Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для роздільного збирання ТПВ
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000501-a 256557b6be3049088efe68e1f88224a6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чертанов Валерій Олександрович

+380997056578 kp_ske@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Миколаївської міської ради "Сервіскомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 36209174
Місцезнаходження: 84182, Україна , Донецька обл., місто Миколаївка Cлов'янського району, вул. 50-річчя Слов'янської ТЕС,22
Контактна особа: Чертанов Валерій Олександрович
+380997056578
kp_ske@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 13:10
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 13:10
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:07
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Контейнери для роздільного збирання ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84182, Україна, Донецька область, м. Миколаївка, вул. 50-річчя Слов'янської ТЕС,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:37
Перелік змін.doc
12 листопада 2019 16:37
Додаток 3 проект договору зі змінами.docx
08 листопада 2019 13:06
тендерна документація.doc
12 листопада 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:37
Перелік змін.doc
12 листопада 2019 16:37
Додаток 3 проект договору зі змінами.docx
08 листопада 2019 13:06
Додаток 3 проект договору.docx
08 листопада 2019 13:06
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога, що порушує норми ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2019 15:48
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:39
Вимога зазначена у Додатку № 2, «З метою надійності та довго тривалості експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що товщина сталі не впливає на міцність контейнера. Головною умовою яка стосується даних контейнерів згідно стандарту EN 840 є те, щоб вони витримували навантаження у 440 кг. А товщина сталі кронштейну може бути і меншою за 4 мм. При цьому контейнер буде якісним та використовуватиметься протягом довготривалого часу. Передбачаючи таку товщину сталі Замовник створює нерівні умови для Учасників, оскільки участь у закупівлі матимуть змогу прийняти тільки ті Учасники товщина сталі яких вища за 4 мм. Що є дискримінацією по відношенню до тих Учасників які виготовлять контейнери із товщиною сталі меншою за 4 мм. Тому просимо виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вимога стосовно кронштейну для утримання коліс товщиною сталі не менше 4 мм обґрунтовується надійністю та більшою тривалості експлуатації контейнера. Товщина сталі, з якого виготовлений контейнер та його окремі вузли, напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Що стосується зазначеної вимоги саме до кронштейну для утримання коліс, то останній піддається значним навантаженням та ударам і, як показує досвід, в першу чергу виходить за ладу (деформується, відривається).
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки є достатньо виробників, які можуть запропонувати контейнери для збору сміття із товщиною сталі кронштейну 4 мм і більше.
Вимога, що порушує норми ст. 3, ч.3 ст.5, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Дата подання: 08 листопада 2019 15:48
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:44
Вимога зазначена у Додатку № 2 « По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на 20 мм.» - Є дискримінаційною та такою що порушує норми ч.ст.3, ч.3 ст.5, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що Замовником у даному випадку зазначена вимога, яка є дискримінаційною. Контейнери можуть бути як з трубою діаметром 20 мм – тобто круглою так і з трубою перетином 20х20. Тому конкретно зазначаючи такий вид труби, Замовник призводить до дискримінації та обмежує конкуренцію між учасниками та не дає можливості Учасникам які виготовляють контейнер з трубою іншою ніж зазначено Замовником бути акцептованим у даній закупівлі. При цьому участь зможе прийняти лише один учасник який пропонує конкретну конструкцію контейнера, що є порушенням з точки зору законодавства. Тому просимо виключити дану вимогу із тендерної документаціх.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Рама з труби квадратного перетину підсилює раму чаші контейнера, витримує навантаження на вигин і скручування краще, ніж труба круглого перетину, що сприяє більш довгому строку служби контейнера
