Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт «Капітальний ремонт загального коридору 4 поверху, заміна вхідної двері з кодовим замком на 4 поверсі житлового будинку по вул. Рельєфній,18 (під’їзд №1)в м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
1 152,04 UAH
UA-2019-11-08-000726-b a3fa5846415e4c19a5293121b90cd39f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козицька Ксенія Борисівна

zrs.kovaleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22144952
Місцезнаходження: 69006, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23А
Контактна особа: Козицька Ксенія Борисівна
zrs.kovaleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт «Капітальний ремонт загального коридору 4 поверху, заміна вхідної двері з кодовим замком на 4 поверсі житлового будинку по вул. Рельєфній,18 (під’їзд №1)в м. Запоріжжя»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт «Капітальний ремонт загального коридору 4 поверху, заміна вхідної двері з кодовим замком на 4 поверсі житлового будинку по вул. Рельєфній,18 (під’їзд №1)в м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

08 листопада 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Авраменко С.О.
#2770811939
Переможець 1 152,04
UAH
08 листопада 2019 10:43

Документи

08 листопада 2019 10:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 16:39
Дод.уг.№1417 від.08.11.2019.PDF зміни до договору
05 грудня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 10:47
Рельєфна,18.pdf укладений
08 листопада 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1417
Договір:
Номер додаткової угоди: 1417
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML