Дахова система кондиціювання
Очікувана вартість
2 992 783,20 UAH
UA-2019-11-08-001364-a 668c1aad009047a7a5026b398ef57a82
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 12:51
Очікувана вартість: 2 992 783,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 963,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Дахова система кондиціювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Дахова система кондиціювання повітря з індивідуальним регулюванням температури у кожному купе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз'яснення
Дата подання: 14 листопада 2019 11:17
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:45
Відповідно до вимог тендерної документації, 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасник надає документи на предмет закупівлі згідно вимог визначеним у Додатку № 1. Відповідно до вимог Додатку №1 «Позначення нормативно - технічної документації» визначено у Додатку А «Технічні характеристики (Додаток А)», в останньому зазначено, що «Пусконалагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами за рахунок постачальника (виробника).» Відповідно до вимог Додатку №9 п. 4.1. «Ціна продукції, узгоджена у Специфікації до цього Договору, включає: пуско-налагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію кваліфікованими спеціалістами, вартість продукції, тари, всі податки і збори, передбачені чинним законодавством, транспортні витрати ПОСТАЧАЛЬНИКА згідно п. 5.1. цього Договору. Якщо постачальником імпортованої продукції є нерезидент України, ціна визначається даним договором і приймається сторонами в гривні, на умовах DАР (постачання в пункт...) пункт призначення - згідно рознарядки замовника (відповідно до вимог „ІНКОТЕРМС” ред. 2010р.), і включає в себе: пуско-налагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію кваліфікованими спеціалістами, вартість продукції, експортної упаковки, тари, сертифікату, маркування; транспортні тарифи та інші витрати, пов’язані з виконанням цього договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.» Відповідно до вимог Додатку №9 п.6.1 «- Остаточний розрахунок у розмірі 10% від вартості поставленої продукції здійснюється протягом _______________ днів після надання ЗАМОВНИКУ актів виконання пуско-налагоджувальних робіт, введення продукції в експлуатацію кваліфікованими спеціалістами, підписаний представниками ПОСТАЧАЛЬНИКА, кінцевим вантажоодержувачем та ЗАМОВНИКОМ.» Просимо Замовника надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, щодо наступних пунктів: 1. Необхідної кваліфікації спеціалістів, які будуть виконувати пусконалагоджувальні роботи, як визначається «кваліфікованість» спеціалістів необхідних для виконання даних робіт (групи допуску, освіта, спеціалізація, тощо)? 2. Строки або терміни, або дата, протягом яких повинні бути здійснені пусконалагоджувальні роботи та ввід в експлуатацію обладнання? 3. Чи можливо залучення до виконання робіт по пуско-налагодженню та введенню в експлуатацію субпідрядних організацій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо необхідної кваліфікації фахівців.
Кваліфікація фахівців є достатньою, якщо вони можуть виконати пусконалагоджувальні роботи та введення продукції в експлуатацію із забезпеченням гарантійних зобов’язань, зазначених у договорі на постачання продукції.

2. Щодо змін в тендерній документації:
Внесено зміни в тендерну документацію.

3. Щодо виконання пусконалагоджувальних робіт.
До виконання пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію можуть бути залучені фахівці субпідрядної організації за умови надання документу від виробника продукції щодо збереження гарантійних зобов’язань при виконанні зазначених робіт вказаною субпідрядною організацією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-001364-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 14 листопада 2019 17:00
Вимога щодо розділення лоту
Згідно вимог тендерної документації Додаток А «Технічні характеристики»
У Комплект поставки дахової системи кондиціювання повітря повинні входити:
1. Кондиціонер даховий.
2. Комплект монтажних та електричних схем моноблоку, підключення та управління.
3. Програмне забезпечення (при наявності).
4. Кондиціонер має бути заправлений хладоном та мастилом.
5. При необхідності задіяння в роботі системи діагностики не справностей додаткового обладнання, такий діагностичний пристрій повинен надаватися в комплекті поставки з розрахунку 1 шт. на кожний кондиціонер.
6. Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе (склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом).
7. Комплект ЗІП.

У 2018 та 2019 році, Філія «Центр забезпечення виробництва» вже провела аукціони на закупівлю подібного обладнання:
• Аукціони згідно об’яв № UA-2018-10-03-000547-b та UA-2018-10-03-000539-b - Система пристроїв регулювання освітлення та вентиляції – що є 100% заміною п. 6 «Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе (склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом)»,
• Аукціон згідно об’яви № UA-2019-03-11-002002-a – Дахова система кондиціонування, що був відмінений за рішенням АМКУ.

Наше підприємство є вітчизняним виробником систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції (пункт 6 згідно вищезазначеного переліку). Для збереження конкурентоспроможного середовища та для можливості зменшення витрат АТ «Укрзалізниця» на закупівлю обладнання для рухомого складу, звертаємося до Замовника з вимогою виділити «комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе» в окремий лот.

