Дахова система кондиціювання
Очікувана вартість
2 992 783,20 UAH
UA-2019-11-08-001034-c 2c3030c533294d819262a6d4c7d36475
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт замовника: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа замовника: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 13:09
Очікувана вартість: 2 992 783,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 963,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Дахова система кондиціювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Дахова система кондиціювання повітря з індивідуальним регулюванням температури у кожному купе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз'яснення
Дата подання: 14 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:55
Відповідно до вимог тендерної документації, 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасник надає документи на предмет закупівлі згідно вимог визначеним у Додатку № 1. Відповідно до вимог Додатку №1 «Позначення нормативно - технічної документації» визначено у Додатку А «Технічні характеристики (Додаток А)», в останньому зазначено, що «Пусконалагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами за рахунок постачальника (виробника).» Відповідно до вимог Додатку №9 п. 4.1. «Ціна продукції, узгоджена у Специфікації до цього Договору, включає: пуско-налагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію кваліфікованими спеціалістами, вартість продукції, тари, всі податки і збори, передбачені чинним законодавством, транспортні витрати ПОСТАЧАЛЬНИКА згідно п. 5.1. цього Договору. Якщо постачальником імпортованої продукції є нерезидент України, ціна визначається даним договором і приймається сторонами в гривні, на умовах DАР (постачання в пункт...) пункт призначення - згідно рознарядки замовника (відповідно до вимог „ІНКОТЕРМС” ред. 2010р.), і включає в себе: пуско-налагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію кваліфікованими спеціалістами, вартість продукції, експортної упаковки, тари, сертифікату, маркування; транспортні тарифи та інші витрати, пов’язані з виконанням цього договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.» Відповідно до вимог Додатку №9 п.6.1 «- Остаточний розрахунок у розмірі 10% від вартості поставленої продукції здійснюється протягом _______________ днів після надання ЗАМОВНИКУ актів виконання пуско-налагоджувальних робіт, введення продукції в експлуатацію кваліфікованими спеціалістами, підписаний представниками ПОСТАЧАЛЬНИКА, кінцевим вантажоодержувачем та ЗАМОВНИКОМ.» Просимо Замовника надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, щодо наступних пунктів: 1. Необхідної кваліфікації спеціалістів, які будуть виконувати пусконалагоджувальні роботи, як визначається «кваліфікованість» спеціалістів необхідних для виконання даних робіт (групи допуску, освіта, спеціалізація, тощо)? 2. Строки або терміни, або дата, протягом яких повинні бути здійснені пусконалагоджувальні роботи та ввід в експлуатацію обладнання? 3. Чи можливо залучення до виконання робіт по пуско-налагодженню та введенню в експлуатацію субпідрядних організацій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо необхідної кваліфікації фахівців.
Кваліфікація фахівців є достатньою, якщо вони можуть виконати пусконалагоджувальні роботи та введення продукції в експлуатацію із забезпеченням гарантійних зобов’язань, зазначених у договорі на постачання продукції.

2. Щодо змін в тендерній документації:
Внесено зміни в тендерну документацію.

3. Щодо виконання пусконалагоджувальних робіт.
До виконання пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію можуть бути залучені фахівці субпідрядної організації за умови надання документу від виробника продукції щодо збереження гарантійних зобов’язань при виконанні зазначених робіт вказаною субпідрядною організацією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-001034-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 14 листопада 2019 17:00
Вимога щодо розділення лоту
Згідно вимог тендерної документації Додаток А «Технічні характеристики»
У Комплект поставки дахової системи кондиціювання повітря повинні входити:
1. Кондиціонер даховий.
2. Комплект монтажних та електричних схем моноблоку, підключення та управління.
3. Програмне забезпечення (при наявності).
4. Кондиціонер має бути заправлений хладоном та мастилом.
5. При необхідності задіяння в роботі системи діагностики не справностей додаткового обладнання, такий діагностичний пристрій повинен надаватися в комплекті поставки з розрахунку 1 шт. на кожний кондиціонер.
6. Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе (склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом).
7. Комплект ЗІП.

У 2018 та 2019 році, Філія «Центр забезпечення виробництва» вже провела аукціони на закупівлю подібного обладнання:
• Аукціони згідно об’яв № UA-2018-10-03-000547-b та UA-2018-10-03-000539-b - Система пристроїв регулювання освітлення та вентиляції – що є 100% заміною п. 6 «Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе (склад для кожного купе: - індивідуальний пульт управління з датчиком температури; - розподільник повітря з виконавчим механізмом)»,
• Аукціон згідно об’яви № UA-2019-03-11-002002-a – Дахова система кондиціонування, що був відмінений за рішенням АМКУ.

Наше підприємство є вітчизняним виробником систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції (пункт 6 згідно вищезазначеного переліку). Для збереження конкурентоспроможного середовища та для можливості зменшення витрат АТ «Укрзалізниця» на закупівлю обладнання для рухомого складу, звертаємося до Замовника з вимогою виділити «комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе» в окремий лот.

Звертаємо увагу Замовника на те, що учасники, які пройшли перекваліфікацію у, ідентичному до даного, аукціоні, згідно об’яви № UA-2019-03-11-002002-a – Дахова система кондиціонування, а саме ТОВ «НВО «А.Т.О.Р» та АТ «Завод «ЕКВАТОР» пропонували дахову систему кондиціонування, в комплект якої також входило обладнання різних виробників:
Так, виробником кондиціонеру дахового (п. 1 Кондиціонер даховий) є АТ «Завод «ЕКВАТОР», а виробником пульта пасажира (п. 6 Комплект обладнання для індивідуального регулювання температури повітря всередині купе) є ТОВ «НВО «А.Т.О.Р».
Об’єднавши обладнання, частини котрого виготовляють різні виробники в одну систему кондиціювання повітря, Замовник умисно обмежує вільну прозору конкуренцію.
Розділення аукціону із закупівлі «Дахової системи кондиціонування» на лоти, за видами продукції, надасть Замовнику можливість суттєво скоротити витрати на закупівлю даного обладнання та провести прозору закупівлю.
Додатково зазначимо, що системи пристроїв регулювання освітлення та вентиляції (аналог пункту 6 згідно переліку), які закуповувались Філією «ЦЗВ» у 2018 році окремим лотом, однаково співпрацюють з кондиціонерами усіх модифікацій та виробництва різних підприємств.
Вважаємо об’єднання обладнання різних виробників у комплекті дахової системи кондиціювання - дискримінаційною вимогою, яка навмисно та суттєво зменшує коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 18:53
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-11-08-001034-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: TIDA TECHNIC LTD, Код ЄДРПОУ:11196994
Дата подання: 15 листопада 2019 09:43
требование к покупателю
08 ноября 2019 года, Покупателем было объявлено пятнадцать абсолютно идентичных аукционов на покупку «дахових систем кондиціонування», общее количество 29 штук на общую сумму 43 395 356,40 гривен с учетом НДС, номера этих аукционов в системе Prozorro:
1. UA-2019-11-08-001341-a
2. UA-2019-11-08-003028-b
3. UA-2019-11-08-001342-a
4. UA-2019-11-08-003067-b
5. UA-2019-11-08-003079-b
6. UA-2019-11-08-000999-c
7. UA-2019-11-08-003102-b
8. UA-2019-11-08-003108-b
9. UA-2019-11-08-001355-a
10. UA-2019-11-08-001358-a
11. UA-2019-11-08-001020-c
12. UA-2019-11-08-003134-b
13. UA-2019-11-08-001034-c
14. UA-2019-11-08-001364-a
15. UA-2019-11-08-001039-c
Срок поставки оборудования до 31 декабря 2020 года, поэтому не понятно по каким причинам разделена процедура.

Подобные торги уже проходили в 2019 году и были международными, а именно аукцион UA-2019-03-11-002002-a, от 11 марта 2019 года, количество 30 штук на сумму 46 388 139,60 гривен с учетом НДС.

Этот аукцион (UA-2019-03-11-002002-a) был отменен решением Антимонопольного комитета, из-за множества грубых нарушений процедуры, как со стороны Покупателя так и со стороны потенциальных поставщиков АТ ЗАВОД ЕКВАТОР и ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", которые выступили дилерами друг друга на одном аукционе, что говорит об умышленных согласованных действиях, между участниками и Покупателем товара.

Теперь Покупатель ФІЛІЯ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» объявил пятнадцать идентичных торгов, на закупку того-же оборудования, на тех же условиях, но разделив процедуру на части, во избежание международной процедуры, там самым умышлено ограничив число возможных участников, не допуская к поставке иностранных поставщиков. При этом общая стоимость только участия в аукционах увеличилась с 1700 гривен до 25500 гривен.

Обращаемся к Покупателю, с просьбой создать закупку по правилам, объединить пятнадцать аукционов в одну закупку, соблюсти условия, согласно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», и допустить к аукциону иностранных поставщиков на равных условиях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 18:53
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Сума закупівлі при цьому жодним чином не обмежує можливості іноземних постачальників взяти участь у закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, процедура закупівлі, про яку ви говорите, була розпочата ще у березні і тривала до жовтня місяця. З метою скорочення строків проведення процедур Замовником й було ухвалене рішення провести декілька процедур закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР 2 992 512,00
UAH з ПДВ
2 992 512,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." 2 992 783,20
UAH з ПДВ
2 992 783,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 18:28
sign.p7s
03 грудня 2019 16:27
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
03 грудня 2019 16:27
Сповіщення КЮЛИ 165-2019.pdf
03 грудня 2019 16:27
Дані на товар.pdf
03 грудня 2019 16:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 20:11
sign.p7s
03 грудня 2019 20:11
Лист-згода.pdf
03 грудня 2019 20:10
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
03 грудня 2019 20:10
Довідка.pdf
03 грудня 2019 20:10
Дані на товар.pdf
03 грудня 2019 20:10
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 20:10
Протокол 14.pdf
03 грудня 2019 20:10
Наказ (1).pdf
03 грудня 2019 20:10
Зразок паспорту АВК-25.pdf
03 грудня 2019 20:10
Витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2019 20:10
АТОР.667616.003.pdf
03 грудня 2019 20:10
АТОР.667413.001 (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
Очікує рішення 2 992 512,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 13:30

Документи

05 грудня 2019 17:59
sign.p7s
05 грудня 2019 17:59
3395.pdf

Актуальні тендери

До пошуку