Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матраци
Очікувана вартість
34 800,00 UAH
UA-2019-11-08-001279-b 10a6fc8195b743419fe11071040abe88
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 12:42
Очікувана вартість: 34 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 348,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Матраци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 11:47
ТД_Матраци.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 13 листопада 2019 16:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
По першому питанню: технічна специфікація не містить посилання на торгову марку або модель, лише конкретні технічні характеристики товару, що є предметом торгів.
По другому питанню:
всі учасники допускаються до торгів. Порядок оцінки визначений в тендерній документації.
По третьому питанню:
згідно вимог тендерної документації валютою тендерної пропозиції є гривня.
Ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з договором про закупівлю.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ» плюс ПДВ в розмірі 20%.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-001279-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вестерн трейд груп", Код ЄДРПОУ:40610811
Дата подання: 06 грудня 2019 14:19
Заперечення на протокол 81-3/19 від 06.12.2019 р.
Відповідно до протоколу № 81-3/19 від 06.12.2019 ТОВ Вестерн трейд груп було дискваліфіковано та відхилено нашу тендерну пропозицію на підставі ч.4 ст.30 ЗУ. Просимо уважно переглянути нашу тендерну документацію, де у документі "Відомості про учасника" в пункті 15 вказаний унікальний код доступу для перегляду Статуту та прийняти відповідне рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 10:30
Добрий день! Вашу вимогу було розглянуто та повторно опрацьовано Вашу пропозицію. Відповідно до інструкції по роботі на електронному майданчику дія "дискваліфікація постачальника" є незворотньою.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001279-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вестерн трейд груп", Код ЄДРПОУ:40610811
Дата подання: 06 грудня 2019 14:29
Невідповідність документів учасника вимогам ТД Замовника
Невідповідність документів учасника вимогам ТД:
1.у складі тендерної документації учасника відсутні плани, креслення, малюнки;
2. в довідці про відомості про учасника відсутні відомості щодо відповідності змісту операції (предмета торгів) зареєстрованому виду економічної діяльності (п.е таблиці 2 додатку 1 ТД Замовника)
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 10:09
Добрий день! Тендерна пропозиція ФОП Дивак Т.І. опрацьована повторно та рішення про визначення переможцем ФОП Дивак Т.І. переглянуто.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вестерн трейд груп" 27 795,00
UAH з ПДВ
27 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА 34 800,00
UAH з ПДВ
34 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІТВІНОВА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА 34 800,00
UAH з ПДВ
34 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:03
Технічне завдання.PDF
25 листопада 2019 15:03
Тендерна пропозиція.PDF
25 листопада 2019 15:03
Статут.pdf
25 листопада 2019 15:03
сертифікат 2019.pdf
25 листопада 2019 15:03
Протокол.pdf
25 листопада 2019 15:03
Паспорт_директор.pdf
25 листопада 2019 15:03
Наказ_директор.pdf
25 листопада 2019 15:03
Лист заходи довкілля.PDF
25 листопада 2019 15:03
Лист гарантія санкції.PDF
25 листопада 2019 15:03
Договір оренди складу.PDF
25 листопада 2019 15:03
Довідка уповноважена особа.PDF
25 листопада 2019 15:03
Довідка статистики ТОВ ВТГ.PDF
25 листопада 2019 15:03
Довідка працівники.PDF
25 листопада 2019 15:03
Відомості про учасника.PDF
25 листопада 2019 15:03
Витяг_єдиний податок.pdf
25 листопада 2019 15:03
витяг з ЄДР.pdf
25 листопада 2019 15:03
Висновок ДСЕЕ.pdf
25 листопада 2019 15:03
Виписка з ЄДР.pdf
25 листопада 2019 15:03
Видаткова накладна_МНАУ.PDF
25 листопада 2019 15:03
Аналогічний договір МНАУ.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 09:46
Щодо гарантійних термінів.pdf
19 листопада 2019 09:46
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 09:46
Розяснення.pdf
19 листопада 2019 09:46
Паспорт.pdf
19 листопада 2019 09:46
Навколишнього середовища.pdf
19 листопада 2019 09:46
МТБ.pdf
19 листопада 2019 09:46
Лист згода.pdf
19 листопада 2019 09:46
Ідентифікаційний код.pdf
19 листопада 2019 09:46
Економічної діяльності.pdf
19 листопада 2019 09:46
Довідка щодо підтвердження.pdf
19 листопада 2019 09:46
Довідка фасування.pdf
19 листопада 2019 09:46
Довідка працівників.pdf
19 листопада 2019 09:46
Довідка підтвердження.pdf
19 листопада 2019 09:46
Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2019 09:46
Витяг.pdf
19 листопада 2019 09:46
Витяг з реєстру платника.pdf
19 листопада 2019 09:46
Виписка.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 09:52
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вестерн трейд груп"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІТВІНОВА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вестерн трейд груп"
#40610811
Відхилено 27 795,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:48
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА
#2022204246
Рішення скасоване 34 800,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:59
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА
#2022204246
Відхилено 34 800,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 10:06
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІТВІНОВА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА
#3248002087
Відхилено 34 800,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 10:35

Документи

12 грудня 2019 10:05
Електронний підпис

Документи

12 грудня 2019 10:35
Електронний підпис
12 грудня 2019 10:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
12 грудня 2019 10:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі