Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 15:12 |
Очікувана вартість: | 2 992 783,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 963,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 89700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 19:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 19:58 |
Зміни до тендеру_3392_26.11.2019.doc | |
26 листопада 2019 19:58 |
Додаток №9_нова редакція_26.11.2019.docx | |
26 листопада 2019 19:58 |
3392 ТД дахова сист.кондиц._нова редакція_26.11.2019.docx | |
22 листопада 2019 15:04 |
Зміни до тендеру_3392_22.11.2019.doc |
26 листопада 2019 19:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 листопада 2019 19:58 |
Зміни до тендеру_3392_26.11.2019.doc
|
||||||
26 листопада 2019 19:58 |
Додаток №9_нова редакція_26.11.2019.docx
|
||||||
26 листопада 2019 19:58 |
3392 ТД дахова сист.кондиц._нова редакція_26.11.2019.docx
|
||||||
22 листопада 2019 15:04 |
Зміни до тендеру_3392_22.11.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація фахівців є достатньою, якщо вони можуть виконати пусконалагоджувальні роботи та введення продукції в експлуатацію із забезпеченням гарантійних зобов’язань, зазначених у договорі на постачання продукції.
2. Щодо змін в тендерній документації:
Внесено зміни в тендерну документацію.
3. Щодо виконання пусконалагоджувальних робіт.
До виконання пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію можуть бути залучені фахівці субпідрядної організації за умови надання документу від виробника продукції щодо збереження гарантійних зобов’язань при виконанні зазначених робіт вказаною субпідрядною організацією.
Вимоги про усунення порушення
У Комплект поставки дахової системи кондиціювання повітря повинні входити:
1. Кондиціонер даховий.
2. Комплект монтажних та електричних схем моноблоку, підключення та управління.
3. Програмне забезпечення (при наявності).
4. Кондиціонер має бути заправлений хладоном та мастилом.
5. При необхідності задіяння в роботі системи діагностики не справностей додаткового обладнання, такий діагностичний пристрій повинен надаватися в комплекті поставки з розрахунку 1 шт. на кожний кондиціонер.
6. Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе (склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом).
7. Комплект ЗІП.
У 2018 та 2019 році, Філія «Центр забезпечення виробництва» вже провела аукціони на закупівлю подібного обладнання:
• Аукціони згідно об’яв № UA-2018-10-03-000547-b та UA-2018-10-03-000539-b - Система пристроїв регулювання освітлення та вентиляції – що є 100% заміною п. 6 «Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе (склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом)»,
• Аукціон згідно об’яви № UA-2019-03-11-002002-a – Дахова система кондиціонування, що був відмінений за рішенням АМКУ.
Наше підприємство є вітчизняним виробником систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції (пункт 6 згідно вищезазначеного переліку). Для збереження конкурентоспроможного середовища та для можливості зменшення витрат АТ «Укрзалізниця» на закупівлю обладнання для рухомого складу, звертаємося до Замовника з вимогою виділити «комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе» в окремий лот.
Звертаємо увагу Замовника на те, що учасники, які пройшли перекваліфікацію у, ідентичному до даного, аукціоні, згідно об’яви № UA-2019-03-11-002002-a – Дахова система кондиціонування, а саме ТОВ «НВО «А.Т.О.Р» та АТ «Завод «ЕКВАТОР» пропонували дахову систему кондиціонування, в комплект якої також входило обладнання різних виробників:
Так, виробником кондиціонеру дахового (п. 1 Кондиціонер даховий) є АТ «Завод «ЕКВАТОР», а виробником пульта пасажира (п. 6 Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе) є ТОВ «НВО «А.Т.О.Р».
Об’єднавши обладнання, частини котрого виготовляють різні виробники в одну систему кондиціювання повітря, Замовник умисно обмежує вільну прозору конкуренцію.
Розділення аукціону із закупівлі «Дахової системи кондиціонування» на лоти, за видами продукції, надасть Замовнику можливість суттєво скоротити витрати на закупівлю даного обладнання та провести прозору закупівлю.
Додатково зазначимо, що системи пристроїв регулювання освітлення та вентиляції (аналог пункту 6 згідно переліку), які закуповувались Філією «ЦЗВ» у 2018 році окремим лотом, однаково співпрацюють з кондиціонерами усіх модифікацій та виробництва різних підприємств.
Вважаємо об’єднання обладнання різних виробників у комплекті дахової системи кондиціювання - дискримінаційною вимогою, яка навмисно та суттєво зменшує коло потенційних учасників.
1. UA-2019-11-08-001341-a
2. UA-2019-11-08-003028-b
3. UA-2019-11-08-001342-a
4. UA-2019-11-08-003067-b
5. UA-2019-11-08-003079-b
6. UA-2019-11-08-000999-c
7. UA-2019-11-08-003102-b
8. UA-2019-11-08-003108-b
9. UA-2019-11-08-001355-a
10. UA-2019-11-08-001358-a
11. UA-2019-11-08-001020-c
12. UA-2019-11-08-003134-b
13. UA-2019-11-08-001034-c
14. UA-2019-11-08-001364-a
15. UA-2019-11-08-001039-c
Срок поставки оборудования до 31 декабря 2020 года, поэтому не понятно по каким причинам разделена процедура.
