право не приймати товар та вимагати заміни товару відповідно до умов договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 1 257 000,00
UAH з ПДВ
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 1 242 000,00
UAH з ПДВ
1 235 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 291 998,00
UAH з ПДВ
1 291 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 19:02
Електронний підпис
21 листопада 2019 15:24
9.Витяг ПДВ копія 08.11.pdf
21 листопада 2019 15:24
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 листопада 2019 15:24
8. Витяг ЄДР 04.11.2019 копія.pdf
21 листопада 2019 15:24
8. Витяг ЄДР 04.11..pdf
21 листопада 2019 15:24
6.4. Договір МОЗ.pdf
21 листопада 2019 15:24
6.3 Договір ЦНАП ПОДІЛ.pdf
21 листопада 2019 15:24
6.2. Договір КМДА.pdf
21 листопада 2019 15:24
6.1. Договір КІНТЕГРО.pdf
21 листопада 2019 15:23
40.5 ISO14001_ASUS.pdf
21 листопада 2019 15:23
40.5 ASUS 14001 переклад.pdf
21 листопада 2019 15:23
40.4 ISO9001_ASUS.pdf
21 листопада 2019 15:23
40.4 ASUS 9001 переклад.pdf
21 листопада 2019 15:23
40.3 СЕС Asus ноут.pdf
21 листопада 2019 15:23
40.2 Додаток до листа.PDF
21 листопада 2019 15:23
40.1 Лист Asus.PDF
21 листопада 2019 15:23
36. Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 15:23
36. Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 15:23
33.Довідка товар новий.pdf
21 листопада 2019 15:23
25.Лист згода з проектом.pdf
21 листопада 2019 15:23
22.Рішення _АСАП ДЕМО копія.pdf
21 листопада 2019 15:23
22. Рішення_АСАП ДЕМО.pdf
21 листопада 2019 15:23
19.Статистика 08.11..pdf
21 листопада 2019 15:23
18. код.pdf
21 листопада 2019 15:23
17. Опис 2 новий 12.11.2019.pdf
21 листопада 2019 15:23
14.Рішення Єдиного учасника.pdf
21 листопада 2019 15:22
11.Статут АСАП ДЕМО.pdf
21 листопада 2019 15:22
11.Статут 08.11.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 12:00
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:54
Технічні характеристики.pdf
22 листопада 2019 11:54
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 11:54
Статут.pdf
22 листопада 2019 11:54
Сертифікати.pdf
22 листопада 2019 11:54
Протоколи засновників.pdf
22 листопада 2019 11:54
Наказ на призначення.pdf
22 листопада 2019 11:54
Кваліфікаційні документи.pdf
22 листопада 2019 11:54
ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2019 11:54
Витяг ПДВ.pdf
22 листопада 2019 11:54
Виписка.pdf
22 листопада 2019 11:54
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

24 листопада 2019 23:42
Електронний підпис
24 листопада 2019 23:40
7_Інші документи_.pdf
24 листопада 2019 23:40
4_Технічна спеціифікація_.pdf
24 листопада 2019 23:40
3_Відповідність ст.17 ЗУ_.pdf
24 листопада 2019 23:40
1_Тендерна пропозиція_1483-а_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 1 179 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 17:13
Договір_470.pdf укладений
10 грудня 2019 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 179 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 196 500,00 UAH)