Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Новомосковського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області розташованого за адресою: 51200, м. Новомосковськ, вул. Гетьмана, 7
Очікувана вартість
3 525 221,00 UAH
UA-2019-11-08-000558-c 66d84722251b427390ef297887af0a22
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380562467014 obljust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 13:51
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 13:51
Очікувана вартість: 3 525 221,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 626,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Новомосковського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області розташованого за адресою: 51200, м. Новомосковськ, вул. Гетьмана, 7 (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Гетьмана, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт протягом 5 днів з дня підписання Акту приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 13:47
Додаток 4.docx
08 листопада 2019 13:47
ТД ремонт НОВОМОСК_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання робіт
Дата подання: 08 листопада 2019 14:55
Дата відповіді: 14 листопада 2019 17:08
Доброго дня! У п. 4.4 розділу І тендерної документації, пункту 18.1, 2.1 Проекту Договору, у Додатку 3 та 5 визначені строки виконання робіт до 20.12.2019 року. Аукціон призначено на 26.11.2019 року. Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" на визначення учасника переможцем відведено до 5 робочих днів (в окремих випадках до 20 робочих днів). Укладення договору проводиться не раніше 10 днів та не пізніше 20 днів від дня визначення переможця. На підставі цього, на виконання робіт залишається лише 1-2 тижні. За цей короткий строк заведомо неможливо виконати такий великий обсяг робіт за жодних умов. Просимо внести відповідні коригування у строки виконання робіт. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно п.1.5. розділу 1 Договору, обсяги робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" 2 977 999,00
UAH з ПДВ
2 977 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2019 18:01
Електронний підпис
24 листопада 2019 17:59
104.imd
24 листопада 2019 17:59
7. Істотні умови договору.pdf
24 листопада 2019 17:59
5.5. Субпідряд.pdf
24 листопада 2019 17:59
6. Лист-згода.pdf
24 листопада 2019 17:59
4.5. Про авансування.pdf
24 листопада 2019 17:59
4.12. Гарантійний лист.pdf
24 листопада 2019 17:59
5.1. Технічне завдання.pdf
24 листопада 2019 17:59
4.10. Довідка про санкції.pdf
24 листопада 2019 17:59
2.7. Відгуки.pdf
24 листопада 2019 17:59
4.6. Відомості про Учасника.pdf
24 листопада 2019 17:59
2.4. Досвід.pdf
24 листопада 2019 17:59
4.4. Копія ліцензії.pdf
24 листопада 2019 17:59
2.3. Копії трудових та ЦПД.pdf
24 листопада 2019 17:59
5.4. Календарний графік.pdf
24 листопада 2019 17:59
5.2. Розрахунок ДЦ-2.pdf
24 листопада 2019 17:59
4.3. Довідка з банку.pdf
24 листопада 2019 17:59
5.3. Гарантійний лист.pdf
24 листопада 2019 17:59
4.13. Гарантійний лист.pdf
24 листопада 2019 17:59
5.2. Розрахунок ДЦ-3.pdf
24 листопада 2019 17:59
4.8. Витяг з ЄДР.pdf
24 листопада 2019 17:59
1. Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2019 17:59
0. Реєстр.docx.pdf
24 листопада 2019 17:59
5.2. Розрахунок ДЦ-1.pdf
24 листопада 2019 17:59
2.2. Довідка про працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 листопада 2019 13:51
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій