Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний робочий одяг в асортименті
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000371-a 302fc49ae7e6431ebb7895e74c98b5a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голіков Дмитро

+380445302758 DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Код ЄДРПОУ: 21575489
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Контактна особа: Голіков Дмитро
+380445302758
DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 12:49
Очікувана вартість: 1 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,89%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
з організаційних питань: Бойко Олександр Володимирович, тел.: (044) 530-10-77, oleksandr_boiko@md.bank.gov.ua.
з технічних питань: Авраменко Марина Іванівна, тел.: (044) 531-11-33, maryna_avramenko@bank.gov.ua
Постачання Товару здійснюється окремими партіями за замовленнями Замовника протягом ____ робочих днів з дати отримання замовлення (учасник надає свою пропозицію, але не більше 30 робочих днів).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1302 од.
Спеціальний робочий одяг в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська обл., Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за кожну поставлену партію Товару здійснюється протягом 30 робочих днів після підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання партії Товару у замовленому обсязі. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-000371-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АТОН-ТОРГ", Код ЄДРПОУ:41862031
Дата подання: 13 грудня 2019 20:29
Невідповідність наданих документів
Прохання звернути увагу на те, що ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" при поданні статутних документів надав Статут свого товариства, який був зареєстрований в 2015 році. Статути ТОВ мали бути переєструватися до 16.06.2019 року. Згідно пунтку 2.2.2 тендерної документації Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику- Засвідчену копію статуту Переможця (положення, установчого договору про закупівлю або іншого документа, який його замінює) зі змінами. Ці зміни повинні були бути зроблені до 16.06.2019 року. Статут ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" має бути визнаним недійсним. Тому вимагаємо скасувати рішення про переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 13:15
“Пунктом 1. Додатку № 2 до тендерної документації не передбачено завантаження учасником Статуту, установчого договору або іншого документу, який його замінює, а лише надання інформації в довільній формі про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює). Рішення про обрання переможцем приймалось на підставі тих завантажених документів, які вимагалися тендерною документацією.
Порядок оскарження процедур закупівель визначено статтею 18 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, відповідно до статті 18 Закону скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб'єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Водночас, згідно з частиною першою статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, у разі якщо Ви не погоджуєтесь із прийнятим рішенням замовника, Ви відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» маєте право звернутися до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України”.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-000371-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖУРАВКА ТОРГ", Код ЄДРПОУ:40126602
Дата подання: 13 грудня 2019 22:09
Статут підприємства ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" не є дійсний згідно чинного Законодавства України , що суперечить п.2.2.2.Тендерної документації.З набранням чинності Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 у ТОВ і ТДВ з'явилася обов'язок привести до 17.06.2019 року свої статути у відповідність з вище зазначеним законом.
Статут підприємства ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" не є дійсний згідно чинного Законодавства України , що суперечить п.2.2.2.Тендерної документації.З набранням чинності Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 у ТОВ і ТДВ з'явилася обов'язок привести до 17.06.2019 року свої статути у відповідність з вище зазначеним законом.Так як в пункті 2.2.2 акцентуеться увага на Положення Статуту , а на даний момент згідно чинного законодавства Статут ,який не приведений належним чином у відповідність до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018р. вважаеться таким що не е дійсним.Так як переможець ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" не надав письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без цих документів (що повністю суперечить тендерній документації та чинному законодавству України) Вимагаемо скасувати рішення про переможця ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2019 13:15
“Пунктом 1. Додатку № 2 до тендерної документації не передбачено завантаження учасником Статуту, установчого договору або іншого документу, який його замінює, а лише надання інформації в довільній формі про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює). Рішення про обрання переможцем приймалось на підставі тих завантажених документів, які вимагалися тендерною документацією.
Порядок оскарження процедур закупівель визначено статтею 18 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, відповідно до статті 18 Закону скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб'єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Водночас, згідно з частиною першою статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, у разі якщо Ви не погоджуєтесь із прийнятим рішенням замовника, Ви відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» маєте право звернутися до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України”.

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 22:09
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" 499 453,20
UAH з ПДВ
397 998,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АТОН-ТОРГ" 538 099,20
UAH з ПДВ
398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖУРАВКА ТОРГ" 724 153,20
UAH з ПДВ
724 153,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 20:51
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:48
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:47
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2019 11:47
Статут.pdf
25 листопада 2019 11:47
Сертифікати декларації.pdf
25 листопада 2019 11:47
Про санкції.pdf
25 листопада 2019 11:47
Повноваження.pdf
25 листопада 2019 11:47
Платіжне доручення.pdf
25 листопада 2019 11:47
паспорт керівника.pdf
25 листопада 2019 11:47
Лист НБУ по ліцензії.pdf
25 листопада 2019 11:47
Документи частина 2.pdf
25 листопада 2019 11:47
Документи частина 1.pdf
25 листопада 2019 11:47
Відгук КТЕЦ.pdf
25 листопада 2019 11:47
Відгук АЕМ.pdf
25 листопада 2019 11:47
Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2019 11:47
Висновки ДСЕЕ.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 11:52
5b9ab27c-6268-4d15-8ea3-a4844ab7750c.pdf
25 листопада 2019 11:52
Ліцензія_Повноваження.pdf
25 листопада 2019 11:52
9.ЕБГ АТОН-ТОРГ UA-2019-11-08-000371-a.pdf
25 листопада 2019 11:41
сканирование0635.pdf
25 листопада 2019 11:28
Ліцензія_Повноваження18_10_19.zip
25 листопада 2019 11:28
9.ЕБГ АТОН-ТОРГ UA-2019-11-08-000371-a.zip
25 листопада 2019 11:02
Тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2019 11:02
Статут АТОН нова редакція.pdf
25 листопада 2019 11:02
Сертифікат на тканини ЧШК.pdf
25 листопада 2019 11:02
Сертифікат на виріб.jpg
25 листопада 2019 11:02
Лист відгук Центуріон.pdf
25 листопада 2019 11:02
Відгук ДСП ЦППРВ.pdf
25 листопада 2019 11:02
Витяг платника ПДВ.pdf
25 листопада 2019 11:02
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 11:54
Платёжка0001.PDF
25 листопада 2019 11:48
Ліцензія_Повноваження.pdf
25 листопада 2019 11:45
сканирование0634.pdf
25 листопада 2019 11:26
Ліцензія_Повноваження18_10_19.zip
25 листопада 2019 11:20
Характеристики товару.pdf
25 листопада 2019 11:20
Тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2019 11:20
Сертифікат на тканини ЧШК.pdf
25 листопада 2019 11:20
ИСО Журавка.pdf
25 листопада 2019 11:20
ВИТЯГ З ЄДР ЖУРАВКА ТОРГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"

ТОВ "АТОН-ТОРГ"

ТОВ "ЖУРАВКА ТОРГ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"
#39234237
397 998,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 16:29
Договір. СМАРТ ФАБРІКС. Спецодяг. № К19-81-402 від 19.12.2019.PDF укладений
19 грудня 2019 16:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 397 998,60
UAH (в тому числі ПДВ 66 333,10 UAH)