Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автопаливозаправник)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000839-c b08209990f2d4a208cc3f2a4ea1ff33e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав

+38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа: Погребняк Станислав
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:08
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Автопаливозаправник, згідно додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
Автопаливо-заправник типу УАК-АПЗ-5 на шасі МАЗ 4371 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:33
НХ-334.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар
Дата подання: 14 листопада 2019 16:46
Дата відповіді: 15 листопада 2019 08:17
за умовами ТД потрібно надати в пропозиції оригінал або нотаріально завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, виданої Міністерством охорони здоров'я України та строк дії якої закінчується не раніше грудня 2019 року. - або копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004, завірені мокрою печаткою виробника Товару або печаткою офіційного представника виробника в Україні. Сертифікати повинні бути дійсними станом на дату розкриття тендерних пропозицій торгів. Наше підприємство може надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар - але тільки разом з Товаром. Надання гарантійного листа про надання Висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар разом із Товаром достатньо для підтвердження Учасником технічних характеристик Товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, надання зазначеного гарантійного листа не передбачене умовами тендерної документації.
щодо Сертифікату відповідності
Дата подання: 14 листопада 2019 17:26
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:59
Шановний Замовник. Уважно вивчивши тендерну документацію, а саме її технчну частину, повідомляємо про наступне. Так, документацією передбачено надання документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації та технічним і якісним характеристикам, а саме Сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії (ксерокопії) завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації. Ми як потенційний Учасник, можемо надати копію сертифікату на повністю аналогічну продукцію, тому що сертифікація автопаливозаправників в Україні проводиться індивідуально, на кожний окремий номерний агрегат і надається тільки після виготовлення автопаливозаправника. Просимо внести зміни в частині надання сертифікату і передбачити надання копії сертифікату на аналогічну продукцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ваше питання буде розглянуто на найближчому засіданні тендерного комітету.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-04-000002 ● ae62feb6c0924c64a2795c6867de5c0d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.12.2020 № 77
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 03.12.2020 № 77

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-11-08-000839-с 08.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-07 10:07:42

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автопаливозаправник)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-08-000839-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 29.11.2019 № ДОН/НХ-19755/НЮ-В (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, враховуючи, що згідно пункту 15.1 розділу 16 Договору термін його дії закінчується 31.12.2019.
У разі, якщо Договір виконаний, просимо надати пояснення стосовно відсутності в електронній системі закупівель, оприлюдненого відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019), звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укравтокомплект лтд" 3 594 000,00
UAH з ПДВ
3 594 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛТІМ" 3 595 050,00
UAH з ПДВ
3 595 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 12:27
Довідка МВС.pdf
29 листопада 2019 10:17
Лист-роз'яснення.pdf
29 листопада 2019 10:17
Довідка ДПІ.pdf
25 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
25 листопада 2019 16:41
Гарантія.zip
25 листопада 2019 16:41
10. Свідоцтво дилера МАЗ.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 14:39
Електронний підпис
21 листопада 2019 14:39
Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 14:39
Проект договору.pdf
21 листопада 2019 14:39
Лист-згода.pdf
21 листопада 2019 14:39
Копія статуту.pdf
21 листопада 2019 14:39
Копія наказа + протокол.pdf
21 листопада 2019 14:39
Інформаціна довідка ст 17.pdf
21 листопада 2019 14:39
Додаток 4 ТЗ.pdf
21 листопада 2019 14:39
Довідка працівники.pdf
21 листопада 2019 14:39
Довідка посадова особа.pdf
21 листопада 2019 14:39
Довідка МТБ.pdf
21 листопада 2019 14:39
Довідка з банку рахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укравтокомплект лтд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛТІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укравтокомплект лтд"
#23521635
Переможець 3 594 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укравтокомплект лтд"
#23521635
3 594 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 16:33
Автопаливозаправник 19755 КВ.pdf укладений
11 грудня 2019 16:32