Подобные торги уже проходили в 2019 году и были международными, а именно аукцион UA-2019-03-11-002002-a, от 11 марта 2019 года, количество 30 штук на сумму 46 388 139,60 гривен с учетом НДС.
Этот аукцион (UA-2019-03-11-002002-a) был отменен решением Антимонопольного комитета, из-за множества грубых нарушений процедуры, как со стороны Покупателя так и со стороны потенциальных поставщиков АТ ЗАВОД ЕКВАТОР и ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", которые выступили дилерами друг друга на одном аукционе, что говорит об умышленных согласованных действиях, между участниками и Покупателем товара.
Теперь Покупатель ФІЛІЯ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» объявил пятнадцать идентичных торгов, на закупку того-же оборудования, на тех же условиях, но разделив процедуру на части, во избежание международной процедуры, там самым умышлено ограничив число возможных участников, не допуская к поставке иностранных поставщиков. При этом общая стоимость только участия в аукционах увеличилась с 1700 гривен до 25500 гривен.
Обращаемся к Покупателю, с просьбой создать закупку по правилам, объединить пятнадцать аукционов в одну закупку, соблюсти условия, согласно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», и допустить к аукциону иностранных поставщиков на равных условиях.
Звертаємо вашу увагу, ппроцедура закупівлі, про яку ви говорите, була розпочата ще у березні і тривала до жовтня місяця. З метою скорочення строків проведення процедур Замовником й було ухвалене рішення провести декілька процедур закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 грудня 2019 19:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-07-000076 ● b5e2349ae40b4ee78a47f4869d09d2d1
- Статус: вирішено ● Дата: 26 березня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 18:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2019-11-08-001358-a 08.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-12 16:26:10
Щодо застосовування функції «Діалог» для налагодження обміну інформацією між суб’єктом моніторингу (уповноваженою особою ДАСУ- аудитором) та замовником (Філією «ЦЗВ»)
У зв’язку с проведенням Державною аудиторською службою України (далі - ДАСУ) моніторингу процедури закупівлі UA-2020-01-31-001551-c філія «Центр забезпечення виробництва» (далі – Філія «ЦЗВ») пропонує у Системі «Public bid» - Майданчик для роботи в системі електроних публічних закупівель України «Моніторінг» застосовувати функцію «Діалог» для налагодження обміну інформацією між суб’єктом моніторингу (уповноваженою особою ДАСУ- аудитором) та замовником (Філією «ЦЗВ») із застосуванням кнопки «Діалог» для обговорення питань, що виникають у аудиторів під час проведення моніторингу стосовно дій або документів філії «ЦЗВ».
Зазначена співпраця у формі діалогу передбачена процедурою моніторингу та виключає необхідність застосування Філією «ЦЗВ» процедури звернення до суду для оскарження висновків ДАСУ, оскільки інші варіанти захисту законних прав замовника стосовно висновків уповноваженої особи у Системі «Public bid» не передбачені.
Крім того, пропонуємо застосування такого алгоритму співпраці при проведенні моніторингу інших процедур закупівель філії «ЦЗВ», що будуть здійснюватися у майбутньому.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-02-13 17:41:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дахової системи кондиціювання, очікуваною вартістю 2 992 783,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-11-08-001358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1.Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, акціонерним товариством «Завод «Екватор»?
2. У разі укладання договору, причини його неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-18 17:30:34
Щодо укладання договору
Запитання: Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, акціонерним товариством «Завод «Екватор»?
Відповідь: Договір за результатами процедури закупівлі за номером
(UA-2019-11-08-001358-a) не укладено.
Запитання: У разі укладання договору, причини його неоприлюдення на вебпорталі Уповноваженого органу.
Відповідь: Договір по процедури закупівлі за номером
(UA-2019-11-08-001358-a) не оприлюднено у зв’язку з неукладенням.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-21 09:11:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дахової системи кондиціювання, очікуваною вартістю 2 992 783,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-11-08-001358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням відповіді наданої через електронну систему закупівель 18.02.2020, просимо надати пояснення з наступних питань:
1.З якої причини не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, акціонерним товариством «Завод «Екватор»
(далі – АТ «Завод «Екватор»)?
У разі відмови АТ «Завод «Екватор» від підписання договору про закупівлю або не укладання договору про закупівлю з вини АТ «Завод «Екватор», або ненадання АТ «Завод «Екватор» документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, просимо надати інформацію щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції АТ «Завод «Екватор».
2. Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-26 17:00:21
Щодо надання пояснень
Відповідно до рішення Тендерного комітету від 25.02.2020 процедуру закупівлі відмінено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі")
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі") • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
відміна торгів.
2020-03-26 11:30:31
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" |
2 773 200,00
UAH з ПДВ
|
2 773 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР |
2 992 512,00
UAH з ПДВ
|
2 992 512,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." |
2 992 783,20
UAH з ПДВ
|
2 992 783,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" #39270330 |
Відхилено |
2 773 200,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 19:20
|
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР #14308032 |
Переможець |
2 992 512,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 19:22
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 лютого 2020 09:32 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з неможливістю укладання договору у зазначені строки – відмінити процедуру закупівлі теплообмінників, кондиціонерів повітря, холодильного обладнання та фільтрувальних пристроїв (Дахова система кондиціювання) (код ЄЗС 42510000-4) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-11-08-001358-a) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
26 лютого 2020 09:32
|
Протокол 52_20_3392.pdf |