Дискримінаційна вимога щодо ребер жорсткості на корпусі контейнера
Дата подання: 08 листопада 2019 15:49
Дата відповіді: 12 листопада 2019 17:14
Вимога, що «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях корпус євро контейнера повинен бути виготовлений з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних ребер жорсткості..» порушує норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Вважаємо вимогу щодо непаралельних ребер жорсткості такою, що обмежує конкуренцію, оскільки вона описує заздалегідь визначену Замовником конструкцію. Такий тип конструкції не передбачається ні загальними технічними вимогами ДСТУ 8476:2015 ні стандартом EN 840. А самостійно розширюючи технічні вимоги Замовник встановлює не рівні умови для Учасників які виготовляють контейнери в межах встановлених ДСТУ 8476:2015 та EN 840 проте з технічними характеристиками іншими ніж ті які деталізував Замовник. Пояснюємо, що стандартом EN 840 на які посилається Замовник не містять вимоги стосовно непаралельних ребер жорсткості на корпусі контейнера, більше того вони взагалі не містять вимоги щодо ребер жорсткості. Неважливо чи буде контейнер 1100л мати ребра жорсткості чи ні, стандарт дозволяє виробнику на свій розсуд вирішувати дане питання, тому можна бачити металеві контейнери 1100л з 4-ма, 6-ма, з 7-ма ребрами жорсткості на стінці та кришці контейнера або без таких. Іншими словами якщо контейнери 1100л будуть витримувати навантаження то вони між собою будуть еквівалентні. Тому контейнери 1100л які плануємо пропонуємо ми, відповідають стандартом EN 840 та загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015, але не будуть відповідати вимозі в частині: стосовно непаралельних ребер жорсткості. Оскільки, про необхідність виготовлення контейнера із ребрами жорсткості чи без них виробники визначають самостійно. Тому в будь якому випадку зазначивши що контейнер повинен мати паралельні ребра жорсткості, чи зазначивши вимогу що контейнер повинен мати непаралельні ребра жорсткості, чи зазначивши вимогу що контейнер повинен бути без ребер жорсткості Замовник порушуватиме ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Оскільки Учасник(виробник) який виготовляє контейнер із паралельними ребрами жорсткості не зможе відповідати технічним характеристикам Замовника якщо він вимагає контейнер із непаралельними ребрами жорсткості, Учасник(виробник) який виготовляє контейнер із непаралельними ребрами жорсткості не зможе відповідати вимогам Замовника, які передбачають закупівлю контейнера взагалі без ребер жорсткості і т.д. Тому дана вимога порушує права потенційних Учасників та не відповідає п.3 ч.2 та ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу у тендерній документації, та врахувати той факт, що в будь якому випадку, зазначаючи вимогу щодо наявності ребер жорсткості чи відсутності ребер жорсткості – вона буде дискримінаційною по відношенню до потенційних Учасників(виробників).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Замовник не позбавлений права деталізувати технічні характеристики предмета закупівлі порівняно зі стандартами.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Дискримінаційна умова яка порушує норми ч. 4 ст.22
Дата подання: 08 листопада 2019 15:50
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:47
Вимога стосовно того, Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг. є дискримінаційною. Крім цього вона не міститься ні у стандарті EN 840 на який посилається Замовник ні у ДСТУ 8476:2015. Тому вагу контейнера кожен виробник визначає самостійно. Тому можливі розходження у вазі контейнерів різних виробників. Зазначаючи конкретну вагу Замовник порушує основоположні принципи здійснення закупівель. І тим самим не дозволяє Іншим учасника, приймати участь у тендері. Тому просимо відкорегувати вимоги таким чином щоб якомога більше учасників мало змогу запропонувати контейнери.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Замовник не позбавлений права деталізувати технічні характеристики предмета закупівлі порівняно зі стандартами.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Вимога, що порушує норми ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі.