Звертаємо увагу Замовника на те, що учасники, які пройшли перекваліфікацію у, ідентичному до даного, аукціоні, згідно об’яви № UA-2019-03-11-002002-a – Дахова система кондиціонування, а саме ТОВ «НВО «А.Т.О.Р» та АТ «Завод «ЕКВАТОР» пропонували дахову систему кондиціонування, в комплект якої також входило обладнання різних виробників:
Так, виробником кондиціонеру дахового (п. 1 Кондиціонер даховий) є АТ «Завод «ЕКВАТОР», а виробником пульта пасажира (п. 6 Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе) є ТОВ «НВО «А.Т.О.Р».
Об’єднавши обладнання, частини котрого виготовляють різні виробники в одну систему кондиціювання повітря, Замовник умисно обмежує вільну прозору конкуренцію.
Розділення аукціону із закупівлі «Дахової системи кондиціонування» на лоти, за видами продукції, надасть Замовнику можливість суттєво скоротити витрати на закупівлю даного обладнання та провести прозору закупівлю.
Додатково зазначимо, що системи пристроїв регулювання освітлення та вентиляції (аналог пункту 6 згідно переліку), які закуповувались Філією «ЦЗВ» у 2018 році окремим лотом, однаково співпрацюють з кондиціонерами усіх модифікацій та виробництва різних підприємств.
Вважаємо об’єднання обладнання різних виробників у комплекті дахової системи кондиціювання - дискримінаційною вимогою, яка навмисно та суттєво зменшує коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 20:16
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001364-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: TIDA TECHNIC LTD, Код ЄДРПОУ:11196994
Дата подання: 15 листопада 2019 09:44
требование к покупателю
08 ноября 2019 года, Покупателем было объявлено пятнадцать абсолютно идентичных аукционов на покупку «дахових систем кондиціонування», общее количество 29 штук на общую сумму 43 395 356,40 гривен с учетом НДС, номера этих аукционов в системе Prozorro:
1. UA-2019-11-08-001341-a
2. UA-2019-11-08-003028-b
3. UA-2019-11-08-001342-a
4. UA-2019-11-08-003067-b
5. UA-2019-11-08-003079-b
6. UA-2019-11-08-000999-c
7. UA-2019-11-08-003102-b
8. UA-2019-11-08-003108-b
9. UA-2019-11-08-001355-a
10. UA-2019-11-08-001358-a
11. UA-2019-11-08-001020-c
12. UA-2019-11-08-003134-b
13. UA-2019-11-08-001034-c
14. UA-2019-11-08-001364-a
15. UA-2019-11-08-001039-c
Срок поставки оборудования до 31 декабря 2020 года, поэтому не понятно по каким причинам разделена процедура.

Подобные торги уже проходили в 2019 году и были международными, а именно аукцион UA-2019-03-11-002002-a, от 11 марта 2019 года, количество 30 штук на сумму 46 388 139,60 гривен с учетом НДС.

Этот аукцион (UA-2019-03-11-002002-a) был отменен решением Антимонопольного комитета, из-за множества грубых нарушений процедуры, как со стороны Покупателя так и со стороны потенциальных поставщиков АТ ЗАВОД ЕКВАТОР и ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", которые выступили дилерами друг друга на одном аукционе, что говорит об умышленных согласованных действиях, между участниками и Покупателем товара.

Теперь Покупатель ФІЛІЯ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» объявил пятнадцать идентичных торгов, на закупку того-же оборудования, на тех же условиях, но разделив процедуру на части, во избежание международной процедуры, там самым умышлено ограничив число возможных участников, не допуская к поставке иностранных поставщиков. При этом общая стоимость только участия в аукционах увеличилась с 1700 гривен до 25500 гривен.

Обращаемся к Покупателю, с просьбой создать закупку по правилам, объединить пятнадцать аукционов в одну закупку, соблюсти условия, согласно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», и допустить к аукциону иностранных поставщиков на равных условиях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 20:16
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Сума закупівлі при цьому жодним чином не обмежує можливості іноземних постачальників взяти участь у закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, ппроцедура закупівлі, про яку ви говорите, була розпочата ще у березні і тривала до жовтня місяця. З метою скорочення строків проведення процедур Замовником й було ухвалене рішення провести декілька процедур закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000062 ● ab8d85ec2b254bb786b125324b3fb83e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-07 18:46:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2019-11-08-001364-a 08.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-12 16:31:18

Щодо застосовування функції «Діалог» для налагодження обміну інформацією між суб’єктом моніторингу (уповноваженою особою ДАСУ- аудитором) та замовником (Філією «ЦЗВ»)

У зв’язку с проведенням Державною аудиторською службою України (далі - ДАСУ) моніторингу процедури закупівлі UA-2020-01-31-001551-c філія «Центр забезпечення виробництва» (далі – Філія «ЦЗВ») пропонує у Системі «Public bid» - Майданчик для роботи в системі електроних публічних закупівель України «Моніторінг» застосовувати функцію «Діалог» для налагодження обміну інформацією між суб’єктом моніторингу (уповноваженою особою ДАСУ- аудитором) та замовником (Філією «ЦЗВ») із застосуванням кнопки «Діалог» для обговорення питань, що виникають у аудиторів під час проведення моніторингу стосовно дій або документів філії «ЦЗВ».
Зазначена співпраця у формі діалогу передбачена процедурою моніторингу та виключає необхідність застосування Філією «ЦЗВ» процедури звернення до суду для оскарження висновків ДАСУ, оскільки інші варіанти захисту законних прав замовника стосовно висновків уповноваженої особи у Системі «Public bid» не передбачені.
Крім того, пропонуємо застосування такого алгоритму співпраці при проведенні моніторингу інших процедур закупівель філії «ЦЗВ», що будуть здійснюватися у майбутньому.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-14 13:55:37

