Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 -71310000-4–Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Очікувана вартість
691 105,00 UAH
UA-2019-11-08-000439-a ● 004fb077b16e42148824131efac0cb44
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Назаренко Сергей Витальевич +380577243752 ntv_pz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 15:53 |
Очікувана вартість: | 691 105,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 733,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Послуги з обстеження виробничих будівель і споруд, виготовлення технічних паспортів.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обстеження виробничих будівель і споруд, виготовлення технічних паспортів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | після підписання сторонами акту прийому-передачі наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 12:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 12:45 |
ТД.docx | |
08 листопада 2019 12:45 |
Додатки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо оцінки пропозицій
Дата подання: 09 листопада 2019 22:59
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:54
Яким чином будуть оцінюваться вартістні пропозиції учаників тендеру з ПДВ чи без ПДВ ? Наприклад якщо один учаник платник ПДВ а інший на спрощеній системі опадаткування то як замовник закупівлі буде оцінювати учасників з ПДВ чи без ПДВ?
Відповідь: Всі пропозиції Учасників порівнюються однаково в не залежності від обрання системи оподаткування.
Щодо фахівців
Дата подання: 09 листопада 2019 23:06
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:53
Відповідно до постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" пунктом 2 затвердженого Порядку визначено,що інформація про відповідальних виконавців проведення обстеження розміщується на офіціному веб-сайті Держархбуінспекції. Вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. і зазначити в тендерній документації ,що інформації про відповідальних виконавців проведення обстеження повина бути розміщена на офіціному веб-сайті Держархбуінспекції України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до постанови КМУ 257 від 12.04.2017 р. "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" пунктом 2 затвердженого Порядку виконавець повинен буде розміщувати на офіціному веб-сайті Держархбуінспекції інформацію про відповідальних виконавців проведення обстеження.
Щодо технічної інформації
Дата подання: 09 листопада 2019 23:15
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:51
Чи є в наявності паспорта БТІ ?
Відповідь: Паспорта БТІ є в наявності.
Щодо креслень
Дата подання: 09 листопада 2019 23:21
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:50
Що в розумінні Замовника входить до обмірювальних креслень ? Планів та розрізів достатньо буде для звірення основних параметрів будівель та споруд (об’єктів)?
Відповідь: Обстеження конструкцій повинно містити:
- підготовчі роботи (одержання і аналіз завдання на
проведення обстеження, ознайомлення з об'єктом обстеження в
натурі, добір і аналіз технічної документації, складання робочої
програми тощо);
- огляд конструкцій в натурі (обмір конструкцій, визначення
відхилень положення конструкцій та їх геометричних розмірів від
проектних, визначення відхилень від проектів конструктивного
виконання елементів і їх з'єднань, виявлення пошкоджень елементів
і з'єднань, з відображенням їх на обмірювальних кресленнях.)
- підготовчі роботи (одержання і аналіз завдання на
проведення обстеження, ознайомлення з об'єктом обстеження в
натурі, добір і аналіз технічної документації, складання робочої
програми тощо);
- огляд конструкцій в натурі (обмір конструкцій, визначення
відхилень положення конструкцій та їх геометричних розмірів від
проектних, визначення відхилень від проектів конструктивного
виконання елементів і їх з'єднань, виявлення пошкоджень елементів
і з'єднань, з відображенням їх на обмірювальних кресленнях.)
Щодо обмірювальних креслень
Дата подання: 13 листопада 2019 09:34
Дата відповіді: 15 листопада 2019 15:03
Відповідь щодо обсягу обмірювальних креслень не зрозуміла і не приймається. Ще раз Дайте будт ласка чітку відповідь чи буде достатьо Замовнику закупівлі обмірювальні креслення планів поверхів та креслення характерних розрізів будівлі
Відповідь: Буде достатньо обмірювальних планів поверхів, фасадів, креслень основних всіх конструктивних вузлів та всіх розрізів будівлі для заповнення усіх форм таблиць паспорта об’єкта будівництва затвердженого наказом Мінрегіону України №298 від 10.11.2017, зареєстровано в Мінюсті України 01.12.2017 за №1460/31328 «Про затвердження форми паспорта об’єкта будівництва».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-08-000439-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТС-ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:42796515
Дата подання: 08 листопада 2019 19:08
Щодо кінцевого терміну надання послуг
Враховуючи, що електронний аукціон призначено на 25.11.2019 в найкращому випадку переможець буде названий не раніше 26.11.2019. Враховуючи вимогу укладання договору не раніше, ніж через 10 днів після оголошення результатів (десятий день від дати 26.11.2019 спливає 06.12.2019 - п'ятниця), до роботи можна буде приступити не раніше 09.12.2019р. Виходячи з заявлених об'ємів - більше 182 тис. кубічних метрів будівлі (багатоповерхова адміністративна будівля більше як 100 років в експлуатації, яка раніше не обстежувалась, а значить як мінімум проектна документація не зберіглася в достатньому об'ємі), вважаємо, що неможливо надати послуги належної якості у відповідності до нормативних документів у будівництві у зазначені терміни - до 31.12.2019. Вимагаємо внести зміни у ТД та зазначити реальний кінцевий термін надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 15:59