Дата подання: 08 листопада 2019 15:50
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:55
Вимога щодо того, що «Вузол кронштейну захвата та підйому євро контейнера виконаний методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі « є такою, що порушує норми ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що вимога Замовника щодо товщини металу у даному випадку є нікчемна, оскільки виробник використовує ребра жорсткості для підсилення деталі в залежності від її завантаженості таким чином, щоб в цілому контейнер працював дуже довгий час, як правило виробник встановлює гарантію на контейнер на один рік з моменту продажу кінцевому споживачу при умові експлуатації згідно інструкції виробника і несе відповідальність в межах гарантії. Тому вимога Замовника в частині де менша товщина не задовольняє Замовника є необгрунтована. ( вузлі кронштейна у розумінні Замовника) товщина не має бути менша 2 мм, насправді товщина деталі може бути будь-яка, головне щоб ця деталь виконувала свої функції і це підтверджує норма EN 840). Тому прописуючи вимогу яка не сприяє міцності контейнера в цілому, та вимогу яка дискримінує тих учасників які виготовляють вузол кронштейну з товщиною меншою ніж Зазначив замовник, порушує норми ч. 3 ст. 5, ст.3 та ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні Закупівлі. Зазначене проявляється в тому, що пропозиція Учасників які пропонують із іншою товщиною вузла кронштейну захвату, буде відхилена, як невідповідна. Хоча і товщина не впливає на довго тривалість використання, а контейнер із вузлами кронштейну із меншою товщиною здатні витримувати навантаження яке передбачено стандартом. Тому просимо виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарт EN 840-3 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів).
Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб.
Вузол кронштейну захвату зазнає великих навантажень та може бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини.
Вимога, що призводить до обмеження конкуренції
Дата подання: 08 листопада 2019 15:51
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:56
Вимога зазначена у Додатку № 2, що «З метою надійності та довго тривалості експлуатації діаметр труби цапфи і важеля кришки складає не менше 32 мм, а товщина не менше 3,2 мм» є такою, що обмежує конкуренцію між учасниками та порушує норми ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі. Оскільки в даному випадку Учасники які виготовляють контейнер із діаметром трубки іншим ніж зазначено Замовником не зможуть бути акцептованими згідно даної закупівлі. Що в свою чергу призводить до обмеження кількості Учасників які прийматимуть участь у закупівлі, та зможуть запропонувати якісний товар. Тому з метою уникнення порушень вимог чинного законодавства просимо виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Вимоги до предмета закупівлі, встановлені Замовником, не містять посилання на конкретну марку, конструкцію, тип або виробника. Закон не містить положень, що вимоги до предмета закупівлі повинні відповідати можливостям абсолютно будь-якого виробника, саме цим пояснюється норма закону, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Вимога, що діаметр труби цапфи і важеля кришки складає не менше 32 мм, а товщина не менше 3,2 мм, обгрунтовується тим, що Замовник планує закупити якісні контейнери, які тривалий строк будуть виконувати свої функції, без необхідності їх постійного ремонту та усунення дефектів
Вимога яку неможливо виконати
Дата подання: 08 листопада 2019 15:51
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:57
В проекті договору міститься зазначення що «2.5. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб уникнути можливості його пошкодження, знищення, псування, погіршення його якісних характеристик, втрати товарного виду, деформування під час транспортування і зберігання. 2.6. Тара і упаковка товару, що поставляється постачальником повинна відповідати вимогам стандартів і технічним умовам.». Повідомляємо, що товар даного виду не підлягає упакуванню. Тому дана вимога є необґрунтована. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вашу Вимогу задоволено, в умови закупівлі внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-000501-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 12 листопада 2019 12:34
Дискримінація по технічним умовам
