Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої, лазерні принтери, монітори, клавіатури, маніпулятори типу «миша») Фінансування здійснюється з державного бюджету
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000938-c b3b56ec8db20449d9e402f6a33256b9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисиганич Вікторія Миронівна

0512 552005; 0961053091 nikfinnk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40327023
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Контактна особа: Лисиганич Вікторія Миронівна
0512 552005; 0961053091
nikfinnk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:12
Очікувана вартість: 296 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Лазерні принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Маніпулятори типу «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару відповідно до рахунку/рахунку-фактури та видаткової накладної після отримання товару протягом 14 банківських днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної за умови наявного бюджетного фінансування на ці цілі. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:14
Додаток 1 Технічне завдання.docx
08 листопада 2019 16:14
Додаток 6 Довідка.doc
08 листопада 2019 16:14
Додаток 5 Аналогічний договір.doc
08 листопада 2019 16:14
Тендерна документація.doc
08 листопада 2019 16:14
Додаток 4 Наявність працівників відповідної кваліфікації.docx
08 листопада 2019 16:14
Додаток 3 Матеріально-технічна база.doc
08 листопада 2019 16:14
Додаток 2 Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:25
Дата відповіді: 13 листопада 2019 09:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Замовник допускає на торги товари, які відповідають зазначеним технічним вимогам щодо предмета закупівлі, в тому числі, якщо учасник пропонує еквівалент. 2. Відповідні вимоги зазначені у тендерній документації. 3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна». Учасники вказують ціну своєї пропозиції з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 287 898,00
UAH з ПДВ
268 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 288 666,00
UAH з ПДВ
268 688,70
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 293 340,00
UAH з ПДВ
284 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 13:52
СЕС Сanon БФП 12 02 2024.pdf
24 листопада 2019 10:31
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Публічні документи

03 грудня 2019 11:12
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:10
Довідка оновлена.pdf
03 грудня 2019 11:10
Документи переможця.pdf
24 листопада 2019 11:01
Електронний підпис
24 листопада 2019 11:00
Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2019 10:41
Електронний підпис
24 листопада 2019 10:40
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 268 688,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:09
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Переможець 268 688,70
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
268 688,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:22
Договір від 21.12.2019 №484.pdf укладений
21 грудня 2019 15:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 268 688,70
UAH (в тому числі ПДВ 44 781,45 UAH)