Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 14:03 |
Очікувана вартість: | 1 496 391,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 481,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 17:22 |
Зміни до тендеру_3398_26.11.2019.doc | |
26 листопада 2019 17:21 |
Додаток №9_нова редакція_26.11.2019.docx | |
26 листопада 2019 17:21 |
3398 ТД дахова сист.кондиц._нова редакція_26.11.2019.docx | |
22 листопада 2019 15:19 |
Зміни до тендеру_3398_22.11.2019.doc |
26 листопада 2019 17:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 листопада 2019 17:22 |
Зміни до тендеру_3398_26.11.2019.doc
|
||||||
26 листопада 2019 17:21 |
Додаток №9_нова редакція_26.11.2019.docx
|
||||||
26 листопада 2019 17:21 |
3398 ТД дахова сист.кондиц._нова редакція_26.11.2019.docx
|
||||||
22 листопада 2019 15:19 |
Зміни до тендеру_3398_22.11.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація фахівців є достатньою, якщо вони можуть виконати пусконалагоджувальні роботи та введення продукції в експлуатацію із забезпеченням гарантійних зобов’язань, зазначених у договорі на постачання продукції.
2. Щодо змін в тендерній документації.
Внесено зміни в тендерну документацію
3. Щодо виконання пусконалагоджувальних робіт.
До виконання пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію можуть бути залучені фахівці субпідрядної організації за умови надання документу від виробника продукції щодо збереження гарантійних зобов’язань при виконанні зазначених робіт вказаною субпідрядною організацією.
Вимоги про усунення порушення
У Комплект поставки дахової системи кондиціювання повітря повинні входити:
1. Кондиціонер даховий.
2. Комплект монтажних та електричних схем моноблоку, підключення та управління.
3. Програмне забезпечення (при наявності).
4. Кондиціонер має бути заправлений хладоном та мастилом.
5. При необхідності задіяння в роботі системи діагностики не справностей додаткового обладнання, такий діагностичний пристрій повинен надаватися в комплекті поставки з розрахунку 1 шт. на кожний кондиціонер.
6. Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе (склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом).
7. Комплект ЗІП.
У 2018 та 2019 році, Філія «Центр забезпечення виробництва» вже провела аукціони на закупівлю подібного обладнання:
• Аукціони згідно об’яв № UA-2018-10-03-000547-b та UA-2018-10-03-000539-b - Система пристроїв регулювання освітлення та вентиляції – що є 100% заміною п. 6 «Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе (склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом)»,
• Аукціон згідно об’яви № UA-2019-03-11-002002-a – Дахова система кондиціонування, що був відмінений за рішенням АМКУ.
Наше підприємство є вітчизняним виробником систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції (пункт 6 згідно вищезазначеного переліку). Для збереження конкурентоспроможного середовища та для можливості зменшення витрат АТ «Укрзалізниця» на закупівлю обладнання для рухомого складу, звертаємося до Замовника з вимогою виділити "комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе" в окремий лот.
Звертаємо увагу Замовника на те, що учасники, які пройшли перекваліфікацію у, ідентичному до даного, аукціоні, згідно об’яви № UA-2019-03-11-002002-a – Дахова система кондиціонування, а саме ТОВ «НВО «А.Т.О.Р» та АТ «Завод «ЕКВАТОР» пропонували дахову систему кондиціонування, в комплект якої також входило обладнання різних виробників:
Так, виробником кондиціонеру дахового (п. 1 Кондиціонер даховий) є АТ «Завод «ЕКВАТОР», а виробником пульта пасажира (п. 6 Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе) є ТОВ «НВО «А.Т.О.Р».
Об’єднавши обладнання, частини котрого виготовляють різні виробники, в одну систему кондиціювання повітря, Замовник умисно обмежує вільну прозору конкуренцію.