Строк надання послуг відповідно проекту договору Замовника 31.12.2019 року.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-000439-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРКАДАБУД", Код ЄДРПОУ:40251164
Дата подання: 09 листопада 2019 22:46
Щодо строків виконання робіт
Яким чином замовник розрахував термін надання послуг до31 грудня 2019 р.? Давайте рахувати разом. Так аукціон відбудеться 25 листопада 2019 р. За Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом 5-та робочих днів визначає переможця тобто до 2 грудня 2019 р. Після цього учасники які не визнані переможеми протягом 10 днів (тобто до 12 грудня 2019 р.) Закон надає їм таке право можуть звернутися до Замовника або подати скаргу в Антимонопольний комітет України на рішення Замовника закупівлі. В разі подання хоча б одним із учасників торгів скарги в Антимонопольний комітет України її розгляд складе 15 робочих днів (тобто до 3 січня 2020 р.). Отже договір в кращому випадку може бути заключний лише в січні 2020 р. Просимо зазначити розумні строки виконання робіт наприклад до 30.06.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 16:00
Строк надання послуг відповідно проекту договору Замовника 31.12.2019 року.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-000439-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТОПІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43184562
Дата подання: 09 грудня 2019 06:53
Скарга
Звертаємось до Вас з вимогою в строк до 17:00, 10.12.2019 року, скасувати незаконне, безпідставне, та вмотивоване рішення, та визначити переможцем Учасника який відповідає всім вимогам чинного законодавства України. В іншому випадку Учасник ТОВ «БК «ТОПІНЖИНІРІНГ» буде змушений звернутись до:
1. органів що контролюють державні закупівлі, в тому числі: Антимонопольного комітету України (АМКУ), Державної аудиторської служби України (ДАСУ), Міністерства фінансів України, з метою надання правових оцінок діям працівників на предмет розгляду перевищення працівниками філії своїх службових повноважень, сподіваючись на подальшу перевірку професійної здатності працівників філії (перевірка якостей, навиків, знань, психофізичних якостей тощо), перевірка всіх працівників філії на предмет зговору та зловживання службовим становищем заради отримання власної неправомірної матеріальної або нематеріальної вигоди.
2. правоохоронних органів, в тому числі: Національного антикорупційного бюро України (НАБУ), та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (САП), на предмет перевірки працівників Регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», щодо зловживання своїм посадовим становищем з метою впливу неправомірним рішення на результати державних торгів (тендерів) та можливо отримання для себе неправомірної вигоди.
3. офіційного інтернет-представництва Президента України шляхом подачі електронної петиції Президенту України, з метою привернення уваги суспільства щодо можливих корупційних дій працівників Регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», та необхідності взяття під особистий контроль Президента України у з’ясуванні всіх причетних до вчинення можливих злочинних дій.
Застерігаємо Вас у прийнятті необдуманих рішень щодо ігнорування скарги. Учасник закупівлі має право оскаржити рішення Замовника у визначені Законом строки.
Скарга завантажена окремим файлом
Розгорнути
Згорнути
1. органів що контролюють державні закупівлі, в тому числі: Антимонопольного комітету України (АМКУ), Державної аудиторської служби України (ДАСУ), Міністерства фінансів України, з метою надання правових оцінок діям працівників на предмет розгляду перевищення працівниками філії своїх службових повноважень, сподіваючись на подальшу перевірку професійної здатності працівників філії (перевірка якостей, навиків, знань, психофізичних якостей тощо), перевірка всіх працівників філії на предмет зговору та зловживання службовим становищем заради отримання власної неправомірної матеріальної або нематеріальної вигоди.
2. правоохоронних органів, в тому числі: Національного антикорупційного бюро України (НАБУ), та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (САП), на предмет перевірки працівників Регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», щодо зловживання своїм посадовим становищем з метою впливу неправомірним рішення на результати державних торгів (тендерів) та можливо отримання для себе неправомірної вигоди.
3. офіційного інтернет-представництва Президента України шляхом подачі електронної петиції Президенту України, з метою привернення уваги суспільства щодо можливих корупційних дій працівників Регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», та необхідності взяття під особистий контроль Президента України у з’ясуванні всіх причетних до вчинення можливих злочинних дій.
Застерігаємо Вас у прийнятті необдуманих рішень щодо ігнорування скарги. Учасник закупівлі має право оскаржити рішення Замовника у визначені Законом строки.
Скарга завантажена окремим файлом
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2019 16:54
Переможець відповідає вимогам тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 16:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" |
328 774,14
UAH з ПДВ
|
248 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АТОМ-ІНЖИНІРИНГОВІ УКРАЇНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
367 487,28
UAH з ПДВ
|
249 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІСЕ-УКРАЇНА" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
249 491,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТОПІНЖИНІРІНГ" |
671 012,04
UAH з ПДВ
|
650 278,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦОП "НОВАТОР-СЕРВІС" |
691 105,00
UAH з ПДВ
|
670 371,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" #38283024 |
Переможець |
248 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 17:09
|
Договір паспорт технічного стану будівлі ПЗ.pdf | укладений |
17 грудня 2019 17:09
|