Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 48330000-0 Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення (Придбання (постачання) ліцензій на програмне забезпечення Microsoft Office 365)
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001403-a 1b4749690b944b7ba4c2025738060f93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:30
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48330000-0: Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення


Придбання (постачання) ліцензій на програмне забезпечення Microsoft Office 365
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 од.
Придбання (постачання) ліцензій на програмне забезпечення Microsoft Office 365
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 48330000-0 — Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 17:24
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_Office365.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 11 листопада 2019 10:06
Дата відповіді: 12 листопада 2019 18:17
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Згідно з пунктом 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Вимоги до цінової пропозиції учасника наведені в додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Прохання
Дата подання: 12 листопада 2019 15:18
Дата відповіді: 15 листопада 2019 15:03
Шановний Замовник, Маємо повідомити, що високе Звання "Silver Cloud Productivity" не має жодного відношення до здатності та права партнера Microsoft поставляти замовникам відкриті ліцензії на будь-який продукт Microsoft. Надається даний статус або за виконання встановлених Microsft обсягів продажу, або в разі, якщо партнер отримує від замовника адміністративні повноваження щодо керування обліковими записами замовника (так званий Office 365 Delegated Administrator). Звідти питання: 1) Міністерство Фінансів України дійсно намагається передати третій стороні керування власними ресурсами, в тому числі надати доступ до почтових скриньок, документів та інших даних? 2) Міністерство Фінансів України дійсно прагне прийняти участь у програмі нагородження партнерів Microsoft за виконання планів продажу? Чи Міністерство Фінансів України просто намагається надати необґрунтовані конкурентні переваги наперед обраним комерційним структурам, мотивуючі це тим, що саме ці структури є найбільш компетентними? 3) Яку ціну готове заплатити Міністерство Фінансів з державного бюджету за своє припущення, що одні партнери є більш компетентними ніж інші, при тому, що результат постачання ліцензій від будь-кого з партнерів - є абсолютно однаковий? Радикально звужуючи коло конкурентів, Міністерство Фінансів створює ідеальні умови для антиконкурентної змови обмеженого кола учасників, і результатом цієї змови є завищення ціни, яку, далі, Міністерство Фінансів покриває коштами державного бюджету. Але в державному бюджеті, здається, нема відповідних статей. Хоча міністерству, звісно, видніше. В нас все одно є прохання: будь ласка, приберіть вимоги до статусу Silver Cloud Productivity, проведіть відкриті торги та отримайте жаданий товар за гарантовано найнижчою ціною. Дякуємо, та сподіваємось на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогою пункту 5.1. (Налаштування програмного забезпечення, супроводження діяльності та надання консультацій щодо функціонування програмного забезпечення) Додатку 3 тендерної документації, необхідна наявність в учасника листа від виробника або його представництва / філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) або від офіційного представника виробника (дистриб’ютора) програмного забезпечення про те, що учасник відповідає компетенціям в рамках програми Microsoft Partner Network, а саме - Silver Cloud Productivity для забезпечення налаштування та сталого використання отриманого програмного забезпечення. Наявність Silver Cloud Productivity - це забезпечення надання не тільки платформи ліцензування, підписки на продукти Microsoft Cloud. Cloud Reseller зобов’язаний мати діючу угоду «Advance support for partners», що надає право отримувати розширену технічну підримку від Microsoft та найвищий рівень SLA. Окрім постачання замовнику права використання продуктів, обов’язковою складовою цієї програми є надання безпосередньо Cloud Reseller послуг технічної підтримки в режимі 24/7 впродовж всього терміну дії підписки на продукти Microsoft та наявність сертифікованих інженерів. Зважаючи на вищезазначене, замовник, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, не вважає за доцільне вносити запропоновані Вами зміни до тендерної документації.
Тип лицензии
Дата подання: 13 листопада 2019 17:04
Дата відповіді: 15 листопада 2019 15:04
Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста: 1. Какой тип лицензии ( https://www.microsoft.com/uk-ua/microsoft-365/government/compare-office-365-government-plans ) Вам необходим, т.к. в ТД это не обозначено? 2. Планируется ли использование корпоративной почтовой системы Exchange? Спасибо.
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі описані в додатку 3 до тендерної документації.
Термін діі ліцензій
Дата подання: 14 листопада 2019 17:44
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:57
Підкажіть, будь ласка, термін діі ліцензій та тип ліцензій, яка потрібна до потреби,
Відповідь: Вимоги до предмету закупівлі описані в додатку 3 до тендерної документації.
