паперові конверти немарковані
Очікувана вартість
7 226,00 UAH
UA-2019-11-08-000547-b ● bf561338b52f4197a849e33a2657038b
Допорогові закупівлі
Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовника
Найменування замовника: | ДЕПАРТАМЕНТ ПО РОБОТІ З АКТИВАМИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42014230 |
Місцезнаходження замовника: | 87500, Україна, Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, 70 |
Контактна особа замовника: |
Ігнатов Андрій Олегович 380677409541, activy.dept@mariupolrada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 7 226,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9950 Одиниця
паперові конверти немарковані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульв. Шевченко 301б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Тендерна документація
08 листопада 2019 10:13 |
Додаток 3. специфікація.xlsx |
08 листопада 2019 10:13 |
оголошення конверти.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 02:29
Дата відповіді: 11 листопада 2019 09:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! 1) Звертаю Вашу увагу, що зазначення конкретної торгівельної марки чи моделі товару є дискримінаційною складовою відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".Всі вимоги до товару вказані Замовником в технічному завданні. 2)В закупівлі мають право приймати участь всі бажаючі на рівних умовах, оцінка пропозицій буде здійснюватися за повною вартістю.
ПДВ
Дата подання: 11 листопада 2019 11:14
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:55
Ви - платник ПДВ. На яку суму закупівлі оріентуватися платнику ПДВ? Ви проводите ії без ПДВ. Таким чином, виходячи з Вашого оголошення, це означає, якщо бюджетзакупівлі 7226 грн без ПДВ, то бюджет закупівлі з ПДВ складає 8671,20 грн. (Але Ви отримуєте 1445,20 грн. податкового кредиту та не сплачуватиме цю суму до бюджету тож загальни витрати складають 7226 грн.). Чи правільно ми Вас зрозоміли?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
Дякуємо за запитання! Під час публікації оголошення про закупівлю було допущено технічну помилку. На даний момент помилку виправлено, отож загальна сумма закупівлі складає 7 226,00 грн. з ПДВ.
Дякуємо за запитання! Під час публікації оголошення про закупівлю було допущено технічну помилку. На даний момент помилку виправлено, отож загальна сумма закупівлі складає 7 226,00 грн. з ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" |
6 504,00
UAH з ПДВ
|
5 274,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
5 940,00
UAH з ПДВ
|
5 566,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
5 940,00
UAH з ПДВ
|
5 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА |
7 225,50
UAH з ПДВ
|
7 225,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" #30972388 |
Переможець |
5 274,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 11:13
|
Актуальні тендери
-
6 840,00UAHКанцелярські товариГородняКомпанія:Управління соціального захисту населення Городнянської районної державної адміністраціїДетальніше
-
4 160,00UAHКанцелярські товариГородняКомпанія:Управління соціального захисту населення Городнянської районної державної адміністраціїДетальніше
-
13 188,00UAHОфісне устаткування та приладдя різнем. ЗапоріжжяКомпанія:Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Донецькій та Запорізькій областяхДетальніше
-
8 965,78UAHПридбання паперу офісного білого А4 офісного білого А4 кількість аркушів у пачці 500 шт у кількості 124 пачокЗапорожьеКомпанія:Управління соціального захисту населення Запорізької райдержадміністраціїДетальніше
-
10 000,00UAHПапірМаріупольКомпанія:ДЕПАРТАМЕНТ ПО РОБОТІ З АКТИВАМИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
12 924,00UAHДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)м. ДніпроКомпанія:Управління культури, національностей і релігій Дніпропетровської облдержадміністраціїДетальніше