паперові конверти немарковані
Очікувана вартість
7 226,00 UAH
UA-2019-11-08-000547-b bf561338b52f4197a849e33a2657038b
Допорогові закупівлі    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ПО РОБОТІ З АКТИВАМИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42014230
Місцезнаходження замовника: 87500, Україна, Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, 70
Контактна особа замовника: Ігнатов Андрій Олегович
380677409541,
activy.dept@mariupolrada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 13:06
Очікувана вартість: 7 226,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9950 Одиниця
паперові конверти немарковані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульв. Шевченко 301б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 листопада 2019 10:13
Додаток 3. специфікація.xlsx
08 листопада 2019 10:13
оголошення конверти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 02:29
Дата відповіді: 11 листопада 2019 09:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! 1) Звертаю Вашу увагу, що зазначення конкретної торгівельної марки чи моделі товару є дискримінаційною складовою відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".Всі вимоги до товару вказані Замовником в технічному завданні. 2)В закупівлі мають право приймати участь всі бажаючі на рівних умовах, оцінка пропозицій буде здійснюватися за повною вартістю.
ПДВ
Дата подання: 11 листопада 2019 11:14
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:55
Ви - платник ПДВ. На яку суму закупівлі оріентуватися платнику ПДВ? Ви проводите ії без ПДВ. Таким чином, виходячи з Вашого оголошення, це означає, якщо бюджетзакупівлі 7226 грн без ПДВ, то бюджет закупівлі з ПДВ складає 8671,20 грн. (Але Ви отримуєте 1445,20 грн. податкового кредиту та не сплачуватиме цю суму до бюджету тож загальни витрати складають 7226 грн.). Чи правільно ми Вас зрозоміли?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!

Дякуємо за запитання! Під час публікації оголошення про закупівлю було допущено технічну помилку. На даний момент помилку виправлено, отож загальна сумма закупівлі складає 7 226,00 грн. з ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 6 504,00
UAH з ПДВ
5 274,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 5 940,00
UAH з ПДВ
5 566,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" 5 940,00
UAH з ПДВ
5 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА 7 225,50
UAH з ПДВ
7 225,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 13:50
sign.p7s
15 листопада 2019 13:49
Пропозиція остаточна.pdf
13 листопада 2019 13:13
sign.p7s
13 листопада 2019 13:12
Повноваження.pdf
13 листопада 2019 13:04
sign.p7s
13 листопада 2019 13:02
Довідка 4-ОПП (ТВМ).pdf
13 листопада 2019 13:02
Витяг ЄДРПОУ 28.10.2019.pdf
13 листопада 2019 13:02
Висновок СЕС Куверт 4817.pdf
13 листопада 2019 13:02
Свідоцтво платника ПДВ(ТВМ).pdf
13 листопада 2019 13:02
Згода з проектом.pdf
13 листопада 2019 13:02
Технічна специфікація.pdf
13 листопада 2019 13:02
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 08:52
sign.p7s
14 листопада 2019 08:51
Статут.pdf
14 листопада 2019 08:51
Додаток 2 КП.pdf
14 листопада 2019 08:51
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 листопада 2019 08:51
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 15:33
Конверти.rar
14 листопада 2019 15:32
4040.pdf
14 листопада 2019 14:35
sign.p7s
14 листопада 2019 14:31
АрхівPDF.rar

Публічні документи

14 листопада 2019 14:50
сертификат на конверты.rar
14 листопада 2019 14:50
Уставные Прилипко В.Г.rar
14 листопада 2019 14:50
КП Департамент активов.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
Переможець 5 274,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 11:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
5 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Актуальні тендери

До пошуку