Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матраци
Очікувана вартість
34 800,00 UAH
UA-2019-11-08-001279-b ● 10a6fc8195b743419fe11071040abe88
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Каплуненко Світлана 044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 12:42 |
Очікувана вартість: | 34 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 348,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Матраци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, Київська обл., Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 11:47 |
ТД_Матраци.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 13 листопада 2019 16:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
По першому питанню: технічна специфікація не містить посилання на торгову марку або модель, лише конкретні технічні характеристики товару, що є предметом торгів.
По другому питанню:
всі учасники допускаються до торгів. Порядок оцінки визначений в тендерній документації.
По третьому питанню:
згідно вимог тендерної документації валютою тендерної пропозиції є гривня.
Ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з договором про закупівлю.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ» плюс ПДВ в розмірі 20%.
По першому питанню: технічна специфікація не містить посилання на торгову марку або модель, лише конкретні технічні характеристики товару, що є предметом торгів.
По другому питанню:
всі учасники допускаються до торгів. Порядок оцінки визначений в тендерній документації.
По третьому питанню:
згідно вимог тендерної документації валютою тендерної пропозиції є гривня.
Ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з договором про закупівлю.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ» плюс ПДВ в розмірі 20%.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001279-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вестерн трейд груп", Код ЄДРПОУ:40610811
Дата подання: 06 грудня 2019 14:19
Заперечення на протокол 81-3/19 від 06.12.2019 р.
Відповідно до протоколу № 81-3/19 від 06.12.2019 ТОВ Вестерн трейд груп було дискваліфіковано та відхилено нашу тендерну пропозицію на підставі ч.4 ст.30 ЗУ. Просимо уважно переглянути нашу тендерну документацію, де у документі "Відомості про учасника" в пункті 15 вказаний унікальний код доступу для перегляду Статуту та прийняти відповідне рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 10:30
Добрий день! Вашу вимогу було розглянуто та повторно опрацьовано Вашу пропозицію. Відповідно до інструкції по роботі на електронному майданчику дія "дискваліфікація постачальника" є незворотньою.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001279-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вестерн трейд груп", Код ЄДРПОУ:40610811
Дата подання: 06 грудня 2019 14:29
Невідповідність документів учасника вимогам ТД Замовника
Невідповідність документів учасника вимогам ТД:
1.у складі тендерної документації учасника відсутні плани, креслення, малюнки;
2. в довідці про відомості про учасника відсутні відомості щодо відповідності змісту операції (предмета торгів) зареєстрованому виду економічної діяльності (п.е таблиці 2 додатку 1 ТД Замовника)
1.у складі тендерної документації учасника відсутні плани, креслення, малюнки;
2. в довідці про відомості про учасника відсутні відомості щодо відповідності змісту операції (предмета торгів) зареєстрованому виду економічної діяльності (п.е таблиці 2 додатку 1 ТД Замовника)
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 10:09
Добрий день! Тендерна пропозиція ФОП Дивак Т.І. опрацьована повторно та рішення про визначення переможцем ФОП Дивак Т.І. переглянуто.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Вестерн трейд груп" |
27 795,00
UAH з ПДВ
|
27 795,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА |
34 800,00
UAH з ПДВ
|
34 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІТВІНОВА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА |
34 800,00
UAH з ПДВ
|
34 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Вестерн трейд груп" #40610811 |
Відхилено |
27 795,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 12:48
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА #2022204246 |
Рішення скасоване |
34 800,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 09:59
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА #2022204246 |
Відхилено |
34 800,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 10:06
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІТВІНОВА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА #3248002087 |
Відхилено |
34 800,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 10:35
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 грудня 2019 10:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі