Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Посуд та кухонне приладдя, 3 лоти: лот 1 – посуд кухонний; лот 2 – підноси, лот 3 – одноразовий посуд та кухонне приладдя (кошти Національного банку України)
Очікувана вартість
571 880,79 UAH
UA-2019-11-08-000962-b 1564827da1b74df483756899384fbffa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Скічко

+380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ольга Скічко
+380442540108
olha.skichko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 11:00
Очікувана вартість: 571 880,79 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Кількість та обсяг поставки товару за лотами 1, 2, 3 згідно Додатку 1 та Додатку 4 до тендерної документації.
Місце поставки товарів за лотами 1, 2, 3: м. Київ, вул. Пухівська,7, корпус 63.
Строк поставки товарів у повному обсязі за лотами 1, 2, 3 не повинен перевищувати 20 робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами Сторін.

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 – посуд кухонний
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 331 293,71 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 листопада 2019 15:08
Закінчення: 28 листопада 2019 15:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

37 measures.name.symbol
лот 1 – посуд кухонний
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, корпус 63
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий товар протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:26
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так. Основне, щоб товар відповідав якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація товару” та додатку 4 “Якісні характеристики товару”.
2. Замовник своєю вимогою в тендерній документації, а саме: «учасник надає в складі тендерної документації скан-копії(ї) скриншоти (Print Screen) з інтернет ресурсу або сканований(і) листок(ки) з каталогу(ів) або інше (тощо), де будуть зазначені характеристики товару та фото товару, що пропонується учасником за позиціями, (окремо за кожною позицією із зазначенням № позиції, за якою надається скриншот (Print Screen) з інтернет ресурсу або сканований листок з каталогу або інше (тощо)) для встановлення відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам тендерної документації», зобов'язав всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника;
3. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці не платники ПДВ. Учасник має завантажити свідоцтво про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраною системою оподаткування. Ціна розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 288 094,50
UAH з ПДВ
288 094,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 321 457,50
UAH з ПДВ
321 457,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 330 755,10
UAH з ПДВ
327 572,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД" 329 300,00
UAH з ПДВ
329 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 13:26
Довідка_ДФС_до 15.12.2019.pdf
21 листопада 2019 08:55
Електронний підпис
20 листопада 2019 22:49
Електронний підпис
20 листопада 2019 22:49
ФОП Чернігівська ЦРЛ посуд.pdf
20 листопада 2019 22:48
Електронний підпис
20 листопада 2019 22:48
Document_USR_1005966088_14_11_2019.rtf
20 листопада 2019 22:48
ЗавереноФОП Орлов ЮІ.pdf.rar
20 листопада 2019 22:48
Выписка ФОП Орлов Ю.И..pdf
20 листопада 2019 22:48
ТКП Орлов Ю.І. НБУ посуд.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 09:22
9.Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2019 09:22
8.Статут.pdf
27 листопада 2019 09:22
8.1.Код доступу.pdf
27 листопада 2019 09:22
7.Протокол_наказ.pdf
27 листопада 2019 09:22
7.1.Протокол обмежень.pdf
27 листопада 2019 09:22
4.Додаток 4_ ст 17.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 09:40
Електронний підпис
27 листопада 2019 09:39
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 09:39
Статут, опис.pdf
27 листопада 2019 09:39
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2019 09:39
Довідки, листи.pdf
27 листопада 2019 09:39
Додаток 5. Довідка.pdf
27 листопада 2019 09:39
Кваліфікаційна частина.pdf
27 листопада 2019 09:39
Документи якості.pdf
27 листопада 2019 09:39
Таблиця цін.pdf
27 листопада 2019 09:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ Дебют-центр

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Переможець 288 094,50
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 09:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
288 094,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:59
Договір №101705 від 21.12.2019 лот 1.pdf укладений
21 грудня 2019 12:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 288 094,50
UAH