Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення КУ «Міська стоматологічна поліклініка №1» за адресою: м. Одеса, вул. Дегтярна, 17. Коригування»
Очікувана вартість
3 414 850,00 UAH
UA-2019-11-08-001054-c bc12d9860dbe4405b44c0b7a677d65c5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
необхідность в проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором від 22.05.2019 року № 48-19/П (загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 17:11
Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення КУ «Міська стоматологічна поліклініка №1» за адресою: м. Одеса, вул. Дегтярна, 17. Коригування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення КУ «Міська стоматологічна поліклініка №1» за адресою: м. Одеса, вул. Дегтярна, 17. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дегтярна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 листопада 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000034 ● 9d0c07c80d9443a086947109f4b2b00e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2019 Одеса № 408

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 20.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 20.11.2019.




Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2019 № 408

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-11-08-001054-c 08.11.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить чіткої інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником дотримано умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Зауваження Південного офісу Держаудитслужби буде враховано в подальшому при розміщені повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури.

2019-12-02 16:53:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПБК" УКРІНВЕСТБУД"
#41973836
Переможець 3 414 840,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 17:11

Документи

08 листопада 2019 17:10
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:09
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:08
Намір про укл. договору.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 17:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПБК" УКРІНВЕСТБУД"
#41973836
3 414 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 17:10
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:09
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:08
Намір про укл. договору.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 15:27
дод. угода 3.pdf укладений
16 березня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:04
дод. угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:02
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 14:25
договір 144-19П.pdf укладений
20 листопада 2019 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 144-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 414 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 569 140,00 UAH)