Розділення аукціону із закупівлі «Дахової системи кондиціонування» на лоти, за видами продукції, надасть Замовнику можливість суттєво скоротити витрати на закупівлю даного обладнання та провести прозору закупівлю.
Додатково зазначимо, що системи пристроїв регулювання освітлення та вентиляції (аналог пункту 6 згідно переліку), які закуповувались Філією «ЦЗВ» у 2018 році окремим лотом, однаково співпрацюють з кондиціонерами усіх модифікацій та виробництва різних підприємств.
Вважаємо об’єднання обладнання різних виробників у комплекті дахової системи кондиціювання - дискримінаційною вимогою, яка навмисно та суттєво зменшує коло потенційних учасників.
1. UA-2019-11-08-001341-a
2. UA-2019-11-08-003028-b
3. UA-2019-11-08-001342-a
4. UA-2019-11-08-003067-b
5. UA-2019-11-08-003079-b
6. UA-2019-11-08-000999-c
7. UA-2019-11-08-003102-b
8. UA-2019-11-08-003108-b
9. UA-2019-11-08-001355-a
10. UA-2019-11-08-001358-a
11. UA-2019-11-08-001020-c
12. UA-2019-11-08-003134-b
13. UA-2019-11-08-001034-c
14. UA-2019-11-08-001364-a
15. UA-2019-11-08-001039-c
Срок поставки оборудования до 31 декабря 2020 года, поэтому не понятно по каким причинам разделена процедура.
Подобные торги уже проходили в 2019 году и были международными, а именно аукцион UA-2019-03-11-002002-a, от 11 марта 2019 года, количество 30 штук на сумму 46 388 139,60 гривен с учетом НДС.
Этот аукцион (UA-2019-03-11-002002-a) был отменен решением Антимонопольного комитета, из-за множества грубых нарушений процедуры, как со стороны Покупателя так и со стороны потенциальных поставщиков АТ ЗАВОД ЕКВАТОР и ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", которые выступили дилерами друг друга на одном аукционе, что говорит об умышленных согласованных действиях, между участниками и Покупателем товара.
Теперь Покупатель ФІЛІЯ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» объявил пятнадцать идентичных торгов, на закупку того-же оборудования, на тех же условиях, но разделив процедуру на части, во избежание международной процедуры, там самым умышлено ограничив число возможных участников, не допуская к поставке иностранных поставщиков. При этом общая стоимость только участия в аукционах увеличилась с 1700 гривен до 25500 гривен.
Обращаемся к Покупателю, с просьбой создать закупку по правилам, объединить пятнадцать аукционов в одну закупку, соблюсти условия, согласно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», и допустить к аукциону иностранных поставщиков на равных условиях.
Звертаємо вашу увагу, процедура закупівлі, про яку ви говорите, була розпочата ще у березні і тривала до жовтня місяця. З метою скорочення строків проведення процедур Замовником й було ухвалене рішення провести декілька процедур закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-09-000014 ● deda896d871343c5a13fa7d52e257ae4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2020 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2020 № 3
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.01.2020 № 3
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-11-08-001341-a 08.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-08-001341-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 31 січня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-08-001341-a дахової системи кондиціювання (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 04.12.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Поряд з цим учасник АТ «Завод «Екватор» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.11.2019 № 34/461, яка не містить інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію АТ «Завод «Екватор», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 03.01.2020 № ЦЗВ-07-920-01. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
2020-02-06 17:21:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР |
1 496 256,00
UAH з ПДВ
|
1 496 256,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." |
1 496 391,60
UAH з ПДВ
|
1 496 391,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР #14308032 |
Переможець |
1 496 256,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 09:58
|
ЦЗВ-07-01020-01.pdf | укладений |
04 листопада 2020 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2020 14:34
|
ПЗД ЦЗВ-07-01020-01 (1).pdf | зміни до договору |
28 лютого 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 17:07
|
ЦЗВ-07-01020-01.pdf | укладений |
03 січня 2020 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-01020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |