Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Перемоги (від майдану Соборного до майдану Короленка) в м. Житомирі
Очікувана вартість
1 650 677,80 UAH
UA-2019-11-08-001031-b bb2b4f6eb4994b0fb399541314c54012
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 14:18
Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Перемоги (від майдану Соборного до майдану Короленка) в м. Житомирі (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги (від майдану Соборного до майдану Короленка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

08 листопада 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 11:16
Додаток 1.docx
08 листопада 2019 11:16
Повідомлення про намір укласти договір.pdf
08 листопада 2019 11:16
Протокол визначення процедури закупівлі.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 1 645 593,60
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 14:18

Документи

08 листопада 2019 14:18
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:18
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 14:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
1 645 593,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 14:18
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:18
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 15:28
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 15:27
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:18
Договір № 279.pdf укладений
03 грудня 2019 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1., додатка №3 договору
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 645 593,60
UAH (в тому числі ПДВ 274 265,60 UAH)