Вимога, що «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях корпус євро контейнера повинен бути виготовлений з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних ребер жорсткості..» порушує норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Вважаємо вимогу щодо непаралельних ребер жорсткості такою, що обмежує конкуренцію, оскільки вона описує заздалегідь визначену Замовником конструкцію. Такий тип конструкції не передбачається ні загальними технічними вимогами ДСТУ 8476:2015 ні стандартом EN 840. А самостійно розширюючи технічні вимоги Замовник встановлює не рівні умови для Учасників які виготовляють контейнери в межах встановлених ДСТУ 8476:2015 та EN 840 проте з технічними характеристиками іншими ніж ті які деталізував Замовник. Пояснюємо, що стандартом EN 840 на які посилається Замовник не містять вимоги стосовно непаралельних ребер жорсткості на корпусі контейнера, більше того вони взагалі не містять вимоги щодо ребер жорсткості. Неважливо чи буде контейнер 1100л мати ребра жорсткості чи ні, стандарт дозволяє виробнику на свій розсуд вирішувати дане питання, тому можна бачити металеві контейнери 1100л з 4-ма, 6-ма, з 7-ма ребрами жорсткості на стінці та кришці контейнера або без таких. Іншими словами якщо контейнери 1100л будуть витримувати навантаження то вони між собою будуть еквівалентні. Тому контейнери 1100л які плануємо пропонуємо ми, відповідають стандартом EN 840 та загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015, але не будуть відповідати вимозі в частині: стосовно непаралельних ребер жорсткості. Оскільки, про необхідність виготовлення контейнера із ребрами жорсткості чи без них виробники визначають самостійно. Тому в будь якому випадку зазначивши що контейнер повинен мати паралельні ребра жорсткості, чи зазначивши вимогу що контейнер повинен мати непаралельні ребра жорсткості, чи зазначивши вимогу що контейнер повинен бути без ребер жорсткості Замовник порушуватиме ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Оскільки Учасник(виробник) який виготовляє контейнер із паралельними ребрами жорсткості не зможе відповідати технічним характеристикам Замовника якщо він вимагає контейнер із непаралельними ребрами жорсткості, Учасник(виробник) який виготовляє контейнер із непаралельними ребрами жорсткості не зможе відповідати вимогам Замовника, які передбачають закупівлю контейнера взагалі без ребер жорсткості і т.д. Тому дана вимога порушує права потенційних Учасників та не відповідає п.3 ч.2 та ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу у тендерній документації, та врахувати той факт, що в будь якому випадку, зазначаючи вимогу щодо наявності ребер жорсткості чи відсутності ребер жорсткості – вона буде дискримінаційною по відношенню до потенційних Учасників(виробників).Це доведено у пункті 5 рішення №15841-р/пк-пз від 01.11.2019 постійно діючої адміністративної колегіі Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2019 09:23
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб. Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки є достатньо виробників, які можуть запропонувати контейнери для збору сміття з наявністю непаралельних ребер жорсткості.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-000501-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 12 листопада 2019 15:43
Вимога
Не відповідність технічних умов стандартам DIN 30 700, EN 840
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2019 09:24
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб. Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки є достатньо виробників, які можуть запропонувати контейнери для збору сміття з наявністю непаралельних ребер жорсткості.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-000501-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 13 листопада 2019 10:49
Дискримінація згідно технічних умов
Вдруге звертаємо вашу увагу на те що технічні характеристики які вимагаються згідно вашої документаціі є дискрисінаційними оскільки- по перше згідно яких випробуваннь та експертних висновків наявність саме непаралелних ребер жорсткості додає контейнеру додаткову міцність, по друге жоден з провідних та сталих эвропейских та також будь яких виробників. окрім одного ООО" Сантекс" з Білорусіі не використовує саме таку конструкцію непаралелних ребер жорсткості, що доведенно рішенням №15841-р/пк-пз від 01.11.2019 Антимонопольного комітету України зрозгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель що додається до вимоги. Спроба лобіювати технічні характеристики одного виробника та його єдиного дилера в Україні ставить решту виробників в нерівні умови та унеможливлює дотримання вимог Статті 3 Закону де визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.У разі відмови внести корективи до технічних вимог в частині де вказані непаралельні ребра жорсткості ми будемо змушені звертатися до органу оскарження . який вже дав свою оцінку схожим технічним умовам та до правоохоронніх органів з вимогою перевірки на наявність лобістских та корупційних складових в діях посадових осіб Замовника які своїіми діями унеможливлюють участь у процедурі закупівлі саме вітчизняних виробників які створюючі робочі місця та сумлінно сплачюючи податки сприяють єкономічному зростанню Україіни , на що звертав увагу Президент Україіни у своєму зверненні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2019 14:30
Повторно доводимо до Вашого відома, що вимога щодо наявності непаралельних ребер жорсткості на корпусі контейнера обгрунтовується виключно позитивним досвідом експлуатації контейнерів відповідної конструкції. Запевняємо Вас, що тендерна документація не містить посилання на конструкцію певного виробника, зокрема, вона не містить вимог щодо кількості, місця розташування ребер жорсткості, тощо.
Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера. Контейнери з непаралельними ребрами жорсткості залишаються придатними до експлуатації набагато довше, ніж контейнери з паралельними ребрами чи взагалі без таких (приклад неякісних контейнерів українського виробника можна переглянути за посиланням https://poltava.to/news/52864/).
Відповідно до практики постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вимога щодо конкуренції вважається дотриманою у разі, якщо аналогічний товар має можливість запропонувати щонайменше два виробники.
Ваше посилання на рішення №15841-р/пк-пз від 01.11.2019 є недоречним, оскільки, по-перше, з нього вбачається, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін саме у редакції наведеній Скаржником, по-друге, АМКУ розглядав скаргу на встановлення вимог до технічних характеристик у сукупності та рішення АМКУ не зобов'язує Замовника внести зміни саме в частині непаралельних ребер жорсткості. Також АМКУ зазначив, що надані Замовником документи не підтверджують наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам Документації. Дане твердження стосується технічних характеристик в сукупності, а не конкретно стосовно непаралельних ребер жорсткості.

Документи подані скаржником

12 листопада 2019 15:43
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

13 листопада 2019 10:49
Рішення від 01.11.2019 № 15841.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 879 600,00
UAH з ПДВ
875 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 899 400,00
UAH з ПДВ
879 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" 899 700,00
UAH з ПДВ
899 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 13:24
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:23
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 13:23
Статут з описом.pdf
22 листопада 2019 13:23
Протокол загальних зборів.pdf
22 листопада 2019 13:23
Лист-згода, дод.4.pdf
22 листопада 2019 13:23
Копія договору Вельтум +вн.pdf
22 листопада 2019 13:23
Довідка про досвід.pdf
22 листопада 2019 13:23
Детальний опис.pdf
22 листопада 2019 13:23
Відгук Вельтум-Запоріжжя.pdf
22 листопада 2019 13:23
Витяг ЄДРЮО 17.11.2019р.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 10:59
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:58
Довідка МВС.pdf
28 листопада 2019 17:11
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:10
Тендерна пропозиція 28.11.2019.pdf
24 листопада 2019 12:49
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:47
Статут.pdf
24 листопада 2019 12:47
сертифікат відповідності.pdf
24 листопада 2019 12:47
Паспорт.pdf
24 листопада 2019 12:47
паспорт директора.pdf
24 листопада 2019 12:47
Копія Витягу з ЄДР.pdf
24 листопада 2019 12:47
картка директора.pdf
24 листопада 2019 12:47
Відгук - СКПКПО.pdf
24 листопада 2019 12:47
16. Система оподаткування.pdf
24 листопада 2019 12:47
13. гарантія на контейнер.pdf
24 листопада 2019 12:47
12. Технічні характеристики.pdf
24 листопада 2019 12:47
8. Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2019 12:47
3. Гарантійний лист санкції.pdf
24 листопада 2019 12:47
1. Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

23 листопада 2019 21:26
Протокол.pdf
23 листопада 2019 21:26
Наказ.pdf
23 листопада 2019 21:26
Поіск Україна.pdf
23 листопада 2019 21:26
Довідка податки.pdf
23 листопада 2019 21:26
Сертифікат відповідності.pdf
23 листопада 2019 21:26
Досвід поставок.pdf
23 листопада 2019 21:26
Статут.pdf
23 листопада 2019 21:26
Проект.pdf
23 листопада 2019 21:26
Технічне завдання.pdf
23 листопада 2019 21:26
пропозиція.pdf
23 листопада 2019 21:26
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Відхилено 875 100,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 16:00
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 879 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
879 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 грудня 2019 16:10
Коментар щодо відміни: ч.1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" (відсутність подальшої потреби в закупівлі)
Документи:
05 грудня 2019 16:10
протокол