Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Посуд та кухонне приладдя, 3 лоти: лот 1 – посуд кухонний; лот 2 – підноси, лот 3 – одноразовий посуд та кухонне приладдя
(кошти Національного банку України)
Очікувана вартість
571 880,79 UAH
UA-2019-11-08-000962-b ● 1564827da1b74df483756899384fbffa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Скічко +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 571 880,79 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість та обсяг поставки товару за лотами 1, 2, 3 згідно Додатку 1 та Додатку 4 до тендерної документації.
Місце поставки товарів за лотами 1, 2, 3: м. Київ, вул. Пухівська,7, корпус 63.
Строк поставки товарів у повному обсязі за лотами 1, 2, 3 не повинен перевищувати 20 робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами Сторін.
Місце поставки товарів за лотами 1, 2, 3: м. Київ, вул. Пухівська,7, корпус 63.
Строк поставки товарів у повному обсязі за лотами 1, 2, 3 не повинен перевищувати 20 робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами Сторін.
Тендерна документація
08 листопада 2019 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 11:08 |
Додаток 4 до тендерної документації Характеристики товарів з публікації Кориговані .xlsx | |
08 листопада 2019 11:08 |
proekt_dogovoru.docx | |
08 листопада 2019 11:08 |
Тендерна документація для публікації.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 – посуд кухонний |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 331 293,71 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
37 measures.name.symbol
лот 1 – посуд кухонний
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, корпус 63
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий товар протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:26
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так. Основне, щоб товар відповідав якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація товару” та додатку 4 “Якісні характеристики товару”.
2. Замовник своєю вимогою в тендерній документації, а саме: «учасник надає в складі тендерної документації скан-копії(ї) скриншоти (Print Screen) з інтернет ресурсу або сканований(і) листок(ки) з каталогу(ів) або інше (тощо), де будуть зазначені характеристики товару та фото товару, що пропонується учасником за позиціями, (окремо за кожною позицією із зазначенням № позиції, за якою надається скриншот (Print Screen) з інтернет ресурсу або сканований листок з каталогу або інше (тощо)) для встановлення відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам тендерної документації», зобов'язав всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника;
3. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці не платники ПДВ. Учасник має завантажити свідоцтво про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраною системою оподаткування. Ціна розглядається як остаточна.
2. Замовник своєю вимогою в тендерній документації, а саме: «учасник надає в складі тендерної документації скан-копії(ї) скриншоти (Print Screen) з інтернет ресурсу або сканований(і) листок(ки) з каталогу(ів) або інше (тощо), де будуть зазначені характеристики товару та фото товару, що пропонується учасником за позиціями, (окремо за кожною позицією із зазначенням № позиції, за якою надається скриншот (Print Screen) з інтернет ресурсу або сканований листок з каталогу або інше (тощо)) для встановлення відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам тендерної документації», зобов'язав всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника;
3. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці не платники ПДВ. Учасник має завантажити свідоцтво про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраною системою оподаткування. Ціна розглядається як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ |
288 094,50
UAH з ПДВ
|
288 094,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дебют-центр |
321 457,50
UAH з ПДВ
|
321 457,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТТОРГ" |
330 755,10
UAH з ПДВ
|
327 572,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД" |
329 300,00
UAH з ПДВ
|
329 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ #2752600672 |
Переможець |
288 094,50
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 12:59
|
Договір №101705 від 21.12.2019 лот 1.pdf | укладений |
21 грудня 2019 12:59
|