Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
399 429,60 UAH
UA-2019-11-08-000989-c 12ae0d34b4b74224801873048b100ecd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрєєва Світлана Михайлівна

380442721490 xtender@kubg.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський університет імені Бориса Грінченка
Код ЄДРПОУ: 02136554
Вебсайт: http://kubg.edu.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Контактна особа: Андрєєва Світлана Михайлівна
380442721490
xtender@kubg.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 11:20
Очікувана вартість: 399 429,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 997,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1180 пачок
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04212, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:41
ТД Папір.pdf
08 листопада 2019 16:41
Тендерна документація 07.11.19.doc
12 листопада 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:41
ТД Папір.pdf
08 листопада 2019 16:41
Тендерна документація 07.11.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:23
Дата відповіді: 11 листопада 2019 10:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, ми допускаєм на торги товари, торгова марка або модель яких
відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі. При цьому, товар із зазначенням марки, виробника та з виразом «або еквівалент» розуміти як аналог товару не гіршої якості з аналогічними (подібними) технічними характеристиками. Перевага надається пропозиції саме на той товар, який визначено у Документації.

2. В своїх наступних закупівлях ми будемо вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.

3. Так, ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При цьому, цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додаватимемо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір" 373 356,60
UAH з ПДВ
313 050,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМАРТФОРЕСТ" 395 624,00
UAH з ПДВ
313 064,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "А-Стек" 398 930,00
UAH з ПДВ
347 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 14:30
Документи переможця.zip
22 листопада 2019 17:47
Documenti_Express-papir.zip

Публічні документи

22 листопада 2019 18:59
Статут (новий) 10.06.2019.pdf
22 листопада 2019 18:59
Довідка з ДФС 18.09.19.PDF
22 листопада 2019 18:59
виписка.pdf
22 листопада 2019 18:59
ПДВ 15.10.19.PDF

Публічні документи

22 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:06
Установчі документи.pdf
22 листопада 2019 15:06
Тендерна Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"

ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"

Товариство З Обмеженою Відповідальністю "А-Стек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"
#36057863
Переможець 313 050,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"
#36057863
313 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 15:57
Договір 497 Папір.pdf укладений
13 грудня 2019 15:56
Договір 497 Папір.pdf укладений
13 грудня 2019 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 313 050,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 175,00 UAH)