Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтери
Очікувана вартість
13 751,00 UAH
UA-2019-11-08-000682-b ● 3dfb13fdf0634d9194c193301c6b734e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління "Служба у справах дітей" Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41696732 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру б.70 |
Контактна особа: |
Красильникова Наталя Володимирівно +380966621033 ssd.group@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 10:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 10:35 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:11 |
Очікувана вартість: | 13 751,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,02% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Принтер Xerox Phaser 3020BI, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Архитектора Нільсена, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 10:31 |
Договір.doc | |
08 листопада 2019 10:31 |
Технічне завдання.docx | |
08 листопада 2019 10:31 |
Оголошення 08.11.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:31
Дата відповіді: 11 листопада 2019 12:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. На торги допускаються торгові марки або моделі яких відрізняються від вказаних, і це зазначено в тендерній документації;
2. Зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника - передбачено тендерною документацією.
3. До участі у закупівлях допускаються ФОП неплатники податків. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ: розглядатиметься як остаточна.
2. Зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника - передбачено тендерною документацією.
3. До участі у закупівлях допускаються ФОП неплатники податків. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ: розглядатиметься як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" |
10 990,00
UAH з ПДВ
|
10 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
12 408,00
UAH з ПДВ
|
12 268,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
12 540,00
UAH з ПДВ
|
12 397,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА |
13 750,00
UAH з ПДВ
|
12 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. |
13 700,00
UAH з ПДВ
|
13 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" #3233707280 |
Переможець |
10 990,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 15:52
|
Договір № 40 від 04.12.19 | укладений |
04 грудня 2019 14:53
|