Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СЕРВЕР ДЛЯ ОПЕРАТИВНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ 103
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-11-08-001363-b 296a66c3bbbc4b25a59de874139cd994
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вікторія Макогонова

+380563723360 koffe777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Вікторія Макогонова
+380563723360
koffe777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 12:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 22:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
СЕРВЕР ДЛЯ ОПЕРАТИВНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ 103
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В.Антоновича,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:46
vymogi_ сервер.doc
08 листопада 2019 12:01
Проект Договору.doc
12 листопада 2019 15:46
vymogi_ сервер.doc
08 листопада 2019 12:01
vymogi_ сервер.doc
08 листопада 2019 12:01
Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

змінити вимоги
Дата подання: 09 листопада 2019 18:38
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:46
Шановний Замовник! Прохання поянити технічну специфікацію 1. промислова материнська плата формату , прохання пояснити що ви маєте на увазі промислова Ви приймаєте як еквівалент серверне обладнання відомих виробників DELL, HP, Supermicro ? І навіщо вам в серверну промислове обладнання, у вас же не промислове виробництво 2. зовнішній RAID - низькопрофільний з підтримкою до 1020 SATA та SAS-пристроїв Прохання надати приклад. Ми не змогли знайти контролер з підтримкою 1020 пристроїв. А найбільш важливіше питання НАВІЩО 1020, якщо у вас їх всього 2 3. підвищений пилезахист корпусу з легкоз’ємними фільтрами Навіщо це ? у вас же не пильне виробництво 4. розширений температурний діапазон експлуатації, стійкість до завад та наводок Прохання докладніше який діапазон і т.п. А важливіше НАВІЩО це у вас же не виробництво 5. електроживлення серверів повинно здійснюватися від системи гарантованого Прохання докладніше, який діапазон ? 6. ПЗ ОС Windows server 2016. Та ПЗ Office 2016. Прохання вказати версії більш точно Тому що дуже велиций діапазон цін Windows server є версія Essetnial Office 2016 є дешева версія 365 на рік і т.д. Крім цього згідно закону програмне забезпечення постачається без ПДВ, вас влаштує 2 видаткові накладні ? 7. Крім цього прохання пояснити по сертифікатам У вас написано - сертифікат якості, гарантії та відповідності на техніку та механізми. Предметом закупівлі є виріб, Сервер для служби ОДС-103 Якщо це сервер, то повинні бути надані сертифікація виробництва серверів та сертифікат саме на сервер як виріб, а якщо точніше то ISO 9001:2015 Системи укравляння якістю, ISO 14001:2015 Системи екологічного управління, а також декларацію відповідності низковольтного електричного обладнання ? Ви це підтверджуєте ? Прохання внести пояснення по всім 7 пунктам та відповідні зміни в вашу документацію. А якщо говорити глобально цей тендер не відбувся перший раз та і з великою ймовірністю ще раз не відбудеться, тому що вимоги дуже дивні і неоднозначні. У вас знову будуть оскарження і скасування і ви нічого не придбаєте в цьому році У вас є серверна, в ній немає пилу і там абсолютно не потрібно це все, це абсолютно безглузда витрата бюджетних грошей. Вам потрібен просто сервер відомого виробника і ДБЖ відомого виробника, і це можна зробити в 1.5-2 рази дешевше вашого бюджету і все буде добре і надійно працювати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1. Під поняттям «промислова материнська плата малася на увазі материнська плата рівня Workstation (WS)
приклад: материнська плата Asus P10S WS, що дозволяє встановити процесор типу Xeon E3-1200
2. Під зовнішнім RAID-масивом мається на увазі Зовнішня кишеня Agestar для HDD 3.5 "USB3.0 / 4xeSATA RAID, що дозволяє установку чотирьох жорстких дисків об'ємом до 8 Терабайт кожен.
3. Підвищений захист від пилу не потрібно, так як обладнання буде встановлено в серверному приміщенні, обладнаному відповідно до технічних вимог для серверної.
4. Підтримка розширеного температурного діапазону не потрібна, так як обладнання буде встановлено в серверному приміщенні, обладнаному відповідно до технічних вимог для серверної.
5. Електроживлення серверів повинно здійснюватись від системи гарантованого електроживлення 60В±20%.
6. Ліцензія на Windows Server передбачається базова ліцензія, Office – повинен мати встановлені Word та Exсel. Microsoft Office 2016 Home & Business повністю задовольняє висунутим вимогам. Office 365 не підходить через відсутність необхідності продовжувати підписку.
7. Під сертифікатом якості мається на увазі наявність від виробника типових інструкцій по експлуатації, установки, підключення, які йдуть в комплекті з устаткуванням. Зазвичай такі інструкції вже вкладені в упаковку з обладнанням, тому їх наявність - це тільки уточнення, що обладнання має поставлятися в новому вигляді, упаковане на заводі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:20
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідь на Ваше запитання Ви знайдете у Розділі І Тендерної документації Замовника , Додатках №№ 2-4 . Взяти участь у закупівлі може будь-який суб’єкт господарювання. Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Згідно Додатку № 2 Тендерної документації Замовника, учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Згідно Додатку № 4 Тендерної документації замовника, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у додатку №4 (або аналог тощо)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 19:13
Електронний підпис
15 листопада 2019 19:13
пропозиція.pdf
15 листопада 2019 19:13
сертифікати.pdf
15 листопада 2019 19:13
документи.zip
15 листопада 2019 19:13
Аналогічні договори.zip
15 листопада 2019 19:13
Авторизація завірена.pdf
15 листопада 2019 19:13
витяг з ЄДР.pdf
15 листопада 2019 19:13
кваліфікаційні документи.pdf
15 листопада 2019 19:13
Довідка ДФС ПП.pdf
15 листопада 2019 19:13
Авторизаційний лист ЕНТРІ.PDF
15 листопада 2019 19:13
Довідка МВС.pdf
15 листопада 2019 19:13
технічні вимоги.pdf
15 листопада 2019 19:13
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ"
#23350949
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 13:12

Документи

18 листопада 2019 13:12
Рішення № 261 від 18.11.2019р.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ"
#23350949
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 13:12
Рішення № 261 від 18.11.2019р.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 227 від 27.11.2019 (Сервер).pdf укладений
27 листопада 2019 12:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 000,00 UAH)