Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція площі Героїв Майдану в м. Гайворон, Кіровоградської області».
Очікувана вартість
3 124 165,20 UAH
UA-2019-11-08-001086-c 75cb1f17dd024242892c8c31b3678dbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищук Вікторія Вікторівна

+380525421735 380989312887@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гайворонська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04055297
Вебсайт: http://gayvoron.miskrada.org.ua
Місцезнаходження: 26300, Україна , Кіровоградська обл., Гайворон, вул.Василя Стуса,30
Контактна особа: Онищук Вікторія Вікторівна
+380525421735
380989312887@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:46
Очікувана вартість: 3 124 165,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 241,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція площі Героїв Майдану в м. Гайворон, Кіровоградської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, м. Гайворон, площа Героїв Майдану
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету та кошти місцевого бюджету. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету та кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 17:47
Тендерна документація.pdf
08 листопада 2019 17:47
Додаток 2.pdf
08 листопада 2019 17:47
Додаток 5.pdf
08 листопада 2019 17:47
Додаток 1.pdf
08 листопада 2019 17:47
Додаток 4.pdf
08 листопада 2019 17:47
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-001086-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Тандем, Код ЄДРПОУ:30804847
Дата подання: 11 грудня 2019 09:38
Незгода з відхиленням пропозиції
ПП «Тандем» не згоден з відхиленням його пропозиції по даній закупівлі, та повідомляє наступне:
- по п.1 зауважень Замовника (протокол №20 від 02.12.2019р.) щодо ненадання Звітів про рух грошових коштів за два останніх періоди повідомляємо наступне:
Наказом Міністерства фінансів України №39 від 25.02.2000 р. із змінами та доповненнями, затверджено Положення (стандарт) бух.обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва», що установлює зміст і форму Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м). Таким чином, ПП «Тандем» і звітує по зазначеній формі, в склад якої і не входить «Звіт про рух грошових коштів». В тендерній документації Замовника (п.1 розділу 3) зазначено, що документи, що не передбачені законодавством не подаються ними у складі тендерної пропозиції. «Відсутність документів, що не передбачені законодавством не може бути підставою для її відхилення замовником.».
- По п.2 зауважень, Замовником зазначено, що нами не надано документ або протокол загальних зборів, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. На вищевикладене, повідомляємо, що в зв’язку з тим, що ПП «Тандем» є приватним підприємством, а не ТОВ, нами в складі тендерної пропозиції (в Реєстрі документів кваліфікаційної частини рахується за № 30) надана Довідка про посадову особу, вих.№191 від 22.11.2019 року, в якій зазначено про посадову особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та посилання на розділ 9 Статуту підприємства, який і є документом, згідно змісту якого надані відповідні уповноваження посадовій особі, зокрема директору підприємства щодо підпису, укладання будь-яких договорів, угод. Копія Статуту та код доступу до статуту також є в складі тендерної пропозиції - в Реєстрі документів кваліфікаційної частини рахуються за №№ 26-27 відповідно.
- По п.3 зауважень щодо ненадання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції надано скан-копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Витяг сформовано 21.11.2019 р., що відповідає вимозі Замовника щодо видачі зазначеного документа «не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 грудня 2019 19:06
1. Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 4 розділу «Примітки» додатку №1 до тендерної документації визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Проте в складі тендерної пропозиції Учасника не надано звіту про рух грошових коштів або лист пояснення про ненадання його з посиланням на нормативно – правові акти, що не відповідає вимогам документації в цій частині. Отже, вимога в цій частині не може бути задоволена.
2. Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 4 розділу «Примітки» додатку №1 до тендерної документації визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. В складі тендерної пропозиції Учасника не надано документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі, що не відповідає умовам документації в цій частині. Отже, вимога в цій частині не може бути задоволена.
3. Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що умовами підпункту 3.5 пункту 3 додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (оригінал або завірена копія), які повинні бути видані не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вами в складі Вашої тендерної пропозиції надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських підприємств. Таким чином, тендерний комітет не приймав рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції в частині витягу проте в складі тендерної пропозиції Учасника не надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (оригінал або завірена копія), які повинні бути видані не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам додатку №1 до документації. Отже, вимога в цій частині не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001086-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Тандем, Код ЄДРПОУ:30804847
Дата подання: 11 грудня 2019 11:36
Незгода щодо визнання переможцем
ПП «Тандем» не згоден із рішенням Замовника щодо визнання переможцем даної закупівлі - ФОП Томашевський І.М. Виявлені наступні порушення:
1. В складі тендерної пропозиції Томашевського І.М. наданий план фінансування, вих.№170 від 07.11.2019 року, при тому що процедура даної закупівлі оголошена 08.11.2019 р. о 17,46 год. , що свідчить про те, що ФОП Томашевський І.М. був заздалегідь повідомлений Замовником про планування закупівлі. Також, ще один документ в складі пропозиції, а саме - лист-пояснення, вих.№109 також датований 07.11.2019 року.