Щодо застосовування функції «Діалог» для налагодження обміну інформацією між суб’єктом моніторингу (уповноваженою особою ДАСУ- аудитором) та замовником (Філією «ЦЗВ»)

У зв’язку с проведенням Державною аудиторською службою України (далі - ДАСУ) моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-08-001364-a філія «Центр забезпечення виробництва» (далі – Філія «ЦЗВ») пропонує у Системі «Public bid» - Майданчик для роботи в системі електроних публічних закупівель України «Моніторінг» застосовувати функцію «Діалог» для налагодження обміну інформацією між суб’єктом моніторингу (уповноваженою особою ДАСУ- аудитором) та замовником (Філією «ЦЗВ») із застосуванням кнопки «Діалог» для обговорення питань, що виникають у аудиторів під час проведення моніторингу стосовно дій або документів філії «ЦЗВ». Зазначена співпраця у формі діалогу передбачена процедурою моніторингу та виключає необхідність застосування Філією «ЦЗВ» процедури звернення до суду для оскарження висновків ДАСУ, оскільки інші варіанти захисту законних прав замовника стосовно висновків уповноваженої особи у Системі «Public bid» не передбачені. Крім того, пропонуємо застосування такого алгоритму співпраці при проведенні моніторингу інших процедур закупівель філії «ЦЗВ», що будуть здійснюватися у майбутньому.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-08-001364-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 21 лютого 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-08-001364-a дахової системи кондиціювання (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 04.12.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Поряд з цим учасник АТ «Завод «Екватор» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.11.2019 № 34/461, яка не містить інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію АТ «Завод «Екватор», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 03.01.2020 № ЦЗВ-07-00820-01. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2020-02-28 14:58:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 40081347, Україна, Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дахова система кондиціювання повітря з індивідуальним регулюванням температури у кожному купе, 2992783.2UAH, 42510000-4, ДК021, 2, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: 668c1aad009047a7a5026b398ef57a82, 2019-11-08
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.11.2019 б/н (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію акціонерного товариства «Завод «Екватор» (далі – АТ «Завод «Екватор»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.12.2019, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 05.12.2019 № 2998/3396/1364-а, протокол розгляду тендерної пропозиції від 17.12.2019 № 3396/740/-19-Т, звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 14.11.2019 та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі ТОВ «ЕЛПО Україна» від 14.11.2019 та TIDA TECHNIC LTD від 15.11.2019, роз'яснення Замовника від 22.11.2019 та від 26.11.2019, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2019, договір поставки від 03.01.2020 № ЦЗВ-07-00820-01, пояснення Замовника надані з власної ініціативи через електронну систему закупівель 12.01.2020 та 14.01.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимоги щодо усунення порушень, які оприлюднені в електронній системі закупівель 14.11.2019 та 15.11.2019, оприлюднив роз’яснення 22.11.2019 та 26.11.2019 відповідно з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Поряд з цим учасник АТ «Завод «Екватор» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.11.2019 № 34/501, яка не містить інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію АТ «Завод «Екватор», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір поставки від 03.01.2020 № ЦЗВ-07-00820-01.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції АТ «Завод «Екватор» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" .)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР 2 992 512,00
UAH з ПДВ
2 992 512,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." 2 992 783,20
UAH з ПДВ
2 992 783,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 15:38
sign.p7s
20 грудня 2019 15:28
Документи від переможця
03 грудня 2019 18:18
sign.p7s
03 грудня 2019 16:19
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
03 грудня 2019 16:19
Сповіщення КЮЛИ 165-2019.pdf
03 грудня 2019 16:19
Дані на товар.pdf
03 грудня 2019 16:19
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 19:47
sign.p7s
03 грудня 2019 19:46
Лист-згода.pdf
03 грудня 2019 19:46
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
03 грудня 2019 19:46
Довідка.pdf
03 грудня 2019 19:46
Дані на товар.pdf
03 грудня 2019 19:46
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 19:46
Протокол 14.pdf
03 грудня 2019 19:46
Наказ (1).pdf
03 грудня 2019 19:46
Зразок паспорту АВК-25.pdf
03 грудня 2019 19:46
Витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2019 19:46
АТОР.667616.003.pdf
03 грудня 2019 19:46
АТОР.667413.001 (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
Переможець 2 992 512,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
2 992 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 січня 2020 17:03
ЦЗВ-07-00820-01.pdf укладений
03 січня 2020 17:03
sign.p7s зміни до договору
28 лютого 2020 14:16
ПЗД ЦЗВ-07-00820-01 (1).pdf зміни до договору
28 лютого 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-00820-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку