Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір крейдований
Очікувана вартість
11 500,00 UAH
UA-2019-11-08-001390-a ● b6367f328d364c24aa99a552350062b8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 22994521 |
Вебсайт: | http://www.mil.univ.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Володимирська, 60 |
Контактна особа: |
Кушвид Микола Петрович +380445213289 np34@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 17:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 17:17 |
Очікувана вартість: | 11 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 пачка
Крейдовий папір 200 гр/м2 (пач. 250 арк.) формат SRA3 (32*45 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03189, Україна, м. Київ, _, вул. Ломоносова, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 пачка
Крейдовий папір 250 гр/м2 (пач. 150 арк.) формат SRA3 (32*45 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03189, Україна, м. Київ, _, вул. Ломоносова, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пачка
Крейдовий папір 300 гр/м2 (пач. 300 арк.) формат SRA3 (32*45 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03189, Україна, м. Київ, _, вул. Ломоносова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 17:48 |
договір_0.doc |
08 листопада 2019 17:12 |
вимоги до кваліфікації учасників__.doc |
08 листопада 2019 17:48 |
договір_0.doc
|
||
08 листопада 2019 17:12 |
вимоги до кваліфікації учасників__.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:07
Дата відповіді: 11 листопада 2019 14:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Шановний учаснику Замовник у назві товару визначив основні характеристики товару, що пропонується до закупівлі. Торгову марку Замовник не визначав.
2. На Ваше прохання щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну назву товару повідомляємо, що така вимога вже передбачена у “Вимогах до кваліфікації учасників”, а саме учасник повинен надати відповідно до п. 2.вимог: цінову пропозицію із назвою товару (модель, торгова марка або ін.), в якій вказано його кількість, ціну, суму.
3. Закупівля не забороняє участь фізичних осіб-підприємців. Учасники платники ПДВ подають ціну з ПДВ. Учасники не платники ПДВ вказують ціну без ПДВ, до ціни без ПДВ окремо ПДВ + 20% не додається. Ціна визначається системою за результатами аукціону.
2. На Ваше прохання щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну назву товару повідомляємо, що така вимога вже передбачена у “Вимогах до кваліфікації учасників”, а саме учасник повинен надати відповідно до п. 2.вимог: цінову пропозицію із назвою товару (модель, торгова марка або ін.), в якій вказано його кількість, ціну, суму.
3. Закупівля не забороняє участь фізичних осіб-підприємців. Учасники платники ПДВ подають ціну з ПДВ. Учасники не платники ПДВ вказують ціну без ПДВ, до ціни без ПДВ окремо ПДВ + 20% не додається. Ціна визначається системою за результатами аукціону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір" #36057863 |
Переможець |
11 256,60
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
25 листопада 2019 14:51
|