Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
паперові конверти немарковані
Очікувана вартість
7 226,00 UAH
UA-2019-11-08-000547-b ● bf561338b52f4197a849e33a2657038b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПО РОБОТІ З АКТИВАМИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42014230 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, 70 |
Контактна особа: |
Ігнатов Андрій Олегович 380677409541, activy.dept@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 7 226,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9950 Одиниця
паперові конверти немарковані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульв. Шевченко 301б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 10:13 |
Додаток 3. специфікація.xlsx |
08 листопада 2019 10:13 |
оголошення конверти.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 02:29
Дата відповіді: 11 листопада 2019 09:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! 1) Звертаю Вашу увагу, що зазначення конкретної торгівельної марки чи моделі товару є дискримінаційною складовою відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".Всі вимоги до товару вказані Замовником в технічному завданні. 2)В закупівлі мають право приймати участь всі бажаючі на рівних умовах, оцінка пропозицій буде здійснюватися за повною вартістю.
ПДВ
Дата подання: 11 листопада 2019 11:14
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:55
Ви - платник ПДВ. На яку суму закупівлі оріентуватися платнику ПДВ? Ви проводите ії без ПДВ. Таким чином, виходячи з Вашого оголошення, це означає, якщо бюджетзакупівлі 7226 грн без ПДВ, то бюджет закупівлі з ПДВ складає 8671,20 грн. (Але Ви отримуєте 1445,20 грн. податкового кредиту та не сплачуватиме цю суму до бюджету тож загальни витрати складають 7226 грн.). Чи правільно ми Вас зрозоміли?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
Дякуємо за запитання! Під час публікації оголошення про закупівлю було допущено технічну помилку. На даний момент помилку виправлено, отож загальна сумма закупівлі складає 7 226,00 грн. з ПДВ.
Дякуємо за запитання! Під час публікації оголошення про закупівлю було допущено технічну помилку. На даний момент помилку виправлено, отож загальна сумма закупівлі складає 7 226,00 грн. з ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" |
6 504,00
UAH з ПДВ
|
5 274,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
5 940,00
UAH з ПДВ
|
5 566,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
5 940,00
UAH з ПДВ
|
5 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА |
7 225,50
UAH з ПДВ
|
7 225,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" #30972388 |
Переможець |
5 274,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір від 16.12.2019 № 161201.pdf | укладений |
16 грудня 2019 14:57
|