Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерні конфігурації у складі системного блоку, монітору, клавіатури, маніпулятора типу «миша», операційної системи) Фінансування здійснюється з державного бюджету
Очікувана вартість
1 010 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000825-c 991184e772524fe3915efa5e76532a68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисиганич Вікторія Миронівна

0512 552005; 0961053091 nikfinnk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40327023
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Контактна особа: Лисиганич Вікторія Миронівна
0512 552005; 0961053091
nikfinnk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 12:08
Очікувана вартість: 1 010 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Комп’ютерні конфігурації у складі системного блоку, монітору, клавіатури, маніпулятора типу «миша», операційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару відповідно до рахунку/рахунку-фактури та видаткової накладної після отримання товару протягом 14 банківських днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної за умови наявного бюджетного фінансування на ці цілі. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:29
Додаток 1 Технічне завдання.docx
08 листопада 2019 15:29
Додаток 5 Аналогічний договір.doc
08 листопада 2019 15:29
Додаток 3 Матеріально-технічна база.doc
08 листопада 2019 15:29
Додаток 2 Проєкт договору.docx
08 листопада 2019 15:29
Тендерна документація.doc
08 листопада 2019 15:29
Додаток 4 Наявність працівників відповідної кваліфікації.docx
08 листопада 2019 15:29
Додаток 6 Довідка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 13 листопада 2019 09:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Замовник допускає на торги товари, які відповідають зазначеним технічним вимогам щодо предмета закупівлі, в тому числі, якщо учасник пропонує еквівалент. 2. Відповідні вимоги зазначені у тендерній документації. 3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна». Учасники вказують ціну своєї пропозиції з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 994 887,30
UAH з ПДВ
984 772,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 1 008 000,00
UAH з ПДВ
984 774,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 12:26
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:25
Документи переможця.pdf
26 листопада 2019 12:56
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:56
Довідка оновлена.pdf
24 листопада 2019 21:27
Електронний підпис
24 листопада 2019 21:26
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 17:30
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:28
Штатний розпис.pdf
22 листопада 2019 17:28
Цінова Пропозиція.pdf
22 листопада 2019 17:28
Статут (ТОВ Поділля Фінанс).pdf
22 листопада 2019 17:28
Наказ (директор).pdf
22 листопада 2019 17:28
Лист-відгук (Тульчин).pdf
22 листопада 2019 17:27
Додаток 2 Проєкт договору.pdf
22 листопада 2019 17:27
Додаток 1 Технічне завдання.pdf
22 листопада 2019 17:27
Довідка (поставка товару).pdf
22 листопада 2019 17:27
Гарантійний лист (санкції).pdf
22 листопада 2019 17:27
Витяг з ЄДР (14.11.19).pdf
22 листопада 2019 17:27
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Переможець 984 772,80
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
984 772,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:05
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:00
Договір від 21.12.2019 №482.pdf укладений
21 грудня 2019 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 984 772,80
UAH (в тому числі ПДВ 164 128,80 UAH)