2. Надано штатний розпис в якому зазначено лише працівники та найменування посади, а посадові оклади працівників – не відображено, не зазначено також на який рік він складений. Відповідно вказаного документа рахуються три працівника: Томашевський І.М., Томашевський О.І., Свистун В.В. Порівнюючи працівників, які зазначені в штатному розписі з довідкою, вих.№47 від 24.11.2019 р. в змісті якої ФОП Томашевський І.М. «зазначає про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства Тищенко Андрій Володимирович надає згоду…». Виникає питання: Тищенко А.В. – це хто? і де його особистий підпис.
3. За вих.№ 18 від 24.11.2019 р. надана Довідка «відомості про учасника». В 4 пункті довідки передбачено зазначити особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю (ПІБ,посада, зразок підпису). В даній графі зразок підпису – відсутній.
4. За вих.№16 від 24.11.2019 р. надана довідка, в якій ФОП Томашевський І.М. зазначає про форму оподаткування, а саме «що є платником податку на додану вартість». Це є неправильна відповідь. В довідці повинно бути вказано чи платник перебуває на загальній системі оподаткування чи на спрощеній( тобто платником єдиного податку).
5. В складі тендерної пропозиції відсутні копії звітів 1-ДФ за І, ІІ та ІІІ квартали 2018 року.
6. Відповідно оголошення про закупівлю (п.1 розділу 3), учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати документи, передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин між учасником закупівлі та працівниками. В складі тендерної пропозиції такі документи – відсутні.
7. Не виконана вимога Замовника щодо надання документу в складі технічної частини про формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в Кіровоградській області. Учасником надана довідка за №5 від 24.11.2019 р. щодо формування цінової пропозиції без посилання щодо відповідності поточним цінам в Кіровоградській області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 грудня 2019 19:09
1. Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерним комітетом 07 жовтня 2019 року було оголошено відкриті торги на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція площі Героїв Майдану в м. Гайворон, Кіровоградської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-10-07-000920-a. Учасником було надано документи 07 листопада 2019 року, крім того Враховуючи наведене, учасник – переможець ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 2429305636 не порушило умови тендерної документації в цій частині, у зв’язку з цим відсутні підстави для задоволення вимоги.
2. Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 2 додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати Завірена копія діючого штатного розпису (розкладу) працівників відповідної кваліфікації. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 2429305636 надано копію штатного розпису. Тендерна документація не містить вимог щодо складання та відображення інформації в штатного розписі (розкладу). Отже, вимога в цій частині не може бути задоволена.
3. Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що в складі тендерної пропозиції ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 2429305636 надано довідка відомості про учасника вих. № 18, яка містить інформацію про особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю особу – Томашевський Іван Михайлович. При цьому, даний документ має підпис та печатку Учасника – переможця. Отже, вимога в цій частині не може бути задоволена.
4. Учасником – переможцем ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 2429305636 надано довідка про оподаткування разом з документом, що відповідає вимогам затвердженої тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами затвердженої тендерної документації не встановлено вичерпний перелік вимог щодо складання даного документа. Отже, вимога в цій частині не може бути задоволена.
5. Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що в складi тендерноï пропозицiï учасника ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 2429305636 наявний лист про те, що звiти 1-ДФ не надаються за I-III квартал, оскiльки змiн щодо складу працiвникiв не вiдбувалось (лист вiд 24.11.2019 вих. N 39). Отже, вимога в цій частині не може бути задоволена.
6. Відповідно оголошення про закупівлю (п.1 розділу 3), учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати документи, передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин між учасником закупівлі та працівниками. В складі тендерної пропозиції такі документи – відсутні. В складi тендерноï пропозицiï учасника ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 2429305636 мiститься копiя штатного розпису, лист щодо оформленная працiвникiв вiдповiдно оформлених з занесенням записiв в трудову книжку вiд 24.11.2019 вих. N 32, гарантiйний лист про те, шо учасник має необхiдну кiлькiсть працiвникiв та у разi необхiдностi може залучити вiд 24.11.2019 вих. N 31, щодо надана довiдка про наявнiсть працiвникiв вiдповiдноï квалiфiкацiï вiд 24.11.2019 вих. N 30. Будь-яких iнших документiв замовником не вимагалось. Отже, вимога в цій частині не може бути задоволена.
7. Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що в складi тендерноï пропозицiï ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 2429305636 наявний лист щодо формування цінової пропозиції відповідно до вимог затвердженої тендерної документації, а отже за даних підстав Ваша вимога не може бути задоволена в цій частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Тандем 2 933 914,43
UAH з ПДВ
2 899 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УМАНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА"АГРОПРОМРЕМБУД" 3 094 488,22
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ" 3 114 165,60
UAH з ПДВ
3 114 165,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 3 120 165,20
UAH з ПДВ
3 120 165,20
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "МЕГАБУД-БК" 3 122 914,09
UAH з ПДВ
3 122 914,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2019 15:13
Електронний підпис
24 листопада 2019 15:10
Гайворон - техн.частина.rar

