Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерні конфігурації у складі системного блоку, монітору, клавіатури, маніпулятора типу «миша», операційної системи) Фінансування здійснюється з державного бюджету
Очікувана вартість
1 010 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000825-c ● 991184e772524fe3915efa5e76532a68
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 40327023 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, пр. Центральний 288 |
Контактна особа: |
Лисиганич Вікторія Миронівна 0512 552005; 0961053091 nikfinnk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 1 010 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Комп’ютерні конфігурації у складі системного блоку, монітору, клавіатури, маніпулятора типу «миша», операційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Центральний 288
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару відповідно до рахунку/рахунку-фактури та видаткової накладної після отримання товару протягом 14 банківських днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної за умови наявного бюджетного фінансування на ці цілі. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 15:29 |
Додаток 1 Технічне завдання.docx | |
08 листопада 2019 15:29 |
Додаток 5 Аналогічний договір.doc | |
08 листопада 2019 15:29 |
Додаток 3 Матеріально-технічна база.doc | |
08 листопада 2019 15:29 |
Додаток 2 Проєкт договору.docx | |
08 листопада 2019 15:29 |
Тендерна документація.doc | |
08 листопада 2019 15:29 |
Додаток 4 Наявність працівників відповідної кваліфікації.docx | |
08 листопада 2019 15:29 |
Додаток 6 Довідка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 13 листопада 2019 09:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Замовник допускає на торги товари, які відповідають зазначеним технічним вимогам щодо предмета закупівлі, в тому числі, якщо учасник пропонує еквівалент. 2. Відповідні вимоги зазначені у тендерній документації. 3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна». Учасники вказують ціну своєї пропозиції з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" #41860186 |
Переможець |
984 772,80
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 15:00
|
Договір від 21.12.2019 №482.pdf | укладений |
21 грудня 2019 14:59
|