Захист персональних даних
Дата подання: 14 листопада 2019 17:56
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:58
Яким чином може бути замінена інформація щодо надання номеру телефону та ПІБ замовника згідно вимоги ТД: . Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо раніше укладених договорів (не менше 1-го) на постачання програмного забезпечення для автоматизації офісу (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) із зазначенням номеру та дати укладання договорів, предметів договорів, замовників (контрагентів) та їх контактних осіб (ПІБ та контактний телефон). Так, як дана вимога порушує вимоги Закону Украіни про захист персональних даних?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога в Додатку 2 ТД щодо зазначення ПІБ та контактного телефону контактних осіб замовників (контрагентів), з якими учасник уклав аналогічні договори, не порушує вимоги Закону України “Про захист персональних даних”, оскільки не вимагають додаткових відомостей за допомогою яких фізична особа може бути конкретно ідентифікована. ПІБ та контактний телефон контактних осіб замовників (контрагентів), з якими учасник уклав аналогічні договори, вимагаються з метою перевірки виконання аналогічних договорів.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВАН КЛАУД 1 743 500,00
UAH
1 743 500,00
UAH
Документи
ТОВ "МАСКОД" 1 800 810,00
UAH
1 800 810,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" 2 058 522,40
UAH
2 058 522,40
UAH
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 16:19
Тендерна пропозиція
23 листопада 2019 16:04
Stattia17.pdf
23 листопада 2019 16:04
STATUT_1_2_12.pdf
23 листопада 2019 16:04
VYTYAGVAT_1Cld.pdf
23 листопада 2019 16:04
VYTYAGEDR_1Cld.pdf
23 листопада 2019 16:04
TexVymogGarant.pdf
23 листопада 2019 16:04
Sankcii.pdf
23 листопада 2019 16:04
Propoz.pdf
23 листопада 2019 16:04
POVNOVAGENNIA_DYRECTOR.pdf
23 листопада 2019 16:04
PORIVNIANNIA_PZ.pdf
23 листопада 2019 16:04
OpysPZ.pdf
23 листопада 2019 16:04
GarantUgoda.pdf
23 листопада 2019 16:04
GarantTexDoc.pdf
23 листопада 2019 16:04
Garant36.pdf
23 листопада 2019 16:04
DOVKILLIA.pdf
23 листопада 2019 16:04
DOSVID_DOGOVIR.pdf
23 листопада 2019 16:04
CLOUD_PRODUCTIVITY_SILVER.pdf
23 листопада 2019 16:04
AUTHOR_LETTER_DISTI.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 16:15
Stattya17_MF.pdf
22 листопада 2019 16:15
MASCODE_Vytyag PDV.pdf
22 листопада 2019 16:15
MASCODE_Vypyska.PDF
22 листопада 2019 16:15
MASCODE_Statut.PDF
22 листопада 2019 16:15
MASCODE_Prykaz.PDF
22 листопада 2019 16:15
MASCODE_Protocol.pdf
22 листопада 2019 16:15
MASCODE_Povidomlennya prizn Dyrector.PDF
22 листопада 2019 16:15
SOFT_LOGISTICA.pdf
22 листопада 2019 16:15
SIGNED.pdf
22 листопада 2019 16:15
MUK_authletter.pdf
22 листопада 2019 16:15
MSD-PTGS FZE, Akt.pdf
22 листопада 2019 16:15
MSD-PTGS FZE, agreement_compressed.pdf
22 листопада 2019 16:15
MSD-PTG, Dog.pdf
22 листопада 2019 16:15
MSD-PTG, Akt.pdf
22 листопада 2019 16:15
Authorization Letter (ukr).pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 18:47
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:45
Статут.pdf
22 листопада 2019 18:45
Довідка щодо ст 17.pdf
22 листопада 2019 18:45
Протокол про зміну адреси.pdf
22 листопада 2019 18:45
Довідка щодо повноважень.pdf
22 листопада 2019 18:45
Довідка захист довкілля.pdf
22 листопада 2019 18:45
Лист Microsoft щодо партнерства.pdf
22 листопада 2019 18:45
Відгук від ДонОДА.PDF
22 листопада 2019 18:45
Довідка згода з договором.pdf
22 листопада 2019 18:45
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 18:45
Довідка щодо гарантії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАН КЛАУД

ТОВ "МАСКОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАН КЛАУД
#42274466
Переможець 1 743 500,00
UAH
29 листопада 2019 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВАН КЛАУД
#42274466
1 743 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 12:42
Договір 13010-05-246.pdf укладений
17 грудня 2019 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 743 500,00
UAH