Публічні документи

21 листопада 2019 10:32
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:20
Технічна частина.rar
21 листопада 2019 10:20
кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

05 грудня 2019 14:24
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
24 листопада 2019 19:25
Електронний підпис
24 листопада 2019 19:23
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
24 листопада 2019 19:23
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.rar

Публічні документи

24 листопада 2019 18:45
Електронний підпис
24 листопада 2019 18:45
Кваліфікаційна частина. pdf.pdf
22 листопада 2019 19:11
Електронний підпис
22 листопада 2019 19:11
Наказ (Антикорупц.) .pdf
22 листопада 2019 19:11
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 листопада 2019 19:11
5. Антикорупційна програма.pdf
22 листопада 2019 19:11
згода моноліт.pdf
22 листопада 2019 19:11
Згода гідроспецбуд.pdf
22 листопада 2019 19:11
Справка.pdf
22 листопада 2019 19:11
Договори ЦПХ.pdf
22 листопада 2019 19:11
Технічна частина.zip
22 листопада 2019 19:11
Кваліфікаційна частина...pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Тандем

ТОВ "УМАНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА"АГРОПРОМРЕМБУД"

ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "МЕГАБУД-БК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Тандем
#30804847
Відхилено 2 899 989,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 14:55
ТОВ "УМАНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА"АГРОПРОМРЕМБУД"
#14189277
Відхилено 2 900 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 19:06
ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ"
#2429305636
Переможець 3 114 165,60
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ"
#2429305636
3 114 165,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:23
Дод угода 5.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:08
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:00
ду2.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:20
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 16:57
Додаткова угода.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:11
Додаток 3 укладений
20 грудня 2019 13:08
Додаток 2 укладений
20 грудня 2019 13:08
Додаток 1 укладений
20 грудня 2019 13:08
Договір укладений
20 грудня 2019